Dames met last van de darmen: ik deed toen ik niet kon poepen, spaghetti als avond eten en dan op het bord een extra flinke scheut olijfolie. Dag erna ging het beter Qua naam, zijn wij er nog niet helemaal uit hihi. De jongens naam hadden we al vrij snel een leuke,en dan begin ik weer te twijfelen of we niet nog ff verder moet zoeken. Ennn ik vind deze naam ook erg leuk voor een meisje hihi Ben dan zo'n gek die denkt: stel ik geef deze naam aan een meisje, en hopelijk krijgen we een 2e en misschien word dat een jongen,krijg ik dan geen spijt?. Wat een onzin zoals ik het nu opschrijf, zullen de hormonen wel zijn whuhahah. Vitamine slik ik ook hele zwangerschap. Willen jullie het geslacht weten?
Meisjesnaam weet ik al vanaf mijn 14e. als het een jongen wordt, gaan we de baby vernoemen naar de vader van mijn man. Hij heeft deze wereld 4 jaar geleden helaas op 51-jarige leeftijd heel plotseling moeten verlaten. Een mooier eerbetoon kunnen we niet geven, dan zijn kleinzoon zijn naam te laten dragen. Ik wil absoluut het geslacht weten. Ik ben er veel te nieuwsgierig voor en het is gewoon heel prettig inkopen doen. Vandaag heb ik echt een k*tdag. Het is een rustige dag hoor, niets hoeven te doen... maar ik heb een hele onzekere dag. Buitenom een paar keer kokhalzen van specifieke geuren, heb ik nergens last van gehad. Borsten zijn ook niet meer gespannen, geen spanning aan mijn handen oid gehad. Dat maakt me best wel nerveus.
na een overwogen dag (jemig wist niet dat er zoveel slijm zou zitten), en niets binnen kunnen houden behalve een bolletje met ham (ja vreemd vocht bleef maar eruit).. anderhalf uur geleden toch maar een emesafene-zetpil genomen.. uurtje gewacht en kon een 2e bolletje op en een halve glas drinken.. wat ik even moet afkloppen want zit er nog in. denk dat ik morgenvroeg toch maar weer 1 doe. ik las over minder gespannen borsten: jep hier ook.. wel enorme buikpijn door de spieren door continu hoesten, en helaas ook weer wat (oud)bloed verlies al was ik daar wel op voorbereid ik blijf schrikken. verder heel veel geslapen, veelal rechtop. hoop snel dat alle zieken weer beter zijn!! @namen.. hier over de namen uit.. @geslacht weten, hier hebben we 19april een geslachtsecho gepland staan,ben benieuwd of ze dan al iets kunnen zien.. slaap lekker allemaal!
Ik heb vanavond even mogen genieten van een mooie drama voorstelling met in de hoofdrol mijn hormonen. Gelukkig weet ik waar mijn gedrag vandaan komt. Morgen avond hebben wij onze 2e echo. Ik vind het rete spannend, hoop zo dat ons mensje goed gegroeid is... Maak me er toch wel wat meer zorgen om dan ik zou willen. De buikfoto houden jullie nog van me tegoed. Ben bang dat die niet meer gemaakt gaat worden vandaag. Ben blij dat ik op de bank lig en ga zo lekker slapen. Welterusten allemaal!
@oj89 extra olijfolie ga ik proberen. Namen weten wij echt nog niet. Heel moeilijk. Ik ben een stuk minder misselijk. Dat maakt me dan onzeker. Dat hele 5de ziekte gebeuren doet niet veel goed in mn hoofd. Ik heb soms het gevoel dat het niet meer leeft. Misschien vk bellen met de vraag of ze even willen luisteren. Of met hoeveel weken kan je het hartje horen? Ik heb gisteren iedereen in mijn omgeving verteld dat we zwanger zijn. Iedereen vond het heel leuk! Heb nog steeds wel een dubbel gevoel. Echt balen. @Catlady90 succes vanavond! Spannend weer, maar zit vast goed hoor!
Ik heb get even opgezocht maar je kan pas vanaf 12 weken ongeveer hey hartje horen. Jammer. Pff ik maak mezelf echt een beetje gek. Maar ja, ik kan er nu toch niks aan doen.
Goedemorgen. Ik zit in de wachtkamer voor t bloedprikken en jk ben op van de zenuwen. Ben er gewoon misselijk van. Ik hoop zo op goed nieuws. Wel zag ik dat de ooievaarspaal in de straat weer bezet is. Ik hoop dat t een teken is .
Oh spannend inderdaad. Wanneer krijg je de uitslag? Wat kunnen ze precies opmaken uit je bloed? Kunnen ze aan de hoeveelheid hcg zien of er wel een vruchtje zit? Ik heb echt wel goede hoop voor je eigenlijk!
Natuurlijk wel als jij je zo voelt moet je gewoon even bellen hoor, misschien laten ze je wel even spieken..
Na 3 dagen niet of amper misselijk te zijn geweest, kwam het er gisteren avond toch echt uit. Heb nog niet eerder zó hard gespuugd. Opeens zijn mijn zorgen wel wat minder haha. Maar dit hoeft zich wat mij betreft niet meer te herhalen. @Izzie7676 we hopen allemaal heel hard met je mee!
Het enige wat ik met zekerheid kan opmaken is of het echt mis is. Als mijn hcg gedaald is ten opzichte van donderdagmiddag dan is het definitief foute boel. Nu de dag door zien te komen en hopend af ze de uitslag wel vanmiddag al heeft i.p.v. morgen in de loop van de ochtend zoals vorige keer .
Succes @Izzie7676 ! Hopelijk komt er iets moois uit. Lijkt me vreselijk, al dat wachten in jouw situatie.
Dat is toch logisch.. Niemand trekt deze spanning! En als het wel gestegen is wanneer heb je dan weer echo?