Meteen me naar voren geschoven hahah ik hoor weer in de groep, volgens de gyn zou ik 14okt uitgerekend zijn.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dooie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(3) onbekend(30) Afspraken 5 maart: Keet88 - intake verloskundige 5 maart: Catlady90 - tweede echo 21:15 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 7 maart: Cjms - echo Fontys 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 13 maart: littlegirl89 - 8wkn echo 13 maart: mariposa1986 - 13.40 uur termijnecho 14 maart: sohappy - termijnecho 15 maart: Annabella86 - 10:45uur termijnecho 15 maart: Tinkerbell1987- termijn echo 18.30 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho 16 maart: Marianne21 - termijnecho 16 maart: mww- termijnecho 19 maart: Cjms - termijnecho 19 maart: xDoo - termijnecho 19 maart: Veran - termijnecho 19 maart: Sophiex - termijnecho 19 maart: Lelietje85 - termijnecho 20 maart: Caro86 - termijnecho 21 maart: Chicca- 9.00 uur termijnecho + nipt 22maart: Floor32 termijn echo 10.30 23 maart: Caro86 -intake vk + nipt 27 maart: littlegirl89 - 12wkn echo met intake 28 maart: littlegirl89 12wkn echo zkh ivm studie 29 maart: Scary8 - 11-12weken echo 30 maart: tessss - termijn echo 4 april: Chicca - 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat vreselijk Heel veel sterkte @Izzie7676 Voor de meiden met amper klachten. Ik ben alleen maar moe en zere borsten. Geen enkele keer misselijk geweest of overgegeven of wat dan ook. En toch een mooie echo vandaag. Echt elke zwangerschap is anders en hangt niet af van kwaaltjes. Geniet vooral van zo min mogelijk kwaaltjes.
Pfoeh. Na een dag in een pretpark rondsjokken (wel heerlijk weer, overigens!), ben ik toch wel echt stuk nu en is mijn buik helemaal opgezet en voel ik dat mijn banden een beetje in de weer zijn. Maar wel heerlijk om je gedachten even van die onzekerheden af te zetten. Wel merk ik, zeker vandaag, dat ik heel veel moeite heb met bepaalde geuren (tot nu toe nog niet overgegeven of wat dan ook, maar wel behoorlijk vaak staan kokhalzen vandaag).
@Izzie7676 .. hopelijk snel je lichaam wat gaat beginnen, maar ik had je dit zo niet gegund @hier.. vandaag een redelijke dag.. borsten beginnen weer gevoelig te worden (jeej), en ik heb alle eten binnen gehouden en tot dusver het drinken ook..
@Izzie7676 wat een klote nieuws.... Ook al de 3de mk zie ik, verschikkelijk gevoel is dat je word zo bang dat het niet gaat lukken, tenminste dat had ik toen. Maar hou hoop ik heb 4 miskramen gehad voor ik mijn zoon kreeg en toen weer een miskraam en toen me dochter toen weer een miskraam en nu weer zwanger. En dat zonder medicatie of iets ze hebben me toen alleen onderzocht me baarmoeder na gekeken en een chromosomen test gedaan bij mij en mijn partner, kwam allemaal niks uit alles was goed en toch 2 mooie kindjes gekregen en hopelijk blijft deze ook zitten en dan heb ik zelf 3 wonders terwijl ik eerst dacht dat het nooit zou lukken. Heel veel sterkte xxx
Ondanks het vervelende nieuws van vandaag, wil ik toch ook een positief berichtje achter laten om de dag mee af te sluiten. Ons mensje heeft een halve week ingehaald, we komen nu uit op 8+5 weken. Volgens de vk kan dat over 2 weken gewoon weer meer zijn. Het stak ook zijn beentjes uit, heel gaaf om te zien. We zijn verliefd!
@Izzie7676 neeeeneeenee zoo oneerlijk! Dan word ik zo boos op de natuur eh! Als het dan fout moet gaan wrm niet gwn als in meteen regels.. hatelijk!!!! Heeeeeel veeeel sterkte met dit enorme verlies!!! Digitale knuffel meid!!!!!
Hallo dames, zou ik me nog in deze groep mogen aansluiten? Ik was zelf al een groep begonnen http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/oktober-mamas-2018.671035/ , maar zag erna dat hier nog een groep is Hopelijk houd ik het een beetje bij. Flinke groep zie ik
Super verdrietig Izzie7676. Veel sterkte Ik ga vandaag na al het gedoe eindelijk op intake bij de verloskundige
@Izzie7676 wat verschrikkelijk.. Dikke vette knuf en heel veel sterkte!! Alles gelezen verder maar ben zo moe.. Geen puf om overal op te reageren..
Oh meiden! Dit was even wat ik heel erg nodig had! Bevestiging! Ben al paar keer aan het zoeken geweest met de angelsound. Of ik toevallig al het hartje kon horen. Maar was tot nog toe geen succes. (Geen paniek ook want het is nog zo vroeg) Net toch weer eigenwijs. Even geluisterd en herkende ineens het gesuis van de placenta/ navelstreng. Toen eerst maar eigen hartslag beluisterd of dat het nier was, nee herkende het toch. Dus op die plek gezocht. En warempel daar kwam het welbekende treintje voorbij. Oh herkende het direct weer allemaal van mijn dochter. Dus tranen rolde over mn wangen. Zo fijn! Als ik me nu echt ongerust maak bel ik sws de vk maar, maar dit geeft ook weer rust. Ik heb gewoon het hartje zelf gevonden.
Wauw annabella dat is vroeg of niet. Wist niet dat het al zo vroeg kon mrt de angelsound. Heb deze vorige keer niet gekocht omdat het afgeraden werd door de gyn omdat geluidsgolven niet zo goed zouden zijn. Maar het is wel heel erg leuk natuurlijk. Hier is het bloede weer gestopt.... je wordt er ook wel een beetje simpel van. Zolang het maar geen krampen worde vind ik het nu wel best. Nog 2 weken en 2 dagen voor de volgende echo hahah Wie doet de nipt of combinatie test en vanwaar je keuze? Ik denk dat ik de combinatie test ga doen. De uitslagen zijn niet heel erg verschillend volgens mij en het is ook wel fijn dat je mee kan kijken tijdens de echo. Bij de eerste heb ik het niet gedaan, maar nu zou ik voor dl geen ernstig verstandelijk beperkt kindje willen hebben. Heb 12 jaar met mcg cliënten gewerkt en er neefje die verstandelijk beperkt is. Zijn broer heeft daar echt wel onder geleden.