het wordt tijd voor het voorjaar.. alle bacillen en bacterien uit huis, huis continu flink door laten waaien en extra vitamines innemen via de zon enz. Net met vl stukje gelopen, oef dat viel niet mee.. helaas weer bloed nadien, ben echt bang dat ik langzaam , echt langzaam, moet gaan opbouwen bah.. We zijn er trouwens uit qua kinderwagen.. ipv 2e hands gaan we toch alles nieuw aanschaffen (kinderwagen ga ik eind van de maand/begin april aanschaffen en de babykamer in Juli.. In de tussentijd lekker sparen enz.
@Springboon Ik herken het helemaal Voel me stuk beter alleen dingen ondernemen kost zoveel energie en moeite. Elke keer gaan zitten als wat aan doen ben. Hopelijk krijgen we snel onze fit heid weer terug. @ drogemond Pff ik wordt zo naar van wakker alles is zo droog en voor dat het weet beetje bij getrokken is lig ik alweer te slapen. Ik krijg ook hele erge keelpijn van omdat zover door trekt.. @ test Wij hebben besloten om het niet te doen. 20w echo wel maar rest zien we wel wat gebeurt en natuurlijk door leeftijd in iets minder risico groep.
Ik mocht vandaag toch bij het ziekenhuis terecht ondanks de eerdere “we doen niet aan geruststellende echo’s”. Wat een super service! Heel mooi kindje gezien, op de foto helaas wat minder duidelijk en het hartje gehoord!! Een keurige 8+4. We zagen zelfs het bloed tussen baby en placenta als stromen. Zo bijzonder! Voor de dames zonder of met afnemende symptomen; ik voel dus al dagen helemaal niets meer... jeeejj zo blij!!
Dag lieve dames, Volgens mij is bij mij de bloeding gestart. In ieder geval last van bruinverlies. Ik ben blij dat de bloeding in ieder geval uit zichzelf komt nu. Ik hoop dat het snel volledig op gang komt en ik het dan een plekje kan geven. Ik ben in ieder geval opgelucht dat ik nu wat duidelijkheid heb en weet waar ik aan toe ben. Ik wens jullie allemaal een hele goede en zorgeloze zwangerschap toe en wie weet zien jullie over een tijdje wel een positief bericht van mij verschijnen. Zou iemand mijn naam van de lijst willen halen? Veel liefs
Wij gaan ook de NIPT test laten doen. Heb ik bij de eerste ook laten doen in Belgie. Daar had je sowieso het volledige pakket, dus controle van alle chromosomen (en geslacht!). Toen wilden we het ter voorbereiding weten als er iets met het kindje aan de hand zou zijn en nu denk ik niet dat we een gehandicapt kindje (als je het weet vooraf) zouden willen. Vooral niet voor onze zoon maar ook niet voor ons. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat zou kunnen bolwerken nu met al het andere in mijn leven. Ik wil wel heel het pakket, is me vorige keer goed bevallen en mochten we er zo achter komen dat ik iets ergs heb dan kun je het ook maar beter weten denk ik dan.
Heel veel succes met alles! Goed dat je nu op z'n minst weet waar je aan toe bent. Hopelijk lezen we snel iets over je op dit forum!
@YellowEyes Ik denk aan je. Hoop dat we gauw van je mogen horen! Liefs! Hier juist het tegendeel. Ik heb echt veel speeksel, ik verslik me er soms zelfs in! Wat weer hard hoesten tot gevolg heeft, en vervolgens kokhalzen Leuk joh, zwanger zijn
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dooie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(30) Afspraken 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 13 maart: littlegirl89 - 8wkn echo 13 maart: mariposa1986 - 13.40 uur termijnecho 14 maart: sohappy - termijnecho 15 maart: Annabella86 - 10:45uur termijnecho 15 maart: Tinkerbell1987- termijn echo 18.30 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho 16 maart: Marianne21 - termijnecho 16 maart: mww- termijnecho 19 maart: Cjms - termijnecho 19 maart: xDoo - termijnecho 19 maart: Veran - termijnecho 19 maart: Sophiex - termijnecho 19 maart: Lelietje85 - termijnecho 19 maart: Catlady90 - termijnecho 21:00u 20 maart: Caro86 - termijnecho 21 maart: Chicca - 9.00 uur termijnecho + nipt 23 maart: Caro86 - intake vk + nipt 27 maart: littlegirl89 - 12wkn echo met intake 28 maart: littlegirl89 12wkn echo zkh ivm studie 29 maart: Scary8 - 11-12weken echo 30 maart: tessss - termijn echo 4 april: Chicca - 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dikke knuffel YellowEyes! Echt jammer dat het niet zo heeft mogen zijn! Probeer je te troosten dat 1 op de 5 vrouwen ooit een mk krijgt, en dat 1 op de 10 zwangerschappen in een mk eindigt. Volgende keer is vast een gezond kindje! Wij gaan geen testen doen. We gaan toch niets met een eventueel resultaat doen. Een gehandicapt kindje is ook welkom, echter gaan we natuurlijk hopen dat er een 100% gezond kindje op de wereld komt! Yay goede echo!! Nog 2 dagen en dan mogen wij! Hier geen droge mond. Probeer juist in de avond niet zoveel te drinken zodat ik niet naar de wc hoef in de nacht, en ook omdat ik (dit heb ik bij elke zwangerschap gehad) van water het zuur krijg als ik in bed lig Ook snurk ik (zoals bij elke zwangerschap) verschrikkelijk. Zielig voor mijn man!
Sterkte yelloweyes. Hopelijk lezen we snel goed nieuws van je. Dikke knuffel! @Caro86 mooie echo fijn dat ze toch een echo wilde maken. Hier wel voor de nipt. Voor mijn jongens maar ook voor mezelf. Ik weet alleen niet of we ook voor de neven effecten gaan.
@YellowEyes sterkte! @Springboon Lastig die bloedingen. Wat zegt de gyn daarvan?? Idd rustig aan alles oppakken! Iemand heeft niet de laatste lijst gebruikt. Ik sta op deze weer op 10okt. Vind het prima hoor haha als de echo maar wel op 22maart er is hahaha Super gaaf de goede echo's!
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dooie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(30) Afspraken 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 13 maart: littlegirl89 - 8wkn echo 13 maart: mariposa1986 - 13.40 uur termijnecho 14 maart: sohappy - termijnecho 15 maart: Annabella86 - 10:45uur termijnecho 15 maart: Tinkerbell1987- termijn echo 18.30 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho 16 maart: Marianne21 - termijnecho 16 maart: mww- termijnecho 19 maart: Cjms - termijnecho 19 maart: xDoo - termijnecho 19 maart: Veran - termijnecho 19 maart: Sophiex - termijnecho 19 maart: Lelietje85 - termijnecho 19 maart: Catlady90 - termijnecho 21:00u 20 maart: Caro86 - termijnecho 21 maart: Chicca - 9.00 uur termijnecho + nipt 22 maart: Floor32 - termijnecho 23 maart: Caro86 - intake vk + nipt 27 maart: littlegirl89 - 12wkn echo met intake 28 maart: littlegirl89 12wkn echo zkh ivm studie 29 maart: Scary8 - 11-12weken echo 30 maart: tessss - termijn echo 4 april: Chicca - 13 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben er nog niet over uit. Heb bij vorige geen combinatietest gedaan omdat ik toch geen punctie wilde bij afwijkende waardes. Dat overweeg ik nu weer. Ik vindhet ook eenstukje schijnzekerheid er kunnen nog 8000 dingen mis zijn, waarom specifiek hiervoor testen. Ik neig dus weer naar niet doen. (het komt zoals het komt).
hahah perfect! wist niet of jij het ook was die de verkeerde lijst had gepakt, vorige keer ging dat ook een paar dagen terug. Herinnering voor iedereen om de goede lijst te pakken.