contract loopt tot 31 augustus.. wil proberen tot 36 weken te blijven werken.. maar ik heb geen idee wanneer verlof
@Mariposa1986 welkom! geinig onze eerste kindjes zijn bijna even oud en wij ook! @MWW ik zie zeker een oploop! dus ik zou me geen zorgen maken over dat het geen knaller is. Misschien maak je gewoon überhaupt wat minder hcg aan. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn. @Springboon spannend! Ik heb maandag een sollicitatiegesprek....ik ga nu uiteraard nog niks zeggen maar ik weet niet wat ik ga doen als ze me willen aannemen. Misschien dat ik het dan wel eerlijk zeg op het eind van het sollicitatietraject. Ik heb nu namelijk een ok baan dus ik neem dan het risico. Zou het niet zo fijn vinden om zo snel na aanvang daar te moeten melden dat ik zwanger ben. Belachelijk eigenlijk maar ja...
ik wacht zelf tot een week of 10-11.. want dan weet ik zelf wel hoe het is enz. wil voor mezelf echt pas rond dien1e weken zijn voordat ik het vertel.. zal wel even moeilijk worden, werk in de zorg (ouderenzorg), maar ik ga mijn best iig doen.. en hoop dat ze dat waarderen.. of ik ga 2 dagen voor eind contract met verlof (als ik het redt), of bij verlenging 2 weken als ik dat kan volhouden.. ik wil zelf wel alles geven binnen mijn kunnen en marge om hun aan te geven dat ik wel doorzet en er echt voor ga.. en hoop op verlenging..
Ik heb even wat testjes gedaan deze week Ik zie gelukkig een duidelijke oploop en de kruidvat test is toch de fijnste test hij werd ook gelijk roze! Vorige maand had ik na meer dagen overtijd nog niet zo'n streep dus ben hoopvoller dan vorige maand! De tijd gaat me veel te langzaam was ik maar vast een week of 8 haha
]Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (18) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, Gefeliciteerd allemaal. Hier nog even afwachten. Een hele lichte early test, dus geen idee. We waren er ook nog niet mee bezig, maar ik ben onregelmatig, dus doe ik wel eens een test. Nog niets tegen mn man gezegd. Mocht er een duidelijker streep komen dan ga ik het pas zeggen.
@NoelleJona en @JevD welkom! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @JevD ik zie je streepje hoor over 2 dagen nog eens testen en ik zou de kruidvat testen 2 voor 5 eur ophalen en dan overmorgen nog een x testen.
Wat een vervelende nacht @Springboon. Kan je vandaag een beetje rustig aan doen? Ik vind de oploop heel mooi hoor @MMW. Hopelijk heb je snel wat minder onzekerheid als je een afspraak bij de gyn hebt gehad. Zelf heb ik idd ook wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik.. en vooral heel veel hoofdpijn. Vanmorgen wezen sporten, Body Combat, en dat ging niet zo lekker als normaal (wat sneller buiten adem) en ik merkte dat ik het toch ook wel spannend vond.. en op een bepaald moment het gevoel dat ik bloed verloor dus direct naar de wc gerend maar was niets aan de hand.. Doen jullie aan sport? En hoe gaan jullie daar mee om nu?
@ConflictDiamond ik doe crossfit zo'n 3x per week. De dag voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was merkte ik dat ik veel slapper was en sommige dingen niet meer zo goed kon uitvoeren. Gister voor het eerst bewust zwanger gaan sporten. Dat kan prima, ik ben alleen wat langzamer, sneller buiten adem en gebruik minder zware gewichten. Ik vind het zonde om te stoppen, dus probeer zo lang mogelijk door te gaan, wel aangepast dan. Morgen komt MvM dan ook bij mij, het minste wat ik terug kon doen gezien ik dit zelf ook nodig had. Wel spannend, zo'n eerste echte afspraak die te maken heeft met de zwangerschap Verder nog steeds weinig symptomen, maar wel om 05:00 klaarwakker en lastig in slaap komen. Terwijl ik overdag praktisch omval van de moeheid.
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld. Aangezien ik 3 weken wachten op de echo zenuwslopend vind, heb ik gevraagd of ik in die weken hcg mag laten prikken. Wordt vanmiddag teruggebeld. Hoop dat dat het wachten makkelijker maakt. Ik heb weinig klachten. Moet wel opvallend vaak plassen en ben ook snel vermoeid. Slapen is ook wel een dingetje.
Hoi nieuwe dames! Heb alles weer gelezen hoor!! Hier sport ik 3x in de week. Was ook van plan daarmee door te gaan, alleen dan een standje lager. Ik zit de dagen ook af te tellen tot se eerste echo. Maandag nog 2 weken, maar ze gaan zo langzaam!!! Hihi Net nog uur liggen slapen, zo moe!!
@Keet88 dat had ik dus vorige week ook bij deze les.. dat ik dacht ‘wat is er aan de hand, het lukt niet lekker’. Ik ben idd ook van plan om zo lang mogelijk door te gaan, maar dan iets rustiger aan. Ik doe naast body combat ook twee keer per week spinning. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Jeetje wat is het spannend zeg, ik kan niet wachten tot ik een echo heb gehad en het ‘echt’ is haha.
Welkom nieuwe meiden!!! Gezellig dat jullie mee kletsen. Ik heb een redelijke nacht achter de rug. Kon alleen niet mijn bed uitkomen en ben nog gaar. Whaha had dit bericht al om 9.00 geschreven alleen niet op plaatsen gedrukt
@sporten ik loop normaal hard, maar dat gaat nu omgezet worden in wandelen icm af en toe een sprintje.. verder heb ik thuis een fitnesshoepel, fitnessbank, gewichten (halters), kelterbal en een fiets staan.. Wil wel blijven proberen om 3-4x per weekbte blijven fietsen.. en ipv de rest ga ik lekker dansen met de kinderen (ook erg leuk en ook wel vermoeiend, zeker als je de spieren ook zo kan trainen). De fitnessspullen heb ik destijds voor vl in huis gehaald zodat hij hier ook kon trainen, alleen deden we dit dus op den duur beide.. haha
ik pak overigens tussendoor mijn rustmomenten.. kan vanmiddag nog even liggen als mijn vriend er is.. en dan vanavond weer vroeg op bed. wellicht een rare vraag.. maar durven jullie partners nog wel aan om gemeenschap te hebben? mijn vriend wil liefst wachten tot we zeker weten dat deze blijft zitten , en dat hij dan geen 'oorzaak' zou kunnen zijn als het mis gaat.. wat ik ook zeg.. hij wil niet meer.. dus denk nog enkele weken wachten (hem kennende).. Ik heb wel aangegeven dat ik dan wel graag hem wil blijven verrassen/verwennen enz. zodat hij daarin dan niets tekort komt.. echter mijn libido is zo hoog (oops), dat ik echt vurig hoop dat het snel deze fase voorbij is.
Haha hier ook hoor mijn man wou gister wel maar zei zelf al laten we maar even wachten voor de zekerheid komt denk ik omdat ik al zoveel miskramen heb gehad.
ja zo denkt mijn vriend dus ook.. straks krijg je een 4e mk, doordat we seks hebben gehad.. we kunnen er gelukkig hier goed over praten en snappen elkaars gevoel.. maar vroeg me echt af of er meer zijn.. en 'gelukkig' niet de enige
Ik heb net de huisarts gebeld en ga morgen even langs om mijn bloeddruk te laten controleren.. ik heb namelijk zo ontzettend veel hoofdpijn.. zit elke dag aan de paracetamol om het dragelijk te houden. En dat is natuurlijk niet ideaal. Dus toch maar even laten controleren.
Mijn partner durft nog wel om sex te hebben... Hij vroeg zich wel af tot hoelang het voordat de kleine er een hersenschudding aan overhoud @ConflictDiamond Wat vervelend dat je zo last heb van je hoofd. Hoelijk kunnen ze iets vinden wat makkelijk te behandelen is.