De Line up van Graspop is echt meer dan geweldig dit jaar! Ben een beetje jaloers haha. Voor mij geen optie helaas. De gyn verwacht vanaf week 28/30 problemen, dus dan geen festivals meer van mij.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 8 oktober 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Fouziya - 1e kindje ♡ MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 33 jaar - 2de kindje♡ 13 oktober Elke1708- 27 jaar- 1ste kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(1) meisje(0) verrassing(4) onbekend(29) Afspraken: 5 april: Chicca - 13 weken echo 5 april: Lelietje85: controle vk 7 april: Keet88 - geslachtsbepaling 3D 9 april: Nan87 - geslachtsbepaling 9 april: Keet88 - controle vk 12 april: Springboon - controle vk 13 april: Tinkerbell1987 - 9.30 geslachtsbepaling echo 13 april: Lelietje85 - 17.15 geslachtsbepalingsecho 13 april: Saartje - 14:45 15 weken afspraak 13 april: xDoo - geslachtsbepalingsecho 16 april: annabella86 geslachtsbepalingecho 16 april: xDoo - controle 16 april: Catlady90 - controle 16 april: veran - geslachtsbepaling 17 april: Sophiex - controle 18 april: Cjms - controle + geslachtsbepaling 18 april: veran - controle 19 april: annabella86 1ste controle/ centering pregnancy 19 april: Springboon - geslachtsbepaling/pretecho 19 april: mariposa1986 - controle+geslachtsbepaling 19 april: Tesss - geslachtsbepaling/pretecho 7 mei: Nan87 - 20 weken echo 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 11 juni: Cjms - controle 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht (Volgens mij is dit de laatste vernieuwde lijst?)
Gefeliciteerd @Springboon! Ik begin stiekem ook wel heel nieuwsgierig te worden naar het geslacht, ben benieuwd of ik stiekem toch wat ga zien op de 20 weken echo vandaag babykamer besteld bij babydump, die heeft nog korting tot maandag
Ik heb net heerlijk genoten van een broodje filet american! Welliswaar de vegetarische maar wat issie lekker!!! Echt een aanrader! Ik proefde niets eraan dat het geen echte was. Dus moest deze even als tip geven haha.
Gefeliciteerd met je verjaardag Springboon!! @Annabella86 ik moet er zelf niet aan denken maar fijn dat je ervan hebt genoten hahaha! Hier weet ik nu zeker dat ik 1 van de 2 babies heb gevoeld! Gisteren voelde ik al een plop/schop achtig iets, en vandaag nu net weer precies op dezelfde plek. Vreemde is dat het hoger voelde dan dat ik verwacht had, zo ongeveer rond mijn navel. Maar het kan niet anders dan dat dit de "linkerbaby" is denk ik!
@geslacht ik heb geen voorkeur. ik ben er alleen heilig van overtuigd dat het een jongen is. Ik weet het gewoon 95% zeker. Dus ik ga wel raar kijken als het een meid is, haha... Maar ben er niet minder blij mee! @Annabella86 vegetarische filet americain ja? Mijn zus zegt net dat ze die bij haar zwangerschap naar heeft gezocht maar nooit heeft kunnen vinden... waar heb je die gehaald?
Ziet er goed uit. Ik zag het bij de AH maar durfde het niet aan. Hier hebben ze gisteren en vandaag de keuken eruit gehaald, na de Pasen komt de aannemer alles voorbereiden voor de nieuwe keuken. Ik merk dat ik er erg onrustig van wordt. Alles is smerig in huis. Kan niks vinden en wat ik nodig heb kan ik niet bij want dat is ingepakt. Plus dat ik eigenlijk geen zin heb om iedere avond bij iemand te gaan eten met 2 kinderen en mijn eigen eetlust. . Sorry even klagen. Waren we maar vast twee weken verder. . Gelukkig donderdag weer naar het zh even naar de kleine kijken daarna duurt het weer 6 weken voordat het weer kan maar ik neem aan dat de kleine zich dan wel duidelijker laat voelen. Nu moet ik echt rustig zijn wil ik het voelen. Mijn oudste kan ook niet wachten om het te voelen. Voorkeur. Heel raar maar dat heb ik niet meer. Ik heb altijd gezegd ik wil een meid maar nu ik zwanger ben weet ik eigenlijk niet wat ik met een meid zou moeten. En mijn twee jongens zijn ook zo leuk. Dus we gaan het zien. Mijn man wil overigens wel een meisje en is er ook van overtuigd dat het een meisje is.
@chicca herkenbaar. Is gewoon toch soort van nesteldrang, heb ik ook al sinds ik zwanger ben. Als je vriezer nog werkt is het misschien een idee om bij een goede vriendin/familielid zelf een hoop eten in 1x te koken en in te vriezen? Even googlen op maaltijden die goed in te vriezen zijn.. @voorkeur, tja ik ben heel gelukkig met 1 van beiden, en toen ik dacht dat het er 1 was dacht ik dat ik graag nog een meisje wilde, maar nu ik er 2 krijg zou ik toch het liefst 1 van beiden willen. Mocht dat niet zo zijn dan vind ik alles prima Het blijft allemaal een grote zegen! Nu lekker naar mijn ouders. Ze zijn 6 weken weggeweest naar Egypte dus ben blij dat ze weer terug zijn!
@babyvoelen De gyn vertelde me dat m'n placenta aan de voorkant ligt. Dan ga je t Pas heel laat voelen toch? En sowieso niet zo sterk als anders? Stom hè? Maar daar maak ik me dan toch druk om....
Ja klopt had ik bij me dochter ook, niet dat ik haar heel laat voelde dat niet, maar wel minder sterk als bij mijn zoon en soms een paar uur niks dan was ik helemaal in paniek omdat mijn zoon nooit stil lag die voelde ik altijd