Hier ook slecht geslapen aantal keer wakker gelegen en als ik slaap droom ik best wel intens. Ik heb best wel pijnlijke menstratie achtige krampen en nu gaan mn darmen ook steeds meer rommelen. Bij mijn zoontje had ik persies zelfde gevoel dus zolang ik dat blijf voel en weet ik dat ik zwanger ben. Vandaag aangemeld bij mn verloskundige en wordt binnenort Gebeld voor een afspraak.
Sorry meiden! Ik probeer tr volgen, maar ben iemand die snel het overzicht verliest. Ik ben zo moe!! Ik zou het liefst de hele dag slapen!!
Ik heb ook last van die achter af dat hoop niet gelezen had Ik heb nog geen seks gehad maar komt ook omdat ik en mijn vriend nog niet samen wonen. Was ook geen geplande zwangerschap. Sporten ik doe paar x per week paardrijden erg wisselend ligt beetje aan het weer en staat van de bak. Ik ga wel iets rustiger aan doen en niet meer springen.
Oh spannend hoe reageerde je vriend op de zwangerschap? zijn er wel plannen om samen te gaan wonen? Als je het niet wil vertellen moet je dat zeggen hoor!
en @xDoo hier wonen we officieel ook nog niet samen.. plannen waren voor 1 april.. maar we zijn nu wel samen onder 1 dak gegaan gezien hij nu hier in de buurt werk heeft gevonden (hij is bij mij en mijn kinderen ingetrokken), en binnenkort laat hij zich ook inschrijven (zodra zijn kamer daar weg is en opnieuw verhuurd kan hij zich overschrijven). We waren zelf wel bewust bezig, maar de eisprong is altijd enkele dagen nadat hij geweest was in het weekend, dus we geloofden het afgelopen weekend (tot gisteren met de CB) ook niet.. maar wel heel blij na 3mk's.. wel hopend nu op een plakkertje.. anders in april de MMM in.. maar voor alsnog voelt dit goed en durf ik wel te zegge dat fit de goede kant op lijkt te gaan.
@Jolicoeur Ja we waren voor dat ik wist dat zwang er was al bezig met kijken voor een huisje. Alleen in zijn streek is lastig voor ons budget wat te kopen dus hopelijk lukt het voor dat de kleine er is. Mijn vriend reageerde blij @ConflictDiamond Ik ben wel benieuwd naar jr verhaal als je kwijt wiilt tenminste. @Springboon Dat is fijn dat jullie wel onder zelfde dak wonen en hij werk ib buurt heeft. Mijn vriend heeft vast werk en ik woon 1.5u er vanaf dus is helaas geen optie om bij mij in te trekken hij woont zelf nog bij zijn ouder dus even daar bij in is geen optie voor mij.
@xDoo ik heb ook altijd paard gereden. helaas vorig jaar augustus mijn paard meten laten inslapen, nadat ik hem had verleased en hem enkele maanden later broodmager terug vond.. En er niets meer aan gedaan kon worden (stal waar ik hem had staan kreeg hem niet meer dik, en qua leeftijd, 23jaar was het een lijdensweg. een hele drama geweest en nog steeds er enorm kapot van.. maar hij was op, en dat liet hij mij merken.. was ook alleen met hem toen het gebeurde (met stalbazin).. pff.. sindsdien paarden even op achtergrond.. al kriebt het wel steeds
@Springboon dat is wel fijn dat hij werk in de buurt heeft en dat hij erbij past @xDoo ahah wel fijn dat je zo snel zwanger bent geworden ik lees zulke schrijnende verhalen hier soms poeh niet leuk voor die mensen. Hopelijk kunnen jullie snel iets vinden.
Wat gaan jullie hard! Heb net even geslapen en moet nu gaan werken tot 11. Zou zo weer verder kunnen slapen zo moe ben ik maarja schouders eronder en gaan!
oh heerlijk ik zou ook een tukkie kunnen doen.... helaas nog aan het werk Succes zo met werken en tot 11.... poeh sterkte!!
Oh wat leuk! Ik dit jaar 1 jaar wel al ruim 4 jaar een relatie voordat we trouwden en woonden ook al die tijd samen. Hij woonden al bij mij in voordat we officieel een relatie hadden.
jeetje ik kan dit tempo niet bijhouden hoor! ik kwam even kijken tussen t werk door en zoooo veel nieuwe berichten! Ik ben ook een beetje aarzelend over seks nu, komt echt door de miskraam want had ik vorige keer helemaal niet. Sporten ga ik vanavond weer! Ik doe bootcamp bij Mom in Balance, dus na 12 a 15 weken stroom ik dan automatisch weer naar het zwangeren-groepje. Tenminste, zo lang hoop ik t nog vol te houden in het normale groepje. Maar ik moet al snel afhaken bij de buikspieren... Ben trouwens ook moet, vooral na werk. Maar supervroeg wakker 's ochtends!
Aan sex moet ik ook niet denken, ik denk dat ie maar even op droog zaad moet blijven tot zeker weten dat alles goed zit. Nu hebben we natuurlijk ook wel veel GEMOETEN, dus eigenlijk vind ik het niet eens zo heel erg. Mn libido is voor nu weg, net als met de eerste, hihi. Ik doe op maandag en vrijdagochtend personal training en op dinsdag zumba. Hoop dat i kdat ook vol kan houden. Maar de training word gewoon aangepast op wat ik WEL kan, dus komt vast goed, en desnoods gaan we Yoga doen haha Zo heb de laptp er maar bijgepakt, dan kan ik het vast beter bijhouden met al dat geklets hier haha
OK mijn verhaal. In de herft van vorig jaar heb ik mijn toenmalige relatie uitgemaakt omdat bleek dat de mening van mijn toenmalige vriend over het krijgen van kinderen sterk veranderd was. Hij stond er in het begin van onze relatie nog voor open, maar inmiddels was hij totaal van mening veranderd en wilde absoluut geen kids meer. Dit heeft bij mij een hoop worsteling veroorzaakt maar uiteindelijk heb ik besloten om voor mezelf te kiezen en de relatie te verbreken. Vanwege mijn leeftijd (ik ben 35) heb ik toen besloten dat ik niet meer op zoek wilde gaan naar een nieuwe relatie, maar dat ik via een donortraject wilde gaan proberen om alleenstaande moeder te worden. Ik had ook al geinformeerd bij een kliniek en een en ander in werking gezet toen ik op een bepaald moment een vriend van me, die ik al jaren kende, die ook weer vrijgezel was, sprak en we kwamen op het onderwerp en ik vertelde hem over mijn plan. Hij bood zich toen spontaan aan als donor, we zijn daar over in gesprek gegaan en hebben besloten daar voor te gaan. Contract opgesteld, afspraken gemaakt en we zouden vanaf december serieus pogingen gaan doen. We kregen alleen hierdoor steeds meer contact en na een paar weken is er toen toch iets meer ontstaan dan alleen vriendschap. Dat was best verwarrend, want hoe ga je daar mee om? Normaal begin je natuurlijk niet een relatie om dan ook direct aan een kindje te beginnen, maar ja, ik had wel de keuze gemaakt om voor een kindje te gaan en wilde die droom niet nog een keer uitstellen in afwachting van hoe een nieuwe relatie zou uitpakken. Daarom hebben we in eerste instantie besloten om het donorcontract nog te laten bestaan en gewoon te kijken hoe onze relatie zich zou ontwikkelen, naast het ‘traject’ om zwanger te worden. Mede ook omdat we elkaar dus eigenlijk al jaren kennen voelt dat ook niet als vreemd of als te snel, ik kan het niet helemaal goed uitleggen, maar het klopt gewoon. Ook al is het allemaal echt bizar snel gegaan. Dat het zo snel zou lukken hadden we eigenlijk ook allebei niet verwacht (of durven hopen). Ik heb vorige week, toen we het nog niet wisten, nog een gesprekje met hem gehad over de toekomst en toen had ie even een soort van ‘help hoe gaan we dat allemaal doen’-momentje, maar sinds het echt zo is is dat compleet verdwenen en is hij superenthousiast en net zo blij als ik. Het is nu echt ‘ons’ kindje en niet meer ‘mijn’ kindje. Hoe we het allemaal gaan doen als de kleine er is weten we nog niet, extra uitdaging is dat hij best een eindje bij mij uit de buurt woont, dus het wordt een hoop reizen. We willen wel gaan samenwonen maar ook niet dingen nu halsoverkop gaan doen omdat er een kleintje komt (hoe vreemd dat misschien ook klinkt) dus voorlopig kijken we gewoon lekker hoe het loopt. Als we straks de 12 weken voorbij zijn dan gaan we wel even wat concreter een plan bedenken trouwens en kijken hoe we het willen gaan doen allemaal, maar het rare is, ik heb er gewoon echt helemaal vertrouwen in dat het goed komt.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (18) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Merk dat ik het best spannend vind om het zo allemaal te vertellen haha. Ben ergens toch een beetje bang voor veroordeling merk ik..