Zoals @Nan87 al zei, denk dat je de navelstreng had. Maar dan zit je vaak al wel in de buurt van beebje. Tis echt een soort locomotiefje/ galloperend paardje dat je hoort. En nan, ik kan je helaas niet helpen. Ik sport via personal training, en ben er verder niet zo in thuis. Hopelijk vind je de juiste oefening.
Ja dan heb je idd niet de baby te pakken.. Ik heb ook vaak eerst de navelstreng te pakken en ik hoor ook mijn eigen hart.. De baby klinkt echt als een locomotiefje
Ohh blehhh! Ik net naar de winkel want ik moest die filet american hebben!bah. Ik vond m niet lekker whaha. Was echt blij toen ik las dat er n alternatief was haha naja, dan maar weer eiersalade gemaakt. Heb nergens moeite mee om dingen te laten staan. Maar kijk nu al uit naar n broodje filet met ei hihi
Bedankt meiden. Ik ga vanavond nog even op zoek. Anders wacht ik gewoon de echo van zaterdag af. Voor ik mezelf alleen maar gek maak.
Kun je niet gewoon beter naar een mensendieck therapeut gaan voor oefeningen? Ik kan je iig niet helpen.
@Nan87 yoga is al heel fijn inderdaad. Ik weet natuurlijk niet goed wat je allemaal goed kunt en beter kunt laten, maar misschien is core stability iets voor je? Google brengt je allerlei oefeningen, waaronder planken. En anders zou ik fysio of manuele therapie aanbevelen.
Heel even klagen....sorry.... Ik had van voor het eten al wat last van mijn buik. Pijn wil ik niet zeggen. Zeurderig gevoel of zo. Beetje kramp? Ook ff misselijk. Las dat een aantal dames hier ook zoiets hadden....groeiende baarmoeder waarschijnlijk? Misschien dat mijn endometriose het wat vervelender maakt? Onze hond die liep telkens naar de woonkamer en kwam terug om te kijken of ik mee kwam haha. Op de bank gaan liggen met thee en series. Hij lag in de mand of op de grond naast me. Net met een elektrische kruik in bed gedoken. Bleh.... Hopelijk is het morgenvroeg over. Wordt er toch een beetje zenuwachtig van....
Hey meiden, Ik ben mijn griep zo zat.. Keel doet nog steeds ontzettend zeer. Elke keer als ik denk dat het bijna voorbij is zet het weer door. Echt frustererend. Wel bijna alle IKEA meubels nu gemonteerd gisteren! Broerlief kwam langs en samen met manlief mocht ik toekijken (gelukkig maar, heb best wel last van mijn buik zodra ik til) terwijl zij het harde werk deden. Nu zit ik heerlijk aan mijn secretaire te typen haha! voel me helemaal rijk. Vandaag nog een dagje uitrusten om te proberen fit te zijn voor werk morgen. Maar als ik me zo voel gaat ook dat niet lukken. Ik kan echt niet de hele dag praten met zo'n slechte keel.. @Justmiej16 ja, dat moet het groeien van de bm zijn! Ik heb het ook hoor. Met vlagen en soms zelfs met flinke steken rechts en links onderin mijn buik. Heel onzeker makend maar die bm moet groeien he @Nan87 wat vervelend dat je zo'n rug hebt. Heb er helaas ook geen verstand van! @xDoo fantastisch! Geniet ervan!! @Annabella86 altijd mooi dat soort benefieten!
Ik heb ook flinke steken/pijn in mijn liezen. Niet voortdurend maar wel steeds vaker. Ik heb er echt last van en heb nog niet echt een manier gevonden om de pijn te verlichten.
Hallo dames hebben jullie een gezellige paasdag gehad gister? Ik heb gister ochtend eerst lekker een ontbijtje gemaakt en daarna zijn we na de dierentuin gegaan en de dag afgesloten in het steakhouse heerlijk! Vandaag moet me man aan het werk en ga ik straks om 12 uur lekker brunchen met mijn ouders en de kinderen bij de Cantarel. Fijne 2de paasdag allemaal!!!
Ik kom even klagen op deze Paasmaandag. Ik mocht zojuist weer met de emmer knuffelen. Had echt gedacht dat de tijd van het overgeven nu wel afgelopen zou zijn. Alles bij elkaar wel maar 3x gebeurt, maar toch. Ik ben blij dat ik hier en daar nog wat strategisch opgestelde emmers in huis heb staan... Vertrouw die misselijkheid voor geen meter meer. Klaagmodus weer uit!
Gelukkig is het vandaag wat beter. Vannacht met de elektrische kruik geslapen, verlichtte heel fijn. Wilde vandaag met mijn bijna dreumes naar de Paasmarkt+kinderboerderij en even langs mijn oma. Maar besloten om samen op de bank te chillen. Even rust nemen voor de baby. Morgen weer aan het werk, dus kan mn rust wel gebruiken Als ik er de rust voor kan nemen, vanmiddag misschien even in bad duiken als madam haar dutje doet. En anders verder chillen met mijn grote vriend de kruik Kleine dame zit naast me te spelen maar wil ineens NOG meer knuffelen en mama friemelen als anders haha. Hond ligt op waak bij ons
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 8 oktober 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober Fouziya - 1e kindje ♡ MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ Caro86 - 31 jaar - 1e kindje♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 33 jaar - 2de kindje♡ 13 oktober Elke1708- 27 jaar- 1ste kindje ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(1) meisje(0) verrassing(4) onbekend(29) Afspraken: 5 april: Chicca - 13 weken echo 5 april: Lelietje85: controle vk 7 april: Keet88 - geslachtsbepaling 3D 9 april: Nan87 - geslachtsbepaling 9 april: Keet88 - controle vk 12 april: Springboon - controle vk 13 april: Tinkerbell1987 - 9.30 geslachtsbepaling echo 13 april: Lelietje85 - 17.15 geslachtsbepalingsecho 13 april: Saartje - 14:45 15 weken afspraak 13 april: xDoo - geslachtsbepalingsecho 16 april: annabella86 geslachtsbepalingecho 16 april: xDoo - controle 16 april: Catlady90 - controle 16 april: veran - geslachtsbepaling 17 april: Sophiex - controle 18 april: Cjms - controle + geslachtsbepaling 18 april: veran - controle 19 april: annabella86 1ste controle/ centering pregnancy 19 april: Springboon - geslachtsbepaling/pretecho 19 april: mariposa1986 - controle+geslachtsbepaling 19 april: Tesss - geslachtsbepaling/pretecho 19 april: Justmiej16 controle + geslachtsbepaling 7 mei: Nan87 - 20 weken echo 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 11 juni: Cjms - controle 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht
hey meiden.. drukke weekend hier overleefd.. zaterdag hele dag gewerkt, gisteren echt vanaf 3 tot laat huis helemaal vol met visite (en eters).. kreeg steeds te horen: nou je buik zie je wel hoor! zie bijlage heel wat leuke dingen gekregen voor mezelf, maar ook al voor de kleine.. Ben trouwens benieuwd wanneer ik uitslag van de NIPT krijg en de nevenbevindingen.. donderdag is het 2 weken geleden dat ik geprikt heb.. maar ivm de pasen en goede vrijdag weet ik niet of het dan langer kan duren..
Mooie buik springboon! Ik denk dat ik donderdag de uitslag krijg dan ook weer naar de gyn en echo. Toch wel heel spannend weer. Ondanks dat mijn buik groeit en ik kwaaltjes genoeg heb en ik soms de kleine denk te voelen. Helaas nog niet duidelijk genoeg naar mijn idee. Hoe is het verder met iedereen?
WoW mooie buik al! Ik heb ook al echt een buikje maar eet ook wel veel sinds ik zwanger ben (en was al niet de slankste). Dus nu is het een beetje of ik gewoon te dik ben vind ik zelf, Haha. Wel steeds meer vragen of ik zwanger ben van collega’s. Ik probeerde dit nog stil te houden tot na de uitslag van de NIPT, maar word toch een beetje lastig. Verder voortdurend enorm moe en vervelende steken in de liezen. Maar verder mag ik echt niet klagen