Mooi!! Hier vandaag nog even de bovenverdieping met zn 2 onder handen gehad en 3 wasjes buiten kunnen drogen. Vanmiddag lekker buiten geweest en de kids (buurtkindjes erbij) lekker laten spelen. Daarna nog ff de bbq aangestoken (gisteren ook al haha) en die van ons onder de douche doorgehaald. Nu even tv afkijken en dan op bed. Ben moe! Maar wat een heerlijk weer vandaag! Hier is de temp gekomen tot 24 graden!
Oh wat leuk! Gefeliciteerd! Was het heel duidelijk? En kunnen ze op die termijn al meer zeggen ook over de rest van de groei zoals organen enzo? Ik heb met 14,6 een pretecho en hoop wel dat ze dan al iets meer kunnen zien ook.
Ik was met 14,4. Ze zei het met zekerheid te kunnen zeggen dat het een meisje was. Ze lag er wel wat onhandig voor, maar vanuit verschillende hoeken toch kunnen zien. Dit was een pret echo en zij is niet medisch onderlegt zoals de verloskundige. Maar zei wel dat de ruggengraat en de schedel er goed uit zagen. Dat de maag en blaas goed gevuld waren en de hartslag mooi was. Het ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit van het echo apparaat en hoe het kindje ervoor ligt. En verder was het weer heel bijzonder je kindje zo te zien
@Keet88 super leuk gefeliciteerd!! Ik heb over 5 dagen afspraak en echo en hoop dan ook meer te weten te komen over de geslachten hier @Roosa89 pas goed op jezelf! Niets is zo belangrijk als jouw gezondheid.. @Nan87 super leuke kamer! @15 weken dansje! Gisteren er ook even lekker op uit geweest tussen de bollenvelden. Altijd weer prachtig! En gisteren bedacht ik me opeens met mijn toch al best dikke buik dat ik afwassen altijd al haat maar nu nog meer met het aanrecht zo ver weg.. dus heb net MP even afgestruind en er is een smalle vaatwasser te koop die in onze keuken past (klein huisje). Hopelijk kunnen we m ophalen en dan NO MORE DISHES! En toch maar aangedurfd om een foto te maken van mijn buik nu hij echt duidelijk een zwangerbuik is en niet een vetrolbuik..
Mooie buik hoor Saartje!! En een super leuke kamer Nan! Vanavond hebben wij weer een echo, ben benieuwd of er iets te zien is ben nu 15.5 week.. en anders hebben we woensdag de geslachtsecho dus ik weet het hopelijk snel
Spannend @Roosa89 groeit goed @SaartjeHussein Hier nog een weekje wachten op de echo. Tik tok tik tok haha
@SaartjeHussein mooi buikie hoor! @aankomen Hoeveel hebben jullie eraan plakken op t moment? ik sta nog op 0, hoewel mijn buik flink groeit.
nou energie zou ik ook wel willen hoor.. blijf qua energielevel wel op laag niveau terwijl dat voorheen anders was.. hormonen stabiliseren zich gelukkig weer .. donderdag naar de vk.. benieuwd of ze toch nog stiekem gaan kijken.. anders is het wachten tot volgende week donderdag.
Oh kom maar halen. Ik heb energie voor 10. Waar ik mij bij dochterlief constant moe voelde, Voel ik mij nu vanag 9 weken supergoed! Bizar vind ik t nu. Voel me totaal niet zwanger.
Oh spannend! Ik mag volgende week donderdag voor mn eerste controle/ centering pregnancy ben erg benieuwd!
Energie, pfff totaal niet. Voel me alleen maar moe eigenlijk. Kan ook nog steeds altijd wel slapen. Qua gewicht nog steeds ongeveer een kilo onder mijn startgewicht. Heel blij mee! Alhoewel dat ook wel eens de reden van mijn moeheid zou kunnen zijn.. haha.
Ik begin eindelijk weer wat energie te krijgen. Maar op de dagen dat ik thuis ben met dochter ga ik wel met haar mee slapen . ZO heb ik ook nog wat aan m'n avonden (anders komt rond 19 de man met de hamer op bezoek). Vanmiddag echo! Ik vind het ineens heel spannend hihi. Dit keer heb ik redelijk weinig echo's. Hierna nog 20wk en dan ist ipc klaar. De vorige x had ik met .. 12 nog een echo om te checken of de darmen uit de navelstreng waren. Woon nu iets landelijker en hier 'gelooft men het wel' ofzo. Ook waren ze toen druk met placenta localisatie en heb ik nu werkelijk geen idee waar de placenta zit. Ik vind het overigens wel prima maar ook wel grappig dat het zo anders tussen praktijken kan zijn.
Oh, dat is wel anders dan. Ik krijg de pretecho van degene die ook mijn 12-weken echo heeft gemaakt en de 20 weken echo gaat doen. Bij de vorige heb ik een pretecho laten doen bij 15,5. Bijna een week later dus en toen heeft ze eigenlijk alles nagekeken. Was daarom ook helemaal niet meer zenuwachtig voor de 20-weken echo. Maar nu is het sowieso anders en ben ik dus meer zenuwachtig voor de echo volgende week Qua gewicht ben ik 0,3 kilo aangekomen. Valt wel mee op zich al had ik liever 0 of nog minder gehad. Maar goed, ik snoep dan ook wel echt meer dan voordat ik zwanger was dus viel wel te verwachten. Fit ben ik niet echt. Vorige zwangerschap had ik bergen echt energie. Deze is tot nu toe wat zwaarder. Maar heb ook niet echt te klagen hoor! Hoop dat ik in het volgende tremester wel weer wat meer energie heb.
Ik ben vanmorgen voor het eerst bij de fysio geweest. Heb ook oefeningen gekregen maar als dit niet genoeg helpt gaan ze dry needling doen. Schijnt heel effectief te zijn. Misschien wat voor jou?
Ik voel me gelukkig steeds beter! Eten gaat ook goed dus hier zit er al 2 kilo bij. Maar dat is volgens mij redelijk normaal...al zat ik bij mijn vorige zwangerschap nog in de min-kilo's met deze termijn. Heb vanmorgen 4 felicitatiekaartjes de deur uit gedaan voor newborns, alle 4 meisjes! Zou het een voorteken zijn voor mn pretecho van as vrijdag...!?
Ik denk dat teken is dat tijd wordt voor een Jongen! Hier ook 2 kg aangekomen ongeveer. Als naar mn lichaam kijk dan zou ik "afgevallen" zijn als ik niet zwanger was geweest.
@Nan87 wat een super gaaf bed heeft je dochter! Enne?? Hoe was de echo? Hier nog niks aangekomen. Schommel nog steeds tussen de 60 en 61, ondanks dat ik erg hongerig ben hihi Hebben jullie je al verdiept in kinderstoelen? Ik neig erg naar de stokke steps... maar pff ben nogal een twijfelkont haha