@geslachtsbepaling: ik weet het normaal ten laatste vrijdag. Danis de nipt 15dagen geleden. spannendddd
Bij mij hielp de borstvoeding ook niet echt met afvallen, maar was vorige zwangerschap ook maar 9 kilo aangekomen. Na maanden was ik wel 3 kilo onder mijn startgewicht, maar dat had meer met op mijn voeding letten te maken dan met de BV
IK heb 2 jaar borstvoeding gegeven en in totaal 27 kilo erbij gekregen. Nu inmiddels 16 kilo er af, maar ja! Hopelijk gaat het na deze ukkepuk niet zo snel omhoog! Ik had ook altijd honger!!
Eetstoel ik ga weer voor deze die heb ik ook gehad bij de 1ste 2, zo'n fijne stoel groot blad erbij en ze kunnen er gelijk vanaf de geboorte in omdat ie in ligstand kan.
haha, das voor de eerste maanden denk ik, zodra ze kunnen zitten gaan ze toch rechtop eten. Ik wil de stokke met newborn set, maar dat is omdat we voor de oudste ook een stokke hebben. In begin hadden we het stoeltje van de ikea, maar wat een nekbreker was dat zeg, haha!
En ze eten nog geen vast voedsel natuurlijk de eerste zes maanden. (anders wil je ook geen bekleding hahahahaha)
Van deze stoel kan je alles los maken en in de wasmachine doen en dat bruine is plastic dus veeg je ook zo weer af. Ze zitten ook gewoon lekker in deze stoel ideaal als ze zelf kunnen eten en ik bezig was met het huishouden hup in de stoel met een bakje fruit of iets en rolde hem zo voor de tv haha kon ik veder
Ik wil miss nu de newborn set bij de Stokke. Voor de 1e had ik dat niet, die hadden we in een wippertje op tafel alleen stond dat ding wel geregeld in de weg.
Die hadden wij bij de tweede. Ideaal. Hoop hem weer terug te kunnen lenen. De trip trap stoel hebben we nog. Dat scheelt gelukkig al wel weer iets.
Wij willen ook graag een tweede stokke stoel met newbornset erbij kopen. Dan hebben ze beide hun eigen stoel. Ze zijn wel duur maar kunt er jaren mee vooruit Hier vandaag de bekleding van de wandelwagen maar is gewassen. Krijg nu al last van nesteldrang; alles moet in eens schoon en opgeruimd. Vandaag druk geweest met wassen dus. Hebben de dames met al een kindje al nagedacht hoe ze het straks gaan doen met twee kleintjes (of meer) Heb vandaag beetje zitten zoeken naar een fijne draagzak. Iemand ervaringen of adviezen? Heb al een hoppediz hoptey maar die moet je knopen. Vooral in de zomer vond ik die echt zo warm plus dat je die ook niet even snel omdoet.
Ik ben een mega draagmuts! Zou je vooral adviseren om iets te kiezen wat verstelbaar is, met een insert is gewoon niet ergonomisch en altijd heeeeel warm. Bijv tula free to grow, of een kokadi. Ik ben zelf fan van mn bondolino in het begin. En die heb je ook van een iets dunnere stof. Maar vooral..... ga ze ergens uitproberen!
geen draagdoeken voor deze kleine dit keer.. de jongste zal dan 6 zijn, dus tillen is sporadisch (enkel bij vallen), en ben denk ik wel iemand die het snel oppakt maar vaker in de wagenbak zal duwen of maxi cosi (wil wel veel lopen buiten.. vitamientjes oppakken na de bevalling)..
nesteldrang wisselt enorm.. al heb ik nu nog wel iets van.. eerstweten wat de aannemer gaat doen qua renoveren en wanneer.. alles hangt daavan af.. wil niet de boel spik en span hebben en dan continu blijven schoonmaken door alle stof enz.
Ik heb nog niks gedaan en nog niks gekocht haha.. Ik was heel erg afgevallen door de bv maar toen ik gestopt was nog honger als een bouwvakker dus toen wel wat aangekomen.. Geen idee of ik nu al aangekomen ben ik sta nooit op de weegschaal zolang ik mijn kleren nog pas geloof ik het altijd wel! Ik moet nu bijna over op positiebroeken zit niet zo lekker meer! Hier ff stil geweest drukke werkdagen gehad en afgelopen weekend hadden we familieweekend! Was erg gezellig maar heel druk haha.. Morgen eindelijk ff vrij!!
Ik heb tussen de eerste en 2de 4 jaar zitten en nu tussen de 2de en 3de 5 jaar dus ik heb geen probleem met hoe ik dat moet doen ik ben zelf helemaal niet van de draagzakken, doeken enz Dus hier gewoon in de kinderwagen.
Even een snel berichtje vanaf mn werk. Ik mag voor de helft van mijn uren de ziektewet in, ben blij dat ze zo meedenkend zijn en dat ik het rustiger aan kan doen. Ik wil graag een draagdoek maar heb ook een gewone wandelwagen. Nog geen idee welke ik het meest zal gebruiken
Hoi allemaal, Wat een hoop gekletst weer. Merk dat ik er de laatste tijd echt slecht aan toe kom om bij te lezen en mee te schrijven, ergens een goed teken want het komt doordat ik gewoon ook weer energie heb om andere dingen te doen dan alleen op de bank hangen haha. Ik zag alweer een paar geslachtsecho’s langskomen, superleuk! Is het misschien een idee om in het schema het oranje hartje een andere kleur te geven? Weet niet of het aan mijn scherm ligt maar ik zie erg slecht het verschil tussen de oranje en de roze hartjes.. Vandaag heb ik de uitslag van de NIPT gehad en die was goed! Dus dat is erg prettig om te weten. Weer een mijlpaal gehad! @aankomen: ben tot nu toe 2 kilo aangekomen en ben vandaag bij de dietiste geweest voor advies. Ik heb van mezelf namelijk helaas al wat overgewicht (weeg ongeveer 10 kilo meer dan ik zou willen) en ik ben zo bang dat ik straks 25 kilo aankom ofzo. En heb dus het idee dat het nu - ondanks dat ik dus niet heel vreemd eet - ineens al superhard gaat, ik voel me echt een beetje een blob hoewel je aan mijn buik dus nog steeds niet echt iets ziet. Gelukkig kon zij me wat geruststellen, doordat ik een aantal weken nauwelijks heb kunnen eten is mijn lichaam waarschijnlijk een beetje in spaarstand gegaan (ik ben toen namelijk ook nuawelijks afgevallen) en toen ik wel weer kon eten dus waarschijnlijk alles gewoon gaan vasthouden wat er binnenkwam. Nu ik weer meer energie begin te krijgen, weer meer aan het bewegen ben en mijn eetlust weer wat normaler is verwacht ze dat het weer wat gaat stabiliseren gelukkig. Krijg wel nog een schema van haar op de mail met richtlijnen van wat ik elke dag mag/moet eten en ook een soort keuzelijst erbij qua voedingsmiddelen. Maar ik was al best goed bezig gelukkig