Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (19) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ohnee! Pff, heb vanavond frietje speciaal op, en mn darmen helemaal op de hobbel weer. Diarree, fijn kwaaltje ook! Normaal nooit last van, maar sinds ik zwanger ben!! Bleegh!
@chicca ik heb je even op de lijst gezet op 6 oktober aangezien je 1 dag langer zwanger bent als ik. @butterfly24 jij staat er nog niet op ik weet je uitgerekende datum nog niet haha
Dat had ik idd bij de eerste ook, dus dit niet gewend, maar het schijnt vaker voor te komen. Maar vervelend is het wel!
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (19) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom nieuwe dames! Van harte gefeliciteerd! Mooi en bijzonder verhaal Conflict! Niks om je voor te schamen hoor! Ben nu aan het werk, dood moe.. nog 4,5 uur Hier ook darmen erg van slag, veel diarree.. en een prachtig darmenbuikje
Ik heb altijd al iets bolle buik in avond alleen nu slinkt die niet meer in na slapen dus loop hele tijd met klein bolletje rond. Ik weet dat ik zelf wel zie maar andere letten er natuurlijk niet op
Haha bedankt voor de complimenten dat ik op iedereen reageer, maar dat ga ik toch echt niet volhouden haha! Even lezen en hier en daar wat reageren.. Nieuwe meiden, gefeliciteerd en welkom!! Mariposa, wow wat een heftig verhaal! MVV, oploop is mooi en ik had rond jouw termijn precies dezelfde soort testen! Komt vast goed! Tinkerbell, ik zal ook blij zijn als ik week 8 voorbij ben! Butterfly, jouw verhaal lijkt erg op de mijne! Alleen zijn mijn kids 9 en 10 ConflictDiamond, dapper dat je je verhaal hier hebt gedeeld! Jullie hadden het over samenwonen/getrouwd zijn.. Mijn man en ik zijn alweer 12 jaar getrouwd Ik lees meer mensen die vroeg wakker zijn. Man, echt vervelend hoor, ik zou zo graag eens tot 7 uur willen "uitslapen"! Meestal ben ik rond 5 uur al klaarwakker. Morgen weer een dagje thuis.
ik ga zo naar bed.. mprgen er vroeg uit.. eerste werkdag bij nieuwe werkgever. ben op van de zenuwen.. en hoop datvhet een goede dag gaat worden. moet gelijk van 7 tot half 4
Wooohoooo hier wordt echt veel in gekletst! Erg gezellig maar ik ben de draad ondertussen ook een beetje kwijt haha .. Lees veel over vermoeidheid: hier ook! Vreselijk, kan er goed chagrijnig van worden. Dan wil ik van alles doen en ben ik zo moe dat ik zo weer een uur op bed lig .. Morgen de eerste verjaardag van m'n zoontje, zo bijzonder ! @ConflictDiamond ik vind het een heel mooi en bijzonder verhaal!! Lijkt me voor jullie ook alleen maar geweldig dat je dan (waarschijnlijk) op deze manier een mooi gezinnetje mag gaan vormen! Hier ook een darmenbuik, vooral 's avonds! dat is een paar mensen ook al opgevallen aangezien ik best actief aan de lijn deed, en nu opeens niet meer haha .. oeps
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (19) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 28 februari: Sophiex - echo en intake verloskundige 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Succes morgen! Hoop dat je beetje goed kan slapen en goede nieuw start kan maken. @Sophiex Ja dat valt wel op als je ee gewoontes inees laat gaan. Al vast gefeliciteerd met je zoontje! Maak er een leuke gezellige dag van
Succes morgen @Springboon Ik wil nog even rtl 4 kijken, mijn geboortejaar haha. Leuk om terug te zien! Oh en @Sophiex alvast proficiat met je kleine man
Juist een heel mooi verhaal! Fijn dat het ook op deze manier kan en dat jullie elkaar dan ook nog vinden in deze weg. Heel mooi!