Mogguh Hier net thuis van een slaapdienst.. Kapot! Haha.. Nu snel even door huis, wasje buiten knallen en met dochter naar bed
Ophangen vind ik niet zo'n probleem maar vouwen en opruimen is hier vervelendste gedeelte Over algemeen ligt er ergens grote bult schonen was
haha was ophangen vind ik nog niet zo erg, was opvouwen wel! maar buiten is het zo snel droog, binnen staat het 2 dagen in de weg dus ik ben hier heel blij mee!
hahah zo herkenbaar!! heb 2 wasmanden vol met schone, opgevouwen, was en m'n man elke ochtend maar vragen of ik nog handdoeken en t-shirts heb enz.. oeps haha
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje Cjms - 28 jaar - 1ste kindje 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje Dream - 30 jaar - 1e kindje Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje 10 oktober Fouziya - 1e kindje MWW - 32 jaar - 2e kindje 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje Caro86 - 31 jaar - 1e kindje Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje Silverwings - 33 jaar - 2de kindje 13 oktober Elke1708- 27 jaar- 1ste kindje 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(7) meisje(3) verrassing(5) onbekend(22) Afspraken: 18 april: Cjms - controle + geslachtsbepaling 18 april: veran - controle 19 april: oj89 - controle 19 april: annabella86 - 1ste controle/ centering pregnancy 19 april: Springboon - geslachtsbepaling/pretecho 19 april: mariposa1986 - controle+geslachtsbepaling 19 april: Tesss - geslachtsbepaling/pretecho 19 april: Justmiej16 - controle + geslachtsbepaling 24 april: oj89 - geslachtsecho 24 april: littlegirl1989 -16wkn controle 25 april: Chicca - controle 30 april: mww - controle 7 mei: Nan87 - 20 weken echo 7 mei: Keet88 - controle vk 9 mei: Tinkerbell1987 - 20 weken echo + gesprek gynaecoloog 9 mei: Springboon - controle vk 15 mei: xDoo - controle 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 16 mei: Mariposa1986 - 20 weken echo 16 mei: Keet88 - 20 weken echo 16 mei: Catlady90 - controle vk 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 17 mei: Saartje - 10:20u 20 weken echo 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 18 mei: xDoo - 20-weken echo 18 mei: Saartje - 14:45u controle gyn 18 mei: Catlady90 - 20 weken echo 19 mei: ConflictDiamond - 20-weken echo 22 mei: Browny89 - 20 weken echo 23 mei: mww - 20 weken echo + geslachtsbepaling 25 mei: scary8 - 20 weken echo 11 juni: Cjms - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht.
Ohhhhhh ik ben er een paar dagen niet op geweest en amai ineens nog meer geslachten ! En amai wat een jongens allemaal! Dikke proficiat iedereen
Ik heb dan ook nog eens de tic, om elk wasstuk met precies dezelfde kleur knijpers op te hangen. Whahaha
Hier ook schuldig aan dezelfde kleur knijpers per kledingstuk Ben toevallig ook druk met alle was er doorheen aan het jagen en opvouwen is ook niet mijn hobby!
Team blauw gaat keihard haha! Benieuwd hoeveel van elk geslacht er nog bij komt Whatsapp groepje is misschien wat groot, maar geen idee met hoeveel actievelingen we uiteindelijk zijn Even afwachten. In die Facebook groep, zitten daar meer dames van hier? Anders zit ik straks met zoooo veel dames te kletsen haha
ik heb vorig jaar CP gedaan, ik vond het na de 1e 2 keer nog niks aan. Zal het wel even tijd geven als ik jou was! Je moet de groep ook echt leren kennen.. heb er 2 goede vriendinnen aan overgehouden. Perfect: we wonen in dezelfde wijk en hebben een kindje van dezelfde leeftijd. Qua informatie heb je er de ene keer wel wat aan en de andere keer niet. Ik ben totaal geen groepsmens dus dacht het ook niks te vinden, maar ook al zeg je weinig/niks: ik vond het na een paar keer erg gezellig & fijn om even bewust met de zwangerschap bezig te zijn. Veel plezier alvast, laat je weten hoe je het vond?!
Wil je mij ook toevoegen? Ow wacht... laat maar. Dacht dat het van hier was maar nog meer andere dames wordt Beetje teveel Zit ook nog steeds in de app groep van de Bevallingslijst groep van mijn zoontje en daar wordt dagelijks nog heel actief gekletst. Super gezellig maar liever kleine groep anders is het overzicht echt snel zoek
Ik blijf graag hier meekletsen. Als het FB wordt of app haak ik af. Misschien na de bevalling een appgroepje. Die hebben wij toen ook opgestart na de bevalling, dat vond ik toen wel fijn maar in dit stadium nog niet zoveel toevoegen. @buitenwas: hoe lang duurt het buiten voordat je was droog is? En geldt dat ook voor de avond? Ik werk overdag 4 dagen per week. Ik doe dat eigenlijk nooit maar aangezien we nu in ons nieuwe huis de was beneden doen naast de tuin misschien wel een idee. Binnen duurt het idd wel 24 uur.
Whoehoe geluks momentje! Heb de kinderwagen vandaag opgehaald en inelkaar gezet. Jeej ben blijjj!! Ik hou het ook liever gewoon hier ipv facebook
Verschilt heel erg per dag, maar vandaag schijnt de zon hier volop en waait het ook wel wat. Dus dan is het echt met een paar uurtjes droog (max 4). 's avonds hang ik de was eigenlijk niet op omdat het dan bij mij (te) lang duurt voor het droog is dus dat kan ik je niet goed vertellen.