Vandaag hier een feestje.. Mijn man heeft totaal onverwachts zijn verblijfsvergunning als mijn man/gezinslid opgehaald! We wisten dat hij een veranderde verblijfsstatus zou krijgen doordat hij nu een nieuwe baan heeft, maar verwachtten dat dat de verblijfsvergunning was die we op zouden halen. We hadden namelijk een paar maanden geleden een nieuwe aanvraag gedaan om hem hier te houden via mij in plaats van via een baan, maar wisten vrij zeker dat dit niet zou worden geaccepteerd (het was al eerder geweigerd omdat ik geen vaste uren heb met mijn baan). Toen we bij het IND loket waren en we op het kaartje keken, bleek er dus op te staan dat het wel onze aanvraag was die geaccepteerd was. Even ter uitleg, dit is voor ons groot nieuws, omdat als hij een verblijfsvergunning heeft via een baan, hij ook zo zou moeten vertrekken terug naar Egypte mocht hij de baan verliezen. Maar nu, mocht hij de baan verliezen, dan kan hij gewoon blijven en rustig doorzoeken naar een baan (hij heeft dan trouwens geen recht op uitkering, maar we verwachten er toch het beste van!). We hebben het meteen gevierd, hebben lekker een broodje met koffie en stukje cheesecake op een terrasje gedaan, en gaan misschien zelfs samen uit eten vanavond. Ik ben echt zo blij! Een last is van me afgevallen.
Ja het klopte! Nu wel een mooie echo gehad, had haar de echo ook laten zien van die andere en toen zei ze ook dat is niet het geslacht snap wel dat je dat even wou controleren haha
Ja joh ben zo blij! Heel erg bedankt meiden <3 @Tinkerbell1987 ik heb volgens mij wel 2 minuten naar die foto gestaard maar ik kan er geen kaas van maken hahaha! Zijn dat beentjes? In ieder geval een meid, super leuk <3
Wat een fantastisch nieuws @SaartjeHussein!! Dat moet een opluchting zijn, dus idd reden om het even goed te vieren @xDoo: Tnx voor je woorden Dat stelt me iets gerust, dat ik niet de enige ben. Ik merk dat ik, omdat ik een verschrikkelijk slechte relatie had met mijn moeder (haar ook inmiddels al meer dan 10 jaar niet meer gezien) dus erg ‘huiverig’ ben voor een meisje omdat ik ergens bang ben dat onze relatie dan hetzelfde wordt als die van mij met mijn moeder. Vast een irrationele angst, want ik lijk echt in niets op mijn moeder en ben me nu al zo bewust van hoe ik het vooral allemaal niet zou willen dat het vast toch goedkomt.. maar daar komt dus wel mijn sterke voorkeur voor een jongetje vandaan. Misschien heb je gelijk en is het handig om er even aan te kunnen wennen. Ik ga weer verder nadenken
@ConflictDiamond daar wil ik ook nog even graag op inhaken! Ik had bij de eerste namelijk ook echt een voorkeur (ik voor een meisje dan) en toen het een jongetje bleek te zijn moest ik er ook even aan wennen hoor! Maar al heel snel vond ik het alleen maar leuk en tegen de tijd dat ik bevallen was was ik helemaal aan gewend en waren er totaal geen negatieve gevoelens meer. Ik sluit me dus aan bij wat @xDoo zegt. Ook moet je je in jouw situatie realiseren dat wat jou overkomen is met je moeder inderdaad totaal geen garantie is voor wat er met jou en een eventuele dochter gaat gebeuren. Je zegt het al, je bent heel anders dan je moeder en je heel bewust van wat je (niet) wil dat er gebeurt.. Ik denk dus dat het in jouw situatie misschien juist heel handig is als je het geslacht van te voren weet Maar je moet je door mij (of ons) niet laten beinvloeden hoor! Het zijn maar tips
Haha ja dat is vanaf de onderkant gezien de beentjes het kontje en in dat rode cirkel de 3 streepjes dus de schaamlipjes
Leuk Tinkerbell!! Gefeliciteerd! Hier zijn ook de laatste kratjes van MvM opgehaald. Ben er ook wel klaar mee nu haha wel blij dat ik het heb gedaan maar ook heel fijn om weer 'normaal' te plassen Hoe krijgen jullie een banner in je handschrift trouwens? Ik snap er niks van! Kan heel dat handschrift niet vinden
@ConflictDiamond wat eerlijk dat je dat zo toegeeft. Ik herken het, ik ben opgegroeid met een oudere broer en dat ging echt helemaal niet. Te persoonlijk om hier te schrijven maar het heeft wel een groot deel van mijn jeugd ingekleurt. Ik heb het daardoor heel lang heel spannend gevonden om als eerste kind een jongen te krijgen. Ik realiseer me nu dat ik mijn moeder niet ben en ons gezin niet dat van mijn ouders en dat ik dit absoluut beter kan, ook als we dezelfde samenstelling krijgen als mijn ouders.
@Tinkerbell1987 ik denk dat ik het zie nu haha! Cutie. @Roosa89 je kunt op mijn banner klikken, en dan gewoon de vragen beantwoorden (waarschijnlijk moet je even van tweeling naar eenling gaan, of je klikt op een banner van iemand anders), aan het eind krijg je een link met met een bbcode (meestal staat er, voor Forums ofzo). Deze kun je weer onder "Handtekening" hier op het forum plakken op je profiel, en dan heb je ook een banner
Waar staat handtekening dan Saartje Als ik op mijn profel druk staat er wel statusupdate en nog wat dingen als media, posts enzo maar zie nergens handtekening
https://gyazo.com/aa6192c2d287a9db4ebcea07a790b53b als ik hier op mijn avatar ga staan (dit is trouwens wel op een laptop, niet op een mobiel, weet niet precies hoe het daar gaat) krijg ik dit menu. Je ziet er links als tweede kopje Handtekening staan. Daarop klikken en dan kom je er