Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ha meiden..

Wij maken de naam pas bekend na de bevalling.. Ws vertellen we de familie en vrienden geeneens het geslacht haha is de vorige x ook gelukt!

Mooi lijstje zo.. Bij mij kan er pas na 30 Mei een gekleurd hartje achter hoor, na de 20 weken echo

Justmiej16 en xDoo vinden dit leuk.
  2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Wij vernoemen mijn zoon heet naar me schoonvader gewoon zelfde naam niet veranderd, hij heet E.ef
    Mijn dochter naar mijn moeder heb haar doopnaam gebruikt vond ik mooier, J.ohanna
    En nu zijn we er nog niet uit want vind mijn schoonmoeder haar naam niet mooi die heet s.ientje en wou er S.iënna van maken maar mijn man wil graag L.ucy naar zichzelf hij heet L.ucas als het een jongen had geweest had gewoon L.ucas geworden.
    Ik vind C.arolina ook mooi dat zou dan na zijn broetje worden die heet k.arel dus we zijn er absoluut nog niet uit haha misschien word het nog wel heel wat anders :roflmao:
    Maar doordat je vernoemd weten ze ook allemaal hoe je kind heet dus doen we niet zo moeilijk over.

yakuzi, Veran en Annabella86 vinden dit leuk.
  3. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Bij ons ook de naam pas bekend na de geboorte. Bij mijn dochter had ik me wel versproken bij mij mn moeder maar die heeft het voor zich gehouden :) ben benieuwd of het nu wel goed gaat!

Hebben er meer mensen veel last van hoofdpijn? Ik heb de laatste 2/3 weken bijna dagelijks hoofdpijn, vooral op de werkdagen. Met de luchtkwaliteit op werk schijnt niks mis te zijn. Ik had een paar weken geleden ook gewoon nog een vrij lage bloeddruk 55/100 dus denk niet dat ik nu ineens een hoge bloeddruk heb...

Annabella86 vindt dit leuk.
  4. Sophiex

Sophiex Actief lid

26 okt 2016
    375
    325
    63
    Deze zwangerschap nog weinig hoofdpijn gehad, bij de vorige ook maanden bijna dagelijks hoofdpijn gehad , niks hielp.. na de bevalling was t weg!

Hier vertellen we niemand iets.. het geslacht en de naam niet haha!

Annabella86 en Veran vinden dit leuk.
  5. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Even een vraagje hoor maar waarom die punt in de namen?

Annabella86 en Nan87 vinden dit leuk.
  6. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Hier ook heel veel hoofdpijn helaas! Word er gek van. Ben dus ook wel blij dat de temp weer wat naar beneden is.

Het geslacht is hier bekend en de naam alleen bij een paar mensen. Voor de rest blijft het een verrassing.

Ik heb na morgen nog lekker 3 dagen vrij! Woensdag wel lange dag ziekenhuis maar beter als moeten werken. Dat gaat me op moment echt slecht af. Werk in de horeca en het vele lopen en staan breekt me echt op. Dat bovenop dat ik nog steeds zo moe ben, maakt het er niet beter op.

7. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Namen maken we na de geboorte pas bekend. Wij gaan ook vernoemen:)

Justmiej16 en Annabella86 vinden dit leuk.
  8. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Hier ook een vernoeming en wij maken de namen ook pas na de geboorte bekend :)

Justmiej16, Annabella86 en Veran vinden dit leuk.
  9. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Super herkenbaar, ik had bij no 1 een grote buik (door een afwijking in mn rug groeien mijn kindjes direct naar voor). Maar nu is het nog erger. Ik heb echt een 6 mnd buik. Vind het ook heel onprettig als mensen daar wat over zeggen en ik moet aangeven dat het net 4 mnd zijn.. Qua gewicht valt het hier wel mee, het is echt gewoon een dikke opgeblazen zwangerschapsbuik :|

10. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hier ook de namen pas na de geboorte.We moeten er eerst zelf nog uitkomen. kleinigheidje.

Hoofdpijn ook niet echt, soms. Vanmiddag toevallig wel.

Werken gaat hier ook steeds beroerder ondanks dat ik maar 4 uur achterelkaar werk merk ik dat het zwaarder wordt. Alles in huis ook trouwens maar dat kan rustig aan.
    Woensdag maar even met de gynaecoloog over hebben. Ik heb namelijk veel buikpijn als ik werk en thuis druk in de weer ben.Heel naar.

11. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Naam vertellen we pas na de geboorte. En inderdaad, we weten het ook nog niet . @Springboon ; wil j de naam ook met ons delen?

12. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    @Naam ik had al gezegd dat we het kindje naar mijn schoonvader vernoemen. Ik verwacht hierdoor wel het een en ander aan (dankbare) tranen zodra mensen de naam horen. Maar dan moeten ze nog echt wachten tot de geboorte. :)

Gezien niemand mij hier verder kent: Leon

scary8, Justmiej16, Annabella86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Mooie naam @Cjms .
    Mooi ook dat je het met ons wil delen.

Hier zijn beide jongens ook vernoemd en van een meisje weten we de tweede en derde naam wel al. Vernoemd naar mijn overleden schoonmoeder en naar mijn moeder. Bij een jongen wordt het toch echt wel heel wat moeilijker. Ach we hebben nog even.

14. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    De kleine wordt hier qua doopnamen ook vernoemd naar de oma’s plus de bonus oma (van mijn vriend zijn kant). Is de stiefmoeder van mijn schoonmoeder. Heeft zelf bewust geen kinderen genomen om haar stiefkinderen nooit het gevoel te geven dat ze niet goed genoeg zijn. Maar daarom heb ik juist voorgesteld om onze kleine meid met doopnaam oa naar haar te vernoemen als teken van waardering voor de lieve overgroot oma die ze ook voor ons zoontje is.

Ons zoontje is vernoemend naar de opa’s.

15. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Crap fuck crap.
    Vijfde ziekte uitgebroken op t kdv.

16. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Oei! Is dat zo gevaarlijk tijdens de zwangerschap? Heb er niet zoveel verstand van :oops:

17. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Mocht je er geen anti stoffen voor hebben en je krijgt het, overleefd zo'n tien procent van de buikbabys het niet.

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja wil het op zich wel delen..
    maar ben bang omdat het een naam is wat vrijwel niet voorkomt het gebruikt gaat worden ..
    haar 2e naam gaat Mara worden.. na mijn overleden schoonmoeder 'Marja'.
    de eerste naam zal (bewust met punten) A.r.w.y.n worden..
    A.M

19. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Kun je dat niet laten testen? Wat K zeg. En de risico’s voor de baby zijn er alleen als je het zelf krijgt dan?

20. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Inderdaad een aparte naam! Ik hou daar wel van. Vind Mara ook heel mooi als tweede naam. Waar komt de naam Arwyn vandaan?

Annabella86 en Springboon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina