@MWW ik ga het zeker wel aankaarten volgende controle, en als het erger wordt deze klachten wel eerder ook. Even aankijken nog. Koningsdag zal wel weer traditioneel verlopen hier haha. Koningsmarkt, kinderspelletjes voor de kids, shows in het centrum, altijd weer erg leuk. En tegen de tijd dat de kinderen die kinderspelletjes niet meer leuk vinden zijn de volgende twee er alweer klaar voor haha! Best een gek idee.
koningsdag zouden we eerst paar uurtjes weg gaan, maar vl werkt weer en ik mag s avonds aan het werk dus niet veel aan.. dus denk even wat rust pakken
Goedemorgen! @SaartjeHussein Hoop dat je vandaag een beetje bijtrekt van die rottige dagen. Bah. @MWW Kamperen, en doe je dat dan in een tent of een caravan of nog anders? Ik heb al jaaaaaaren niet meer gekampeerd en moet zeggen, met mijn rug heb ik toch ook liever gewoon een goed bed. Anders kan je me na een paar dagen opvegen. @chicca Succes bij de controle vandaag! @buikfoto Bij mij is er dus nog steeds echt helemaal niets te zien. Als ik (zonder kleding) op bed lig voel ik wel een piepklein bolletje als ik mijn hand op mijn onderbuik leg. Merk ook wel dat mijn spijkerbroekknoop echt niet lekker meer zit dus ik heb er nu een elastiekje tussen zitten, om de knoop en door het knoopsgat zeg maar. Dat scheelt iets. Stomme is dus dat ik wel al 4 kilo ben aangekomen ondanks nog nul komma nul buik.. en zo achterlijk eet ik niet, dus ik snap niet helemaal waarom. Heb wel veel honger maar ik probeer dan gezonde extraatjes te nemen zoals fruit, rauwkost of een extra boterham. Maar goed. Geen idee, ik baal er van maar blijkbaar is het even niet anders. Hopelijk gaat het er na de bevalling weer af. @vakantie Wij gaan komend weekend wat uitzoeken. Denk dus aan een weekje Lissabon, merk alleen wel dat ik ergens bang ben dat ik het misschien door de warmte niet trek. Ik heb net besloten dat ik straks even de stad in ga op zoek naar wat leuke zwangerschapszomerkleding. @koningsdag Wij hebben komend weekend - heerlijk nerdy - een Star Trek conventie op de planning staan en zitten dus het hele weekend in Dortmund. Vrijdag dus waarschijnlijk even rustig aan, vriendlief wilde ergens bij hem in de buurt gaan kijken, gewoon beetje over de rommelmarkt lopen en ergens koffie drinken enzo. @Littlegirl1989 Had jij gisteren niet ook een geslachtsecho? Of was het alleen controle? Of heb ik er overheen gelezen?
vakantie zou hier wel erg fijn zijn, vl is al 4 jaar niet op vakantie geweest en ikbal meer dan 15 jaar . Denk dat we een midweekje of weekje pakken in de herfstvakantie.. met de kleine erbij.. bedenk me nu wel dat we dan tegen die tijd ook een grotere auto moeten hebben
@SaartjeHussein dankjewel! Ben al wat meer gerust gesteld. Getver dat je je zo ellendig voelt! Anders even overleggen met de gyn? Thnx voor het zetten op de lijst! Koningsdag, hier is altijd een grote markt, ga eens kijken of ik wat leuke dingetjes op de kop kan tikke
@kamperen. Ja in een tent op een matje. Hebben wel goede matjes hoor! Op een luchtbed kan je me na 1 nacht ook wegdragen! @koningsdag. Wij wonen midden in t vrijmarkt gebied. Morgen middag komen de bierwagens de stad in rijden en dan is het 24u feest. Overal muziek, vrijmarkt en eten. Hopelijk valt het weer een beetje mee. Heb al wel een wishlist wat ik wil scoren op de markt haha.
Mogguh meiden even 2.5 uur rust.. Dwarse peuterpuber op de peuter haha.. Ik had toevallig in Juni vakantie staan dus dan gaan we nog even weg maar nog niks geboekt, we blijven in Nederland want we nemen de hond mee en dat is geen grote fan van auto rijden.. Mijn echte zomervakantie stond gepland in September maar dan begint mijn verlof dus die plak ik achter mijn verlof.. Koningsdag lekker sneupen!! Zal nu naar mijn leidinggevende even overleggen hoe we dat gaan aanpakken met rustiger aan doen.. Vorige zwangerschap lag ik er met 22 weken al uit ivm bloedverlies en teveel harde buiken, hopelijk blijft me dat dit x bespaard! Fijne dag!!
Volgens mij is het hartje van justmie dacht ik paars in de laatste lijst. Bedankt voor het meeleven straks. . Ben heel benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen van de vele buikpijn. Ik denk dat ik het stiekem wel weet. Hoop dat mijn bloeddruk weer goed is. De laatste keer was hij goed maar de keren daarvoor heel hoog, op het randje. Verder geen nieuws hier. Ik hou jullie op de hoogte.
succes chicca @REST.. zal me iets minder laten zien komende tijd (kom elke dag spieken hoor, en kletsen), maar merk dat mijn vriend slecht tegen mijn hormonen kan en enorm veel druk ervaart. moet mezelf weer even hervinden en de rust weer terug krijgen in mijzelf..
Wij gaan eind mei/ begin juni naar zuid-Spanje. Was al gepland voor de zwangerschap. Maar denk dat het prima kan. Ook vliegen in juli kan nog wel @ConflictDiamond alleen als je naar Lissabon gaat en je wil echt de stad bezichtigen kan dat tegen die tijd best pittig zijn. Ik was in mijn vorige zwangerschap naar Budapest toen ik 29/30 weken was en we moesten wel regelmatig ff pauzeren. Op Koningdag gaan we op verkenningtocht, we zijn nieuw in onze woonplaats dus maar eens kijken wat er allemaal te beleven is. Sowieso ff snuffelen op de vrijmarkt. M'n dochter wordt bijna 2 dus wellicht scoor ik nog een goed verjaardagscadeau voor een prikkie.
@ConflictDiamond nee alleen controle had ik. Maar ze ging luisteren met de doppler en zei na 10 tellen al "zal ik gewoon een echo maken? Veel leuker!" Dus hebben heerlijk even mogen loeren. Aan het einde vroeg ze nog of we het geslacht wilden weten, en flink gaan zoeken. Heb zelfs nog staan springen naast de bank maar beebje lag met de beentjes gekruist en de handjes er tussen en weigerde dat te veranderen. Ze had wel een sterk vermoeden wat ze ook gedeeld heeft, maar dat houden we voor onszelf tot het 100% zeker is met de 20wkn echo. Vooral voor mijn man was die echo wel heel goed. Je zag echt een kindje en het besef kwam echt binnen bij hem dat het nu zo ver is. Wij vieren koningsdag thuis met spelletjes en vrienden.
Wij gaan met Koningsdag naar Loveland. Ik voel me prima, heb amper een buik en nu kan het nog Duurt ook maar tot 8, en als ik naar huis wil ga ik gewoon naar huis. Zomervakantie hebben wij vanaf juni. nog niks geboekt. We zijn van de verre reizen maar vind dat nu niet zo fijn. Dus dat wordt ergens in Europa 2 weken en dan nog een weekje thuis. Kan niet wachten, even lekker helemaal niks doen
@Littlegirl1989 Oooh dat heb ik nu je het vertelt inderdaad gelezen haha. Pregnancy brain.. it’s real!! Haha. Maar ben heel benieuwd dan, hoop dat het de volgende keer wel helemaal goed te zien is @Lelietje85 Ook een lekker vooruitzicht, Spanje. Ik heb idd al wel tegen mijn vriend gezegd dat ik mogelijk tegen die tijd flink minder mobiel ben dus dat we een goede mix moeten hebben tussen ‘wat doen/zien in de stad’ en ‘lekker relaxen bij het zwembad/strand’. Dat komt denk ik wel goed Sterkte @Springboon Ik ben net ff wezen shoppen! C&A had helaas niets, want dan ‘moet ik naar een grote C&A in de grote stad’ volgens die mevrouw, die me bij die mededeling echt aankeek alsof ik compleet gek was dat ik dat zelf niet had verzonnen. Dus de H&M ingedoken en daar vertrokken met een enkelbroek (die door mijn lengte wat hoger valt haha maar dat kan voor de zomer prima), een jurkje en wat leuke tops. Voor 10 tot 15 euro vind ik die qua prijs eigenlijk ook wel echt goed te doen Dus heel blij mee. En daarna nog ff bij de Zeeman geweest en daar echt het schattigste pakje allertijden gekocht voor de baby:
Mijn man heeft net gemeld dat hij nu toch wel graag een geslachtsecho wil doen vóór onze vakantie dus ga morgen bellen ik wil het helemaal niet weten natuurlijk
@MWW het scheelt dat je zoontje het (nog) niet heeft. Ik zou zeker wel bloed laten prikken als hij het wel krijgt. In het onderwijs doen ze dat zelfs preventief dus ik snap niet zo goed waarom de huisarts moeilijk zou doen. Met koningsdag gaan we gewoon effe lekker rondsjokken. Ligt ook aan het weer. Ik ben trouwens onwijs trots op mijn zoon. Hij heeft net voor het eerst op het potje geplast! Zo schattig. En nu maar stickers plakken en hij zit nu aan een ijsje Zo fijn als we er straks 1 in de luiers hebben
Ik ben een beetje stil laatste tijd maar net heb ik gehoord dat we een meisje krijgen!! Zo blij mee!! Wil iemand dat voor mij op het lijstje erbij zetten??
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 33 jaar - 2de kindje 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(9) meisje(10) verrassing(4) Afspraken: 26 april: sohappy - controle vk 30 april: mww - controle 3 mei: Sophiex - controle 7 mei: Nan87 - 20 weken echo 7 mei: Keet88 - controle vk 9 mei: Tinkerbell1987 - 20 weken echo + gesprek gynaecoloog 9 mei: Springboon - controle vk 11 mei: Lelietje85 - 20-weken echo 11 mei: Justmiej16 controle + echo 14 mei: Klvertje4 - 20 weken echo 15 mei: xDoo - controle 15 mei: Justmiej16 20 weken GUO ziekenhuis 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 16 mei: Mariposa1986 - 20 weken echo 16 mei: Keet88 - 20 weken echo 16 mei: Catlady90 - controle vk 16 mei: Sophiex - 20 weken echo 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 17 mei: Saartje - 10:20u 20 weken echo 17 mei: annabella86- centering pregnancy/ controle 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 18 mei: xDoo - 20-weken echo 18 mei: Saartje - 14:45u controle gyn 18 mei: Catlady90 - 20 weken echo 19 mei: ConflictDiamond - 20-weken echo 22 mei: Browny89 - 20 weken echo 22 mei: annabella86 - 20 weken echo 23 mei: mww - 20 weken echo + geslachtsbepaling 23 mei: sohappy - 20 wk echo + geslachtsbep. 25 mei: Tesss - 20 weken echo 28 mei: Scary8 - 20 weken echo 11 juni: Cjms - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht.