Done! Gefeliciteerd! Pff vandaag weer last van groeipijnen van de bm. Heb ik zo 1x in de week last van. Dus lig weer lekker met een kruikje. @chicca hoe was je controle?
Sorry helemaal vergeten te reageren. Controle was prima. Hartje gehoord toen schoot het weer weg. Bloeddruk wel weer aan de hoge kant. Voor de zekerheid urine gecheckt omdat ik veel buikpijn heb. Daar heb ik niks van gehoord dus zal wel goed zijn. Nu zelf even bedenken wat ik met mijn werk doe, buikpijn is vooral als ik veel doe. Ik kan slecht mijn rust pakken. Ach we gaan het zien. Ik zag dat de meisjes een inhaalslag gemaakt hebben. Heel leuk!
Het gaat echt van jongen meisje jongen meisje hierzo haha wel leuk! Net gehoord dat onze buren een kleindochter krijgen! Hun schoondochter is 1 maand veder zwanger dan ik ben en hun passen een paar x in de week op straks dus wel heel leuk een vriendinnetje voor onze dochter! Wij gaan morgen voor een nachtje naar preston palace met ze 4e want wij zijn de 27e 12 jaar bij elkaar heerlijk lekker ff dagje niks doen!!!
Wat een leuk pakje @ConflictDiamond , die heb ik hier niet gezien! @vakantie : we hebben 2 weken vrij in juni maar ook een complete badkamer verbouwing op de planning staan voor de baby er is.... Normaal hebben wij in september onze zomervakantie, maar dan gaat mijn verlof in. Mijn man heeft zijn vakantie kunnen schuiven naar oktober, zodat we lekker tijd met de kindjes hebben. Ik plak de weken aan mijn verlof vast
vakantieuren uren opnemen hangt af of ik verlenging zal krijgen of niet.. anders al vanaf 2 augustus bij huis bij geen verlenging.. en anders pas 3 weken later.. hebben julloe nog last van de hormonen? Ik moet me soms echt inhouden of weglopen of ik wordt zo onrustig en ben dan ineens heel fel/boos.. Zo ben ik niet.. en ben er nu wel klaar mee Gistermiddag een commode en ledikant op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje, dus die opgehaald met mijn ouders.. nog even laten staan en tzt naar boven.. en pas neerzetten zodra we laninaat in de babykamer hebben gedaan en wat aankleding qua muur
Heb ik ook hoor @Springboon ik wil soms zelfs wel iets stuk slaan.. Ik heb gisteren een peuterbedje op de kop getikt via MP, ben er zo blij mee..
vind het sneu voor de meiden en vl.. kan al weken een echte B. zijn.. als het niet snel genoeg gaat, of het gaat mis, of als ik even momentje zelf wil dat ze druk zijn enz.. voel me dan zo slecht nadien
Weer een meisje erbij, leuk!! @hormonsters: Ik heb er gelukkig geen last van dat ik heel chagrijnig ben of boos. Wel merk ik dat ik wat sneller emo ben en om dingen kan janken. Maar ook dat valt me eigenlijk heel erg mee, als ik zo de verhalen van een vriendin hoorde. Drinken jullie eigenlijk (nog) koffie? Ik heb dus tijdens de misselijkheid geen koffie kunnen verdragen maar sinds dat over is heb ik er toch wel weer behoefte aan merk ik. Het is niet dat ik nou liters per dag drink, maar wel 1 of 2 goede bakken.. en als ik het niet doe dan krijg ik dus ook koppijn. Weet alleen niet of dat nou echt slecht is of niet. Sommigen zeggen ‘helemaal mee stoppen’ en anderen zeggen ‘een of twee koppen per dag kan geen kwaad’.. Heb trouwens sinds een paar dagen best wel last van felle steekjes in mijn buik. Vooral aan de linkerkant, maar ook wel in het midden. Herkent iemand dat? Is dat bandenpijn?
Felle steekjes herken ik wel als bandenpijn inderdaad. Ik drink cafeïne vrije koffie, misschien een optie voor jou? Vind het best goed te drinken. Voelde net voor het eerst een schopje, 3x dus nu zeker dat het de baby was
Koffie drink ik niet elke dag maar af en toe moet gewoon even lekker bakje drinken. Probeer wel bij 1 te houden. Maar helemaal vanaf vind ik net even te lastig. Hormonen.. Ja ik ben veel sneller geïrriteerd en boos.. Had laast bijna mn vriend midden in nacht naar huis gestuurd omdat die niet bij me aan bed slaaplekker kwam wensen Na tijd zie ook wel in wat allemaal gedaan heb en dan schaam ik me wel. Ook naar mn zoontje heb even minder gedult en schiet dan sneller uit mn slof.. ook onwijs emotioneel om niks.. Baby voel ik inees echt trappen. Volgens mij zou je ook van buiitenaf moeten kunnen voelen. Als zelf voel voel wel maar goed ik voel ook van binnen waardoor zo kan lijken. Veder heb ik nu al weer last van maagzuur.. bij mn zoontje werd zo erg dat als sliep gewoon door mn mond en neus uit liep.. niks werkte toen de tijd toen zo heftig was dus hoop dat nu tijdelijk kwaaltje is maar ben zo bang dat weer begin is van een mega slaap killende kwaal
Nog steeds hoofdpijn hier.... @koffie, ik lees overal 1 tot 2 kopjes koffie per dag is oke! Ik heb er gelukkig geen behoefte meer aan sinds ik zwanger ben en drink nu thee, maar grappig feitje, toevallig dacht ik vanochtend nog, misschien neem ik straks een kopje koffie, heb er wel trek in haha!
van de week voor het eerst koffie gehad tijdens deze zwangerschap maar beviel mij niet.. zit liever aan de thee of water (helder, jumbo of cristal clear) steken hier ook met regelmaat.. ook in de liezen.. dan gaat lopen even moeilijker maar langzaam wel weer soepel
Mooi dekentje @SaartjeHussein Koffie: lust t niet meer sinds zwangerschap. Maagzuur: sinds vandaag mag ik ook aan de rennies. (Heb de suikervrije aanbevolen gekregen bij de apotheek) Bandenpijn: hier ook, en voel de bm groeien. Dus beetje zeurderig.