Ik heb nog een medela freestyle. Ga alleen kijken voor een nieuwe plastic kabel (waar lucht door gaat). De rest kook ik uit denk ik. Hydrofielen gebruik ik wel maar niet zo heftig als sommigen. Heb er 10 en das icl gebruik van de oudste echt genoeg
Slangen heb ik idd ook vervangen. Vond ik zelfs van mezelf, ook wel hygienesch en die kosten geen drol! Ben je nog thuis gekomen?
Ik heb vandaag de babykamer en box besteld Ben er zo blij mee, nu al! Weken geleden deze kamer gezien en niet meer uit mn hoofd gekregen. Dat moet goed zitten dan, toch? Hoe waren de echo's vandaag? Ben nieuwsgierig naar foto's Ik moet nog 9 dagen wachten, lastig!! Fijn dat jullie de uitzetlijstjes delen. Zo word ik telkens weer wat wijzer. Qua borstkolf wacht ik mee met aanschaffen tot na de geboorte. Ik leen eerst die van het kraamcentrum en als alles goed lukt schaf ik dezelfde aan. Babyfoon vind ik persoonlijk misschien nog wel het lastigste.. Ben misschien wat veeleisend daarin, waardoor de prijzen me ook zwaar tegen vallen. Denk dat ik die nog cadeau ga vragen in de vorm van cadeaubonnen
Wij hebben een simpele babyfoon van Motorola, dat was toen de goedkoopste. Ik vind het echt prima. Hij zit gewoon vast in het stopcontact en het zal wel. Ik heb nog wel even gekeken of er versies zijn met meerdere kindunits (zijn er) en meerdere ouder units (zijn er niet). Maar misschien koop ik voor deze baby gewoon nog zo'n setje erbij (van Motorola dus). Verder vind ikh et super relaxed dat ik zo weinig hoef te kopen voor baby 2. Lekker duurzaam en voordelig . Ik ben even snel naar m'n mans werk op het AMC (naja snel..) gegaan om een pinpas op te halen. Ik vond het toch geen fijn idee helemaal naar Eindhoven zonder geld. Maar inmiddels weer thuis. Ook nieuwe sandalen gekocht want ik kreeg al wat opgezwollen pootjes. Bij mn vorige zwangerschap (begin Sept uitgerekend toen) had ik in de zomer heel veel last van vocht in m'n voeten. Ik kon werkelijk geen schoenen dragen dus veel op slippers gelopen. Maar voor m'n werk moet ik toch geregeld een beetje netjes, dus zwarte Teva sandalen gekocht En hier is nog een foto van de yoga baby
Mooie echo! Van jullie yoga kindje haba. Gelukkig ben je nog thuis gekomen. Ik ben fan van alecto. Maar dat is ook heel persoonlijk. Nu op de zumba. Maar tocj aan dr kant gegaan, het word tocj stiekem zwaarder hihi
Ik vind sporten juist nog heerlijk. Merk dat individueel trainen niet echt lekker meer gaat, voel me onzeker en verloren. Doe nu nog 1dag crossfit en 1dag boxfit (soort cardioles gebaseerd op boxbewegingen) en beide gaat nog prima. Crossfit natuurlijk wel wat aangepast en doe niet alles meer mee maar het voelt nog best prima. Ben alleen wel de traagste tegewoordig
Alecto heb ik ook simpele babyfoon van. Vind wel prima alleen geluid te horen vaak weet je dan ook wel genoeg.. Ik merk met paardrijden na de tijd wel erg dat rug pijn heb kan rest van dag veder niks meer belastend doen.. Maar wil zo graag tot zomer stop gewoon blijven rijden dus nog 8x.. Als echt te gek wordt dan stop ik wel maar veder rijden zelf gaat prima. En ik fiets ook veel omdat geen auto heb dat lukt ook nog steeds goed. Mooie echo @Nan87 !
Ik doe naast de zumba ook nog 2x per week personal training. Dat houd ik beter vol. Maar al dat springen doet zeer aan mn buik. Dus houd zon 3 kwartier van de les vol en dan is t klaar haha.
Mooie echo @Nan87 @babyfoon. Wij hadden een Luvion. Ik was er helemaal niet tevreden over, snel stuk en duur (130 euro). Nu gaan wij er nog geen nieuwe halen, in dit huis hebben wij nog geen babyfoon nodig. In ons nieuwe huis weet ik nog niet waar de babykamer komt, dus wil dat even afwachten i.v.m. het bereik. @sporten Sinds ik zoveel last heb van de misselijkheid sport ik niet meer. Het gaat nu eindelijk weer (af en toe iets) beter. Maar ik deed aan trampolinebootcamp en denk dat als ik weer kan gaan sporten (tijdelijk) op zoek moet naar iets anders.
ik heb een alecto DBX.. enkel de ouder-kind unit zijn verbonden met elkaar en dus geen andere kanalen/zenders (hoor dus enkel de kleine straks) sporten geen tijd voor vanwege de 3 meiden en werk..
Ik had eerst ooj dr alecto dbx nog wat idd. Nu de alecto dvm 143. Overal is ie 169, behalve bij mediamarkt daar was ie 138. Het scheelt dat ik laatst een flinke duit heb teru2f gekregen van cjib dus ik had zoiets van doe eens gek. Haha
net nog even 5x extra gecheckt.. maar over 2 uur mag ik dan toch.. haha.. zo dom van mij gisteren vandaag (en gistermiddag) ineens weer last van mijn hormonen.. en kan nu wel de hele tijd huilen.. als iets niet lukt, als ik de kleine maar 1x heel licht voel en daarna niet meer (hoezo onzeker), als mijn vriend mij omhelst en zoent enz. , als de 3 dames opstandig zijn, als het eten verbrandt, als ik iets op tv zie enz. bah.. @MWW .. jippie.. 18 weken alweer!!
Succes straks Springboon! Even ego: ik heb sinds vanmorgen een rare pijn, die vanuit mijn lies naar boven trekt richting mijn schaambeen als het ware. Herkent iemand dat? Ik kan het echt totaal niet plaatsen.. Heb wel eigenlijk iets teveel gesjouwd vanmorgen (grofvuil weggebracht en nog wat spulletjes voor de opslag in de auto gezet) maar of het daar mee te maken heeft?
@ConflictDiamond ik herken het niet, maar je liezen staan wel in verbinding met je bekken. Ff rustig aan doen....
zo.. controle gehad (zo lijstje even opzoeken zo).. kreeg een echo omdat ik mij zorgen maakte.. en zelfs daar in tranen uitbarstte.. ze snapte wel waarom ik die angst had, en die pijn in de schaamstreek/bekken.. Op de echo werd duidelijk dat onze eigenwijsje met de bovenlichaam en onderlichaam IN mijn bekken ligt en druk is met bewegen en schoppen in de onderste stuk 'ballon met vruchtwater'.. Dat ik hinder ervaar met lopen, bewegen of daar enorme buikpijnen heb komt omdat ze zich daar goed heeft genesteld (die tutje), en mijn banden zijn door de eerdere zwangerschappen zo uitgerekt en verslapt dat deze kleine lekker onderin kan uitleven.. was zo blij dat ik haar zag bewegen, hartje klopte flink en haar grote handen en voeten volop richting de echokop gericht want ze wou niet verder in beeld.. heb nadien nog flink gehuild.. ben opgelucht, weet dat de pijn geen bekkeninstabiliteit is.. maar dat mijn bekken de ruimte geven aan de kleine.. wel gehoord dat mijn placenta erg laag ligt.. dus volgende week uitgebreid laten onderzoeken met de 20-weekse echo.. en extra echo's op 30 en 34 weken.. hoop dat het gee problemen zal geven voor een thuisbevalling.. advies meegekregen: neem je rust (is erg moeilijk gezien je onbewust drukker hebt met oudere kinderen dan wanneer ze jonger zijn, gek eigenlijk), en luister naar je lichaam.. bloeddruk was laag.. maar dat past bij mij.. wel 1,8kg gegroeid.. maar dan nog zit ik nu op -0,3kg.. dus ik klaag niet
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje Saartje - 34 jaar - 3e en 4e kindje (tweeling!) Keet88 - 30 jaar - 1e kindje ♡ 2 oktober Browny89- 29 jaar - 2e kindje ♡ Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ 3 oktober Klvertje4 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Cjms - 28 jaar - 1ste kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mariposa1986 - 32 jaar - 2de kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 6 oktober Sohappy - 32 jaar - 2e kindje Tinkerbell1987 - 31 jaar - 3de kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 7 oktober Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Springboon - 34 jaar - 4e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober Oj89 - - 1e kindje ♡ Justmiej16 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 10 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje Caro86 - 31 jaar - 1e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ Silverwings - 33 jaar - 2de kindje 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje Scary8 - 25 jaar - 1e kindje ♡ jongen(9) meisje(10) verrassing(4) Afspraken: 9 mei: Tinkerbell1987 - gesprek gynaecoloog 11 mei: Lelietje85 - 20-weken echo 11 mei: Justmiej16 controle + echo 14 mei: Klvertje4 - 20 weken echo 15 mei: xDoo - controle 15 mei: Justmiej16 20 weken GUO ziekenhuis 16 mei: Cjms - controle + 20 weken echo 16 mei: Chicca - 20 weken echo 16 mei: Mariposa1986 - 20 weken echo 16 mei: Keet88 - 20 weken echo 16 mei: Catlady90 - controle vk 16 mei: Sophiex - 20 weken echo 17 mei: Marianne21 - 20 weken echo 17 mei: Saartje - 10:20u 20 weken echo 17 mei: annabella86- centering pregnancy/ controle 18 mei: Springboon - 9.35 20-weekse echo 18 mei: xDoo - 20-weken echo 18 mei: Tinkerbell1987 - 20 weken echo (guo) 18 mei: Saartje - 14:45u controle gyn 18 mei: Catlady90 - 20 weken echo 19 mei: ConflictDiamond - 20-weken echo 22 mei: Browny89 - 20 weken echo 22 mei: annabella86 - 20 weken echo 23 mei: mww - 20 weken echo + geslachtsbepaling 23 mei: sohappy - 20 wk echo + geslachtsbep. 25 mei: Tesss - 20 weken echo 28 mei: Scary8 - 20 weken echo 4 juni: Springboon - controle vk 11 juni: Cjms - controle 28 juni: Keet88 - 3/4D echo 10 juli: Cjms - 4D echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht.
Kan idd je bekkenzijn, nu maar even rustif aan dan! @Springboon fijn dat je nu weer gerust gesteld bent. En fijn dat alles goed was! Hiee vanochtend een gaatje laten vullen bijde tandarts. En voor t eerst zonder verdoving. (Vond verdoving gewoon raar idee nu, ook al mag het wel) Daarna even boodschappen gedaan en langs de action. En net wat dingen uitgeprint. Mijn dochter gaat voor t eerst meedoen met de kindervakantieweek. Heb de 6 weken nu zo gepland dat ik haar de eersre week thuisalleen heb, de 2de week dan de kinder vakantieweek, dan die week erop, heeft mijn man 3 weken vrij dus samen, en dan de laatste week nog een weekje alleen. Dan kan ik de andere 4 weken tochbijtijds mn rust nemen. (Vind t overigens supee gezellig hoor als ze thuisis haha) Oh ej onze kaartjes voor de k3 show uitgeprint. 26ste gaan we erheen met dr beste vriendinnetje (en haar moeder is weer mijn beste vriendin haha)