Goed @Springboon haha, ik was hier gisteren nog.. Warm! Fijn dat je een echo hebt gehad ter geruststelling.. Na een hele rustige week heb ik nu weer een drukke baby qua bewegen dus dat is wel heel fijn.. Ik vind de tijd voorbij vliegen!
oh dat is een fijn gevoel.. hihi.. ja vergeetachtigheid neemt toe.. komt omdat ik je naam niet meer zag op de lijst (qua afspraken).. vandaar
Ja ik bak zelf niks van die lijst haha dus dan vergeet ik het.. Ik moet 23 Mei weer naar de vk voor controle en 30 Mei pas 20 weken echo, eerder had ze geen tijd.. Dan weten wij ook wat het wordt, heel spannend
@Annabella86 En was het te doen bij de tandarts zonder verdoving? Ik heb nog nooit een gaatje gehad, dus geen idee hoe het voelt (brrrr.) Leuk dat jullie naar K3 gaan. Ik ben benieuwd aangezien sommige moeders het “te eng” voor hun kinderen vonden.
Wij hebben gister op marktplaats een kinderwagen gekocht de quinny moodd wit met roze! Deze kinderwagen wou ik bij mijn dochter al maar vond het zonde van het geld hij is best prijzig om nieuw te kopen en had de kinderwagen van me zoon toen nog en die was oranje met grijs, dus die toen weer gebruikt. Nou heb ik alles weggegeven dus moest een nieuwe we wilden eigenlijk de quinny zapp flex plus Nieuw kopen maar vond de moodd nog steeds mooi haha maar komt gewoon over de 1000 eur met reiswieg en maxi cosi en vind dat belachelijk veel geld voor iets wat je zo kort gebruikt dus nu voor 200 met alles erop en eraan maxi cosi, reiswieg, meerijdt plankje regenhoezen muggennet 2 parasols en voetenzakken.
@Tinkerbell1987 dat zijn nog eens leuke prijzen. Wij hebben deze gehad bij onze jongste in het zwart wit. Wij vonden het een fijne wagen!
Viel niet tegen gelukkig. Wel even een rot gevoel maar was zo gepiept. Gelukkig niet vaak gaatjes dus dat scheelt hihi Ja had het gelezen van de show, maar jeb mn dochter goed voorbereid dat het nep is. Vorig jaar zijn we ook geweest. Was echt genieten.
Ja sws benik geen voorstander van toegeven aan de angsten van je kind. Gewoon goed uitleggen. Komt t vast goed.. Zit hier met 3 kids, lekker in t zwembad. Over half uurtje ga ik ze thuis afzetten haha
*warning ego klaagpost* Ik ben het spugen zoooooo zat! Net heerlijk gebbqt. Toen over m'n nek en door de kracht van het spugen plas ik in m'n broek. Wat voel ik me smerig en onaantrekkelijk. *Einde klaagpost*
Knuffel @MWW klinkt ook wel als een echte rotervaring! Hier nog steeds alleen heel veel maagzuur, echt heel irritant. Vandaag sowieso wat mindere avond, moest onderweg naar sporten ineens extreem nodig plassen, kwam echt aan met buikkramp en de onrust blijft een beetje hangen. Dus even rustig avondje op de bank maar.
@MWW vreselijk he! Ik heb dat met niezen, dan pies ik mn box vol. @Littlegirl1989 rustig aan hoor, hopelijk is je ongeruste gevoel een beetje gezakt.
Vervelende ervaringen allemaal. Ik kan het ook niet goed ophouden, soms moet je ineens plassen en dan ben ik te laat dan begint het al in mijn broek Net had ik ook een vervelende ervaring. Ik tilde mijn dochter van 15 kg op en toen viel ik ineens voorover. Ik snap niet of ik niet meer goed kan tillen of dat ik wat duizelig werd of mijn evenwicht verloor. Nu een aantal grote bulten, blauwe plekken en schrammen op mijn armen en benen. Mijn dochter kwam gelukkig vrij goed terecht maar heeft ook een of twee blauwe plekjes ze lijkt er minder last van te hebben (moest natuurlijk wel erg huilen). Hoe doen jullie dat met tillen? Ook al loopt ze wel zelf toch moet je haar nog wel eens tillen in bed of in bad..
@Browny89 He vervelend. Ik til mijn zoontje van 4 ook nog voor achter op de fiets. Hij moet zelf springen dan is eerste eindje gewichtloos en dan sta ik snel in houding dat ik evenwicht goed kan houden dus misschien een tip. Bad bij mn moeder heb ik krukje bij staan ik hou zn handjes vast maar hij moet zelf in en uit klimmen. @MWW Kan me zo voorstellen dat je zat bent ik hoop dat je nog vanaf komt deze zwangerschap @Littlegirl1989 Vorige zwangerschap ook zo'n last van maagzuur nu komt ook weer aanzetten wat gebruik je er nu voor? @Springboon Fijn dat allles goed gaat en nu ook snapt waarom je der minder voelt!
Hier precies hetzelfde. Ik heb nu een emmer op de wc staan, ga dus zitten op het toilet en spuug in de emmer. Dit lukt natuurlijk alleen als je het voelt aankomen.. Alsnog blijft het vies, vervelend en zeer onaantrekkelijk.
Wat is er weer gezellig gekletst! Gisteren had ik weer een prutdag hoor. In de ochtend slijm gemaakt met de kinderen en buurkinderen en leuk gelukt. Dat wordt wel een herhalend knutselprojectje denk ik haha. Was een groot succes. Toen daarna naar de mondhygieniste met mijn zoon op de fiets, kapot thuis gekomen en eigenlijk kapot gebleven tot ik naar bed mocht, zelfs met een middagdutje tussendoor. Ik heb echt even een potje zitten janken weer. Zie er gewoon zo tegenop om nog 4 maanden zo te leven. Ik geniet echt wel van de zwangerschap zelf, maar het feit dat ik altijd achter de feiten aan aan het rennen ben is echt slecht voor mijn gemoedsrust. Maar goed, manlief thuis vandaag en kids natuurlijk ook, dus ik denk dat ik maar even streng ga zijn en even tot in de details dingen aan ga wijzen die moeten worden gedaan. Als ik het namelijk alleen aan manlief of de kids overlaat wordt de helft niet gedaan/gezien en zit ik nog niet lekker in mijn vel. Sorry voor het klagen meiden maar het is zo fijn om hier even mijn ei kwijt te kunnen.. Oh ja de arbo arts. Vriendelijk gesprek, hoefde niet eens al mijn klachten te vertellen om voor nu 100% arbeidsongeschikt verklaard te worden. Over 5 a 6 weken weer een afspraak voor opvolging, is meer een formaliteit. Mocht ik me in de tussentijd iets beter voelen mag ik dit overleggen met mijn werk maar dat is nu totaal nog niet van toepassing. Ik ga nu even goed teruglezen en zal proberen even summier te reageren..