Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Van mij hoeft een nieuw topic niet perse. Kun je als topic starter sws niet je eerste bericht aanpassen? Want dan kan dat hier toch ook?

    Maar ik kijk nooit op pagina 1. Dus af en toe het lijstje uppen moet ook geen probleem zijn lijkt me. Maar ik pas me aan als de rest wel een nieuw topic wilt.

    Rustig aan @Springboon (of was her nou iemand anders ik ben het weer kwijt)
     
    scary8 en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  2. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk @Annabella86... zwangerschapsbrein! Ik kan inderdaad het lijstje gewoon op pagina 1 zetten. Ik ben dan inderdaad wel de enige die het lijstje kan aanpassen, maar zo voorkom je ook al die dubbele lijsten op sommige paginas en dan weer de verkeerde lijst gepakt etc.. Dus ik ga m daar sowieso inzetten op pagina 1, ik hoor het wel als mensen het daarmee oneens zijn! En mocht ik nou onverhoopt toch weet ik veel, inactief worden of in het ziekenhuis belanden ofzo, kunnen jullie altijd nog terug naar lijstje gewoon af en toe midden in het topic posten toch?
     
  3. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Hey... ik kan mijn eerste post niet aanpassen... :confused: te oud misschien?
     
    Annabella86 en xDoo vinden dit leuk.
  4. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    [​IMG]

    Ook deel 2 van de echo is goed gegaan :) Ipc nu geen echo's meer :). Iedereen al en fijne moederdag gehad? Ik wel, lekker ontbijtje, tekening van dochter, mooie tas van draagdoekenstof en we zijn naarhet zwembad geweest (vindt dochter helemaal top, en ik kon even lekker als Seabert drijven:p)
     
    scary8, Justmiej16, Catlady90 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Annabella86

    Annabella86 Fanatiek lid

    9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Dsn zal dat straks in een nieuw topic ookniet gaan. Dan maar 1 persoon verantwoordelijk zetten voor t lijstje te uppen?
     
  6. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.127
    2.853
    113
    Jullie hebben het maximale aantal van 5.000 berichten gehaald. Daarom doen we dit topic dicht.
    Maken jullie een nieuw deel aan?

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina