hallo dames wat is er weer lekker gekletst moet toegeven dat ik niet helemaal bij kan houden . Wij gaan in mei een weekje weg naar Griekenland met de hele familie dat is allemaal prima te doen. Oh ja slapen ik ben ook steeds vroeg wakker en slaap niet in een ruk door terwijl ik dat wel altijd deed wordt er gewoon moe van Doen jullie toegeven aan het plassen 's nachts? ik probeer het namelijk te negeren of is dat juist slecht?
Ik heb zojuist mijn aller eerste knal test gekregen!! Daarna nog een CB er achter aan. Viel klein beetje tegen met 2-3 weken. Maar ach, zwanger is zwanger Zometeen gauw naar de dokter nog laten prikken, dan weet ik precies de waardes en dan ga ik me pas druk maken.
Hier vanmorgen ook een 2-3 cb digital. Ben ik blij mee! Hij gaf heel snel zwanger en toen moest ie nog even een minuut of 2 nadenken over de cijfertjes hahaha. Net de gyn aan de telefoon gehad. Heb een echo op 14 feb. Volgens de officiele berekening ben ik dan bijna 7 weken (laatste menstruatie 29-12). Volgens mijn eigen berekening ben ik dan pas 6+1 of 6+2. Iemand ervaring met zo'n vroege echo?
@Jolicoeur Ik geef toe aan mijn plas drang vaak heb ik ook wel grote plas maar als ik dat niet doe kom ik al helemaal niet meer in slaap of wordt ik na 20 min weer wakker. @Catlady90 Mooie testen! Volgens mij heb ik niet helemaal opgeslagen maar waarom moest je laten prikken voor de waarden? @MWW Vorige zwangerschap had ik hele lange cyclus voor dat mijn eitje gesprongen was(90dagen) Dus kon gelijk komen voor echo maar toen bleek ik 6 weken zwanger te zijn. Ze konden ge woon uitwendige echo maken en je zag het hartje al kloppen Zo sinds gisteren slaan de hormonen erg op mijn emoties.. Ik merk dat heel moeilijk vind om "alleen" zwang er te zijn en mis mn vriend zo erg. Hij is ook geen prater via app of bellen en dat hakt er nu we even flink in. Hoe zijn jullie mannen nu ze weten dat jullie zwanger zijn?
Dat wil ik zelf graag, ivm eerdere vmk. Heb die duidelijkheid nodig, en over 3 weken pas de echo. Mijn vriend is niet te stoppen. Die heeft dus al voor kinderkamers gekeken en dat heb ik nog niet eens bedacht Hij is sowieso wel een prater, een gevoelig mens. Dus kan lekker met hem er over kletsen. Toch herinneren we elkaar ook steeds aan dat het nog erg vroeg is en nog vanalles kan gebeuren.
Ik heb vandaag mn laatste test gedaan met de CB en yes 3+. Bijzonder dat er dus zoveel hormoon in mn lichaam zit en ik nog steeds geen kwaaltjes heb. Houden zo! Wij zijn vakantie aan het uitzoeken. Vliegtuig of auto? En waarheen. Gaan nooit in het hoogseizoen, maar moeten nu wel juni/juli gaan. Jeetje wat een prijsverschil met buiten het seizoen zeg
Mooie testen meiden! En succes met vakantie boeken. Hier vanochtend even gesport, en zometeen ga ik richting de school van dochterlief, die heeft een optreden, hihi. Vanmiddag komt er een vriendinnetje mee naar huis! Ben stiekem best moe, maar och hoef vanavond toch niks, dus dan lekker beentjes omhoog
@MWW het zal op het randje zijn waarschijnlijk of het hartje al wel of niet zichtbaar is. Ik heb zelf een echo gehad met 6 weken maar volgens mijn eigen berekening was ik al iets 6+4 of 6+5. Die echo was inwendig en er was een hartje te zien.
Hey dames... ik ben een beetje erg teleurgesteld. Ik was zo positief, op gevoel af gaan en het voelde goed. Had nog wel een test thuis liggen en dacht, die moet nu heel duidelijk zijn. Dus om 12.00 uur even getest en tot mijn teleurstelling is deze gewoon bijna negatief. Wellicht was deze tijd niet handig en had een uur daarvoor een glas water op. Mijn positieve testen waren ook niet heel duidelijk van de week hoor. Maar dit heb ik eerder gehad, steeds zwakker en toen een miskraam. Dat zie ik nu ook gebeuren en maakt me toch wel huiverig voor een mogelijke miskraam. Maar goed, be positive zeg ik altijd. Dat doe ik nu ook wel, maar ik probeer ook realistisch te zijn. Morgenochtend maar weer zien.
@butterfly24 Vervelend meid. Ik hoop dat je urine gewoon heel waterig was waardoor uitslag zo uit kwam. Dat is misschien wel nadeel van veel testen je kan ook op zo'n manier onzeker worden @Keet88 Het is echt belachelijk duur in hoogseizoen. Ik heb geluk dat ik familie in Zweden heb wonen dus hoef geen huisje te huren. Scheelt een hoop kosten.
Toevallig, ons nieuwbouwhuis wordt ook in oktober opgeleverd. Ik vind het wel prettig dat het nu tegelijk komt (oplevering en de baby) hoef ik niet meerdere keren vrij te vragen, want dat ben ik dan toch al. Mijn man overigens ook, hij heeft dan 4 weken vaderschapsverlof. Moeten jullie nog veel doen als het huis is opgeleverd?
@xDoo, en dat terwijl ik juist niet zoveel heb getest, juist bewust. Ik voelde dat het goed zat en vertrouwde daar op. Had ik het maar niet gedaan . Ach we gaan niet stressen hoor. Maar even wat voor mezelf doen, bloggen en wat lezen, misschien nog even sporten vanavond. Zolang ik niet bloed is dar een goed teken
@Veran stucwerk, verven, vloeren, keuken en nog wat kleine dingetjes. Maar wel laten alles doen, we zij niet zo handig haha @butterfly24 Hoe ver zwanger ben je volgens je berekening? Ik vind 5 testen al best veel!! en ik kan me zo voorstellen dat je nu alleen maar geneigd bent om nóg meer te testen! Je wilt nu toch weer die bevestiging ofzo...
@Lelietje85 , ook 5 weken denk ik. Ik vind 5 niet veel, het is in mijn eerste zwangerschap wel 10 geweest. Dat werd dus een miskraam, juist omdat ze niet duidelijk waren. Volgens de berekeningen zou ik denk ik 5 weken zijn. Neiging om meer te testen heb ik niet. Ik doe het morgenochtend nog een en als die dan ook echt bijna negatief is ga ik er toch vanuit dat het helaas is mis gegaan. Ach, weet je, dan is het natuurlijk erg jammer, het voelde zo bijzonder dit keer, ook door mijn proces van afgelopen maanden, maar dan is het nog niet de tijd voor dit kleintje en voor mij. Nu doe ik alsof het ook mis is , dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar ik laat me nu dit keer niet zo verdrietig maken als me dit eerder heeft gemaakt. We gaan het zien! Ondertussen bewust even andere dingen doen. Dus ik kom morgen wel weer laten horen. Als ik steeds blijf lezen en praten hier blijf ik er toch mee bezig .
Oh butterfly, hopelijk is het niets! Ik heb ook die twijfel heel erg gehad in het begin, had ook alleen hele lichte testen met 4 weken en zoveel dagen.. Toen heb ik bewust een paar dagen gewacht en toen was ie wel duidelijk positief. Ik zou je dus aanraden om een paar dagen te wachten en dan pas weer te testen. Dan weet je pas echt wat! MWW inderdaad is het risico van zo'n vroege echo dat je het hartje misschien niet kan zien ook al is wel alles goed. Dat is ook de reden dat ondanks dat ik wel een vroegere echo mocht, ik toch ervoor heb gekozen om mijn echo pas na de 7 weken te doen.. Mijn man weet het nog steeds niet Maar hij komt eindelijk bijna terug!
Zopas met de verloskundige gemaild, ik had me via de site aangemeld en inmiddels de afspraak voor de eerste echo gekregen. Ik ben volgens de berekeningen nog geen 5 weken zwanger, 4 weken en een paar dagen. Zo vroeg in het begin zijn de testen ook heel zwak en kan heel goed zijn dat je negatief test ineens maar wel gewoon zwanger bent. Je kindje is volop aan het groeien. Ze zegt ook dat ik niet meer moet testen en vertrouwen moet hebben. Als je gezond leeft doe je het super, aldus de verloskundige. Dus deze test maar vergeten hahaha @SaartjeHussein, oh je man weet het nog niet? Hij is steeds voor zijn werk weg dan? Maar bijna thuis, dus je kunt hem mooi nieuws vertellen .
spannend butterfly! fingers crossed nog even hier voor je! @SaartjeHussein is idd vroeg, maar vanwege een hele pittige zwangerschap van mn zoontje houden ze het strikt in de gaten. Mocht het nou nog niet te zien zijn dan mag ik vast binnen een paar dagen weer. Bij mn vorige goede zwangerschap heb ik om de week een echo gehad. Kon er bijna een muur van beplakken hahaha
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ 9 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (20) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo Jongmama21 - eerste echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)