Hoi allemaal! Yes ik ben ook zwanger! Na een half jaar is het gelukt. Ik heb al een zoon van 2,5 jaar en een stiefdochter van 14 jaar. Nu komt er dus nog een bij. Vindt het allemaal erg spannend weer. Wij hebben ook echt getwijfeld of we wel voor nog een kleine zouden gaan en was ook de laatste ronde dat we het zouden proberen. Vooral manlief vond zichzelf met 41 jaar anders te oud worden. Nu weten we dat het zo moest zijn en we zijn super blij!
Gefeliciteerd! Bij ons ook vrij groot leeftijdsverschil, bijna 10 jaar met de jongste en 11 jaar met de oudste straks
Ik heb voor de gein is een ovluatietest gedaan om te kijken of die positief aanslaat want dat zeggen ze altijd, nou positief is die zeker de teststreep is veel donkerder dan de controlestreep en hij sloeg al aan toen ik het staafje nog in de urine had haha Ook nog even een zwangerschapstest gedaan en ook die knalt en ook kwam de streep voordat de controlestreep zichtbaar was ik heb nu nog 1 test die doe ik van de week nog een keer en dan is het klaar Heb trouwens nog nooit zo snel zulke duidelijke testen gehad hoop dat het er gewoon 1 is haha want heb er al 2
Welkom @Klvertje4 en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook wij hebben lang getwijfeld omdat onze oudste ook al bijna 9 is en ik zoveel miskramen gehad heb, en na mijn miskraam in december hadden we eigenlijk besloten dat het wel goed was zo haha. Dus ik dacht dat ik goed op had gelet de hele week geen sex in de week van de eisprong daarna 1x en toen durfde ik niet meer omdat ik dus best wel vruchtbaar ben zeg maar dus zei ik laten we maar even wachten voor de zekerheid tot ik ongesteld ben geweest, maar dat werd ik dus niet waarschijnlijk dus toch een latere eisprong haha dus ook hier zei ik gelijk dan had het zo moeten zijn!
Ja met mijn stiefdochter is het echt een groot leeftijd verschil, maar ook wel heel leuk! Met haar broertke is zij erg blij dus hoop dat ze straks ook blij zal zijn. Ze is echt een grote zus en wil heel graag oppassen. Wel fijn zo'n grote hulp Het is dus echt zo dat ovutest positief lan worden op hcg. Phoe en je zal er maar 2 krijgen ja ... dat wordt dan een drukke bedoeling
@Tinkerbell1987 ja dat gevoel ken ik. Ik heb geen mk gehad oid, maar wel zo op het rand je van wel/niet. Wij hebben ook maar 1 keer seks gehad Terwijl die maanden er voor flink geklust. Zo zie je maar weer. Nu wel heel blij allebei?
Ja heel blij en hopen dat het goed blijft gaan anders was dit de laatste keer en dan is het goed zo. Ja hij is heel positief en dan denk ik zelf dat ik eigenlijk nog 3 a 4 dagen korter zwanger ben dan dat mijn banner zegt want heb mijn banner gedaan op de dag dat ik positief testen de 1ste x toen maar 4 weken zwanger ingevuld maar uitgaan van wanneer ik sex heb gehad en het ingenesteld zou zijn denk ik echt dat ik korter zwanger ben
Wij hadden gisteren een feestje thuis. Heb de hele avond een toneelspel opgevoerd want werkelijk niemand had door dat ik dubbelfris in mijn wijnglas had! Maar wat was het lastig zeg. Ben blij dat, wanneer de eerste echo er goed uit ziet, we iedereen kunnen gaan inlichten die ons lief is. Kwaaltjes: heb er eigenlijk weinig last van. Momenteel wel diarree en ik kan met momenten echt veel boeren. Ja, en moe.. Weten jullie al hoe jullie het je ouders gaan vertellen? Ik wil zo graag iets heel origineels doen, omdat het voor allemaal hun eerste kleinkind is. Voor mijn zus en broertje heb ik mijn plan al klaar
Tinkerbell, super mooie testen! Lekker gaan genieten. Ik heb natuurlijk "maar" 1 mk gehad, maar ook ik heb besloten dat ik deze tijd niet ga "verpesten" door bang te zijn. Herkenbaar, al maandenlang let ik op en doen we het op bepaalde momenten, deze maand maar 2x rond vruchtbare tijd, 1x op de dag dat mijn ticker zei dat ik ovuleerde, en 1x 3 dagen later (dat is de dag dat ik denk dat ik ovuleerde).. En toch raak! Het lichaam is toch vreemd...
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (0) onbekend (22) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo Jongmama21 - eerste echo 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo Mww- echo 15 februari: Tinkerbell1987 - 19.30 eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake Sohappy - eerste echo 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo Sohappy - intake verloskundige 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Catlady, mijn moeder weet het al, en heb eigenlijk weinig ervaring met dat soort dingen! Misschien een rompertje geven met een leuke tekst?
Ik heb nog geen idee mijn schoonmoeder weet het al wel mijn ouders vertel ik het pas nadat ik zeker weet dat alles goed is want ben een beetje bang voor hun reactie denk dat ze zeggen je hebt het al zo druk met die 2 (voor mijn zoon sta ik 4x in de week aan het voetbalveld en me dochter zit net op zwemles me man werkt 6 dagen van 9 tot 18, en soms ook nog op zondag van 11 tot 16 dus doe alles zelf ik zorg voor het huishouden maar dan ook alles) waar begin je aan haha dus hou het mooi nog ff voor me Heb de lijst ff ge-upt anders moeten we elke x zo ver terug zoeken en dan gaat het vaak verkeerd
Nog geen idee hoe ik t hier ga vertellen, dat wordt nog een dingetje, ik gok dat mensen hier keihard achterover slaan. Een aantal van mijn kinderen studeert al dus men verwacht totaal niet dat ik nog een tweede leg zal krijgen. Ik heb ook altijd gezegd dag ik nooit meer aan kinderen zou beginnen maar ik kreeg afgelopen juli een pak slaag van mijn rammelende eierstokken
@Klvertje4 welkom en gefeliciteerd! Oeh nadat wij midden in de nacht wakker werden van een geluid uit huis... dachten inbreker maar bleek een lamp die naar beneden was komen vallen. (kleine die in de kast hangt) heb ik uren liggen draaien en tegen 8 uur goed inslaap gevallen tot half 10.
@Izzie7676 geef je gegevens maar zet ik of iemand anders je wel even op de lijst Leeftijd aantal kinderen en uitgerekende datum En afspraken als je die al hebt staan
Grappig niemand heeft zijn ♡ nog oranje wil iedereen hier weten wat het word dalijk? Ik twijfelde bij een 3de omdat het me toch niet uitmaakt en ik van allebij al 1 heb maar ben veel te nieuwsgierig
Ik vind het gewoon praktisch om te weten wat het wordt! Ook heel leuk natuurlijk en ik ben liever voorbereid. Ik zei toch dat die hartjes nog niet echt van toepassing waren haha! Veel mensen gaan dit pas beslissen als ze wat verder zijn.