Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Van week 6 tm week 16 kun je meedoen. Ik doe het zelf ook alleen thuis, ik neem het nergens mee naartoe. Dus de weekenden, en de dagen dat ik thuis werk is de opbrengst groter dan de andere dagen. Je moet het voor jezelf wel haalbaar maken, anders ben je er snel klaar mee. De flessen waar het is moet zijn vrij groot en die wil je niet meezeulen (ik iig niet...) en de geur van de vloeistof is ook best heftig. Ik heb al een aantal keer staan kokhalsen :eek: dat wil je niet op werk. Maar aan de andere kant moet je vooral doen wat voor jou werkt. Alle beetjes helpen toch :)

@Sophiex mooie testen hoor, geeft weer bevestiging!

Sophiex en Annabella86 vinden dit leuk.
  2. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Idd van wk 6 tot 16 en voor 11de week kun je aanmelden.

Ze zijn al blij met alleen ochtenplasje. Elk beetje hcg is meegenomen. Dus sws hoef je niet heel zon fles vol te piesen.
    Alle beetjes helpen..

3. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Oh en ik neem de flessen ook niet mee hoor, vang op wat ik kan, nogmaals ze zijn blij met elk beetje

4. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    Vanochtend de uitslag van het bloedprikken gehad. Hcg is 760 (ofja, vrijdag dus). Ben er eigenlijk nog niks wijzer mee geworden :roflmao: Wel even de vk gebeld en die zei dat ik me nergens zorgen over moet maken. Dus dat doe ik dan ook maar niet!

Ik heb me ook aangemeld voor MvM. Donderdag komt ze :) Ik kan ook niet de hele dag alles opvangen, dus is goed om te weten dat ze met elk beetje blij zijn.

Poeh, wat ben ik moe vandaag zeg! Heb vandaag ook wat meer "gevoel" in mijn buik. Verder gaat het best prima hier zo! Kan alleen heel moeilijk wachten tot ik eindelijk meer mensen over onze verrassing kan vertellen :D

Annabella86 vindt dit leuk.
  5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ben benieuwd naar mijn 'hcg-waarde'. hoor het morgen.. ben dan een week korter dan jou geweest met bloedprikken, dus zal bij mij denk ik nog niet zo hoog zijn

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    oh ik ben zo blij..

woensdag haal ik mijn badmeubel weer op, die ik had uitgeleend..
    zo happy!! eerste rokoertje al gekocht bij de mk, die ga ik vl geven de 16e bij een goede echo (was toen ook de bedoeling maar toen bleek het mis te zijn)..

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ben ik ook benieuwd naar!

Annabella86 en Springboon vinden dit leuk.
  8. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    Hoeft niet zo te zijn he. Bij de een gaat het van 5 naar 10 naar 20 etc. En bij de ander begint het bijvoorbeeld met 50 en gaat het naar 100 en dan 200. Niet iedereen maakt even snel en even veel hcg hormoon aan. Laat morgen wel maar weten hoe je waardes zijn!

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja dat ga ik zeker doen :)

10. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Door die testjes hier zelf ook nog maar even naar de action geweest voor testen. Wil toch wel graag dè knaltest hebben. Maar helaas geen echte knaller... Had ik toch zeker wel verwacht met 5+4 vandaag... Had beter niet kunnen testen geloof ik, want maak mezelf nu alleen maar gek.

Bijgevoegde bestanden:

11. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Kan ook zijn dat je al zoveel hcg hebt dat hij weer lichter uitvalt hè? Snap dat je een knaller wil hoor. Maar t kan dus ook een teken zijn dat je al voorbij een knaller bent!

12. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb de primeur geloof ik....
    Zo giga gespuugd vandaag... echt niet grappig. Alleen mn zakenpartner weet het, personeel uiteraard nog niet. Heb de muziek hard gezet en toen naar de wc gesneakt.....
    Brrrrrr

Keet88, Annabella86 en Springboon vinden dit leuk.
  13. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Nou vind de test toch goes duidelijk hoor! Zou nu gewoon niet meer testen 3n op je lichaam vertrouwen. Je kunt toch niks doen verder. Dikke knuffwl

14. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @MWW oh wat naar :( ik tel mn dagen dat ik nog niet echt misselijk ben! Vrees dat t vanaf 6 weken mis gaat.

Moeders voor moeders was hier net, hele fijne dame. En ze zijn inderdaad blij met alles wat ze binnenkrijgen. Ze doen een test die werkt vanaf 500 Hcg en het was een dikke knaller met avondurine!

MWW en Annabella86 vinden dit leuk.
  15. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik voel ook niets speciaals. Bij de vorige had ik deze termijn wat gevoelige borsten maar die heb ik nu ook niet. Ben wel zenuwachtig. Heb toen ik het niet wist best wel wat wijntjes gedronken en vorige week ook neusspray en een paar keer ibuprofen gebruikt ivm voorhoofdsholte ontsteking. Die heb ik nu nog maar gebruik nu paracetamol en hen een antibiotica gekregen die je mag gebruiken als je zwanger bent. Maar toch, alles bij elkaar maakt wel dat ik het spannend vind.

16. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh, ik heb intake en echo op 1 maart. Dus die kan op de lijst

17. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ik had vanochtend best last van borsten nadat ik mn sportbh uittrok. Daarna warme douche en ook over mn borsten gedaan. Maar nu echt stuk minder pijn, dus meteen weer zorgen maken. Moet ik niet doen maar toch voel zo weinig buitrn de vermoeidheid om.

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @MWW
    He gat vervelend ik hoop dat niet zo misselijk blijft. Gelukkig had je mogelijkheid om muziek je te coveren.

@Tessss
    Spannend kan me voorstellen dat je dan wel beetje onzeker wordt. Gelukkig heeft kleine eerst soort eierdooier en neemt die eerste week volgens mij kan fout hebben niet bloed voor voedikngs stoffen op dus hopelijk is goed gegaan!

@pijnlijke borsten.
    Ik heb sinds 2 weken pijnlijke borsten mijn vorige zwangerschap waren ze van 70 A naar 85 DD gegaan ben nu al een cup maat gegroeid dus ben beneiwud waar ze nu heen gaan

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier ineens lichte onzekerheid/paniek..
    ondanks een knaltest, net (iets) bruine afveeg en even later ienieminie roze afveeg gehad . met plassen niets, enkel met afveeg..
    Heb geen krampen, maar voel me ineens onzeker..
    getver leek zo goed te gaan..

willen jullie pls duimen?

20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Oh wat een onzekerheid springboon. Bah zeg, tuurlijk duim ik. En het hoeft niks te zijn hè.

Springboon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina