Oke leuk!! Kan ook niet wachten tot ik mag beginnen, in mijn omgeving zijn er meerdere mensen dmv behandelingen zwanger geraakt en wil graag mijn steentje bijdragen
Ja! Hoeft geen verse te zijn, want hsg blijft goed vertelde de demo. Mijne was 2 uur oud haha Ben wel blij weer r met de omslagdoek! Die was zo fijn in gebruik
Hoe suf ook, maar dat maakt de drempel voor mij wel lager. Vind ‘t zo awkward als ik op dat moment nog naar het toilet moet.
Nee geen last van menstruatiepijn... Wel een soort spierpijn wat hoger in mn buik.. Fijn annabella dat je al zo'n goede test hebt ij mvm!! Ik twijfel nog om mee te doen... Toch stiekem erg bang voor een miskraam en dat het dan te confronterend word ofzo.
Roosa, dat zijn twee testen die ik tegelijkertijd heb gedaan (inderdaad verschillende merken). Ik vergelijk het met eerdere foto's. Maar goed, moet mezelf niet gek laten maken! Annabella, minder geconcentreerd, daar zat ik ook aan te denken. Ik had veel water gedronken de avond ervoor! Fijn dat je binnenkort met MvM kan beginnen Saaaraaa, jouw tests zien er goed uit! Ik heb maar weinig last van kwaaltjes behalve moe, moe, moe! Sophiex, welkom hier en gefeliciteerd! Je doet me aan mezelf denken.. Ooit was ik ook 23 jaar met een zoontje van 11 maanden en zwanger van een dochter haha! Inmiddels 11 jaar verder Inmiddels weten een paar van mijn vriendinnetjes het, maar mijn man nog niet. Ik zit toch te denken om te wachten tot hij terugkomt! Ik vind het zoveel leuker om het persoonlijk te vertellen. Hij komt terug op 6 februari. Wat zouden jullie doen?
Zit je man nog in Egypte? Ik weet niet zou het mss toch vertellen. 6 februari is nog best wel lang wel toch? Maar jij kent je man het beste hoe hij er op reageert etc!
Als het misgaat kun je je altijd afmelden.. vaak sturen ze je dsn toch nog iets na. Zonder mvm kan het natuurlijk ook mis gaan. Zekerheid heb je nooit. Maar je moet doen waar jij je goes bik voelt
ZWANGERSCHAPSLIJSTJE ZWANGER Saartje - 34 jaar - 3e kindje - uitgerekend 1 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje - uitgerekend 6 oktober AFSPRAKEN Annabella86 - 19 februari eerste echo zkh, 22 februari intake verloskundige
Lijstje even aangepast! Sophiex hoop dat je het goed vindt dat ik je erbij heb gezet Ja hij is nog in Egypte inderdaad..
Lastig.. ik zou nog even wachten met vertellen Saartje. Ik denk dat ik dat toch het leukste vind, persoonlijk vertellen! Laat je niet gek maken door die testen! Merk hier dat ik naast koopwoede ook opruimwoede heb, alles moet schoon en opgeruimd zijn en begin tegen mijn man te mopperen als hij het in het weekend wil doen hallo hormonen!
Niet gek laten maken door de testen.. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel weer als een gek! Weer 2 testen gedaan en ze lijken gewoon echt lichter te worden, Ik denk dat ik maar een dag moet gaan overslaan en dan pas zondag weer moet testen ofzo, want dit is echt niet goed voor me.. Ik ben nu echt zo bang dat dit ook nog misgaat... Tweede is van na 3 minuten, eerste is van net na afleestijd...
Snap dat je je een beetje zorgen maakt Saartje. Denk dat het slim is om er nu een dag of 2/3 tussen te laten met testen. Verder geen erge buikpijn of bloedingen gehad? Zolang dat er niet is toch positief proberen te blijven hoor! Dikke knuffel van mij! Ik heb vanmorgen ook weer getest. Ben nu 4+2 dagen denk ik ongeveer
Juist Roosa, dat is het soort test dat ik met deze termijn verwacht! Gefeliciteerd! Net een beetje gegoogled en het kan echt alle kanten opgaan. Sommige vrouwen zeggen met lichte streepjes in deze termijn een mk te hebben gehad uiteindelijk, en anderen zeggen weer dat ze gewoon zwanger zijn gebleven, ook al werden de streepjes nooit heel donker (en bijvoorbeeld zoals ik bij vorige zwangerschappen wel). De meeste sites lijken ook te zeggen dat de testen pas echt 100% betrouwbaar zijn nadat week 4 klaar is. Ik denk dat ik dus ga proberen tot na het weekend niet te testen.. Vind deze onzekerheid wel echt heel vervelend!
Is ook heel vervelend Saartje! Hoop dat je deze dagen een beetje doorkomt en zondag een dikke roze streep hebt!
Wat betreft testen; een streep is een streep. En zolang je geen bloed verliest of hele erge krampen hebt, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Zou iets langer tussen de testen proberen te houden. Hopelijk zie je dan een mooie oploop! Ik ga zondag mijn laatste test gebruiken, hopelijk dan een mooie knaltest Nog steeds buikpijn...
Hee vervelend die onzekerheid @SaartjeHussein Ik heb vandaag bewust geen test meer gedaan, je word er idd onzeker van. Denk dat ik zondag de laatste kv test doe en als die mooi is de digitale. Dan is het voor mij klaar. (Test nu sinds maandag) Hoe is het met iedereen?
Ik heb wel een test gedaan, had bruinverlies vanmorgen, en dus nog steeds een zeurend gevoel onderin mijn buik. Maakte me nogal angstig, vandaar nog een test gedaan. Lijk wel wat oploop te zien.. is van eergisteren, gisteren en vanmorgen.
Nou das niet wat oploop hoor haha! Gewoon kei duidelijk! Mooie testen meid! Bruinverlies kan nog komen van de innesteling. Als je maar geen rood bloed krijgt.
Saaaraaa, de testen zien er top uit hoor! Hopelijk stopt het bruinverlies snel, een beetje bruinverlies kan vaak geen kwaad. Pas als het meer wordt wordt het eng (dat had ik namelijk ook, bruinverlies voor een week, daarna kwam pas het rode bloed. Aan de andere kant heb ik ook rood bloedverlies gehad bij mijn dochter en toen was er dus niets aan de hand. Het kan dus alles kanten op!). Dus hopelijk inderdaad innesteling! Roosa en Annabella, thanks voor de steun. Ik voel me op zich oke en ik heb geen rare krampen of bloedverlies. Dus hopelijk wordt mijn geduld beloond als ik een paar dagen wacht en dan pas test.. Ben nu wel af en toe misselijk en brandend maagzuur komt wel heel makkelijk opzetten op het moment!