@Izzie7676 daarom ben ik voor mijn gevoel gegaan en bij mijn 'oude' vertrouwde praktijk weer in de arm genomen. Ze weten je historie, maar ze zijn zo open en meegaand.. zou je gevoel erop gaan volgen hoor.. ik kan hier in de buurt ook anderen kiezsn, deze zit 2 plaatsen verderop maar komt voor mij wel hier heen tzt. oef.. nog een half uur tot uur dat ik kan bellen
@iedereen zijn er dingen waar ik op moet letten bij vk wat ik zou moeten vragen of weten? aangezien dit de eerste keer is ben wel nieuwsgierig. Hoorde laatst dat je met een volle blaas moet gaan is dat zo?
ik mijn mail ter bevestiging stond inderdaad dat met volle blaas moest komen dit is omdat dan betere beelden op echo kunnen komen alleen geen idee hoe komt. Veder zullen ze eerste dag van je menstrutie nog ma ls vragen en wat over je gezondheid enz
En @Springboon al gebeld? Een volle blaas zorgt ervoor dat de baarmoeder in een makkelijkere positie ligt voor een uitwendige echo. Maar sommige verloskundigen doen ook standaard tot 10 weken een inwendige echo. Om die reden vind ik een lang shirt prettig om te dragen tijdens de eerste echo, haha. Ze willen vaak je gewicht ook (kun je evt thuis alvast wegen). En zelf vind ik het prettig om iets met korte mouwen, of iets wat makkelijk omhoog kan, te dragen ivm bloeddruk controle.
Die van ons niet. Die doen schijnbaar tot 10wk inwendig. Net even de mail terug opgezocht. Hihi Ik zou bij twijfel even je vk opbellen of op hun site kijken hoe ze het doen.
hier de eerste echo inwendig.. dus lege blaas , maar draag dan vaak een jurk.. zodat ik niet al te bloot lig voor mijn gevoel.. heb gebeld.. is de uitslag nog niet binnen . eind van de middag weer proberen
Ja die onzekerheid herken ik ook. Heb vanochtend getwijfeld toch nog een testje te doen, maar ik heb mezelf in de hand weten te houden. Donderdag komt MvM dus dan moet ik sowieso nog een test doen. Mijn eerste echo is ook uitwendig, mag dus ook met volle blaas gaan. @Springboon je geduld word op de proef gesteld he. @SaartjeHussein ik ben zo benieuwd naar de reactie van je man!
Oh nee @Saaaraaa wat raar... jij heb toch geen bloedverlies gehad? Ik las ergens dat je testen minder kunnen worden kan ook zijn dat de test niet goed is.
Ik wil bij deze iedereen aanraden om niet meer te testen, iedereen wordt er mega onzeker van! Ik weet dat het lastig is hoor want je zoekt naar houvast tot de echo, maar doe het jezelf niet aan!
Kan je voorstellen dat je schrikt! Het kan wel met een aantal dingen samenhangen. Was je urine minder geconcentreerd dan gisteren? En soms is het ook zo dat de tests vager worden als je te veel hcg hormoon hebt.
Maar de controlestreep is wel mooi donker. Ik denk zelfs dat mijn urine gisteren meer geconcetreerd was dan vandaag. Maar met 5+5 verwacht je dan toch wel een knaltest? Als er teveel hcg in de urine zou zitten dan zou dat gisteren toch ook al het geval zijn geweest? HCG verdubbeld iedere 48-72 uur. Er heeft nog niet eens 18 uur tussen de testen gezeten. Mijn borsten zijn ook minder gevoelig.
Met die kennis zou ik ook niet 18 uur later gaan testen. Echt niet vervelend bedoeld hoor... Maar dan zou ik vrijdag ofzo nog een testje wagen.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 13 oktober Izzy7676 - 41 jaar - 1e kindje samen ♡ jongen (0)meisje (0) verrassing (1) onbekend (23) Afspraken 12 februari: Saartje - 17:30, eerste echo en intake Roosa89 - 17:30, echo Jongmama21 - eerste echo Nan87 - eerste echo 14:00 in zh 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo Saaaraaa - eerste echo Mww- echo 15 februari: Tinkerbell1987 - 19.30 eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh Lelietje85 - eerste echo 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo Annabella86 - intake verloskundige Veran: intake Sohappy - eerste echo 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo Sohappy - intake verloskundige 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige XDoo - eerste echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Saaaraaa de gevoeligheid van mijn borsten gaat de hele tijd een beetje op en af...don't panic! die stress is echt niet goed voor je.
Lastig he die onzekerheid? Ik snap de vk/gyn ook wel dat eerder niet veel zin heeft. Ik heb mijn afspraak nog staan want we zouden eigenlijk starten met hormonen (mijn menstruatie kwam maar niet terug na m'n vorige zwangerschap). Toevallig is dat met bijna 7 weken dus kon het wel blijven staan vond de gyn. Bij m'n 1e voelde alles gelijk goed, ik vind het nu echt spannender. Maar dat ik me uber beroerd voel is wel een goed teken hihi.