Borsten zijnn inderdaad pijnlijk nu dat ik wat grotere bhs draag gaat het beter. Pff ik heb zo'n honger de hele dag echt mn maag is dan zo leeg en dan krijg ik licht misselijk gevoel. Denk dat maar even naar winkel ga wat tussen door snacks ga halen.. want heb mn avond eten al op
Hoi meiden, Ik kwam dit tegen tijdens mijn zoektocht voor een leuke manier om aan te kondigen dat de jongens een brusje krijgen en ik dacht laat ik het eens met jullie delen. Overigens ga ik dit niet doen voor mijn jongens maar wie weet hebben jullie er wel wat aan. Misschien gebruik ik het wel bij andere familie later. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen, maar het was een kartonnen doosje met aan de binnenkant van de deksel een veiligheidsspeld en een sticker met pop me en in het doosje een ballon. In de ballon zit dan wat "confetti" en een briefje met "je wordt opa, oma, tante, oom " Ik vond het wel origineel.
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje ♡ Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3de kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - jaar - 2e kindje ♡ 12 oktober Kiimberleyy - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 13 oktober Izzy7676 - 41 jaar - 1e kindje samen ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(28) Afspraken 12 februari: saartje - 17:30, eerste echo en intake 12 februari: Roosa89 - 17:30, echo 12 februari: Jongmama21 - eerste echo 12 februari: Nan87 - eerste echo 14:00 in zh 14 februari: Keet88 - 10:30, eerste echo 14 februari: Saaaraaa - eerste echo 14 februari: Mww- echo 15 februari: Tinkerbell1987 - 19.30 eerste echo 16 februari: Springboon - eerste echo (vroeg) 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh 19 februari: Lelietje85 - eerste echo 19 februari: Marianne21 - 1e echo & intake verloskundige 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo 21 februari: NoelleJona - 19:45u eerste echo 22 februari: Kapedi - eerste echo 22 februari: Annabella86 - intake verloskundige 22 februari: Veran - intake 22 februari: Sohappy - eerste echo 23 februari: Jolicoeur - vroege echo 23 februari: Dream - eerste echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 26 februari: Sohappy - intake verloskundige 26 februari: Doobie - eerste echo 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 27 februari: Littlegirl89 - eerste echo in zkh 28 februari: Izzie7676 - intake en eerste echo verloskundige 28 februari: sophiex - eerste echo + intake 28 februari: kiimberleyy eerste echo 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige 1 maart: XDoo - eerste echo 1 maart: essss - intake en echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 12 maart: xDoo - intake verloskundige 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb hem toch even aangepast, mijn bevallingsdatum stond niet goed kwam ik achter haha. Van kwaaltjes heb ik ook wisselend last hoor! Heb wel heel veel last van mijn borsten en moet eigenlijk nu al een nieuwe bh hebben.. daarnaast ben ik met vlagen heel erg moe. Misselijk ben ik bijna niet geweest en hoef gelukkig (nog?) niet te spugen. Begin zo nu en dan wel last te krijgen van mijn onderrug, is dat normaal?
Zo weer ff bijgelezen... Aan alle nieuwe welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Springboon wat een rare huisarts zeg als je niks voelt ben je niet zwanger hmmm heel appart haha je kan altijd zelf de gynaecologie even bellen in het ziekenhuis en het uitleggen, ik mocht dan altijd zo langskomen als ik belde dat ik bloedverlies had. Pijn in mijn onderrug heb ik ook vooral als ik bezig ben geweest en heb gewerkt maar had al problemen met mijn bekken dus hoop niet dat dat erger word. Ook heb ik pijnlijke steken onderin bij de baarmoeder als ik een verkeerde draai maak of als ik verkeerd opsta of nies.
ik ben gebeld dor het zh.. moest met spoed komen (lang leve het verdraaide verhaal van de ha, ik zou enorme bloedverlies hebben en krampen.. eh.. niet maar ok).. dus heb bevestiging.. en eerste echo!!
doe vanavond mijn verhaal.. ben net weer thuis en ben erg moe.. straks nog naar Derek Oglivi met mijn moeder dus even nog wat proberen te rusten.. maar blij dat de gyn mij gelooft.. en toch wou kijken.. het bloedverlies (dat bruinverlies) is onschuldig geweest.. baarmoesermond is te goed doorbloed, en elke druk (bv voor nr. 2) kan al voor een kleine scheurtje zorgen).. maar zag er verder goed uit.. en ben best opgelucht eerlijk gezegd.
nee zag enkel mini vruchtje, passend bij 5+1 of 5+2.. gyn. gaat er vanuit dat ik bij de vk (vilgende week vrijdag) een kloppend hartje ga zien.. die kan pas eind week 5 beginnen met kloppen meen ik wat ze zei.. en lijkt inderdaad op 1.. vl helemaal blij, beduusd, verbaasd en ook trots
@ConflictDiamond ja met een strakke top aan slapen hielp mij tijdens vorige zwangerschap! Maar het is wel echt vervelend als t zo veel pijn doet! Weet niet meer hoe lang dat toen bij mij duurde...wel n paar weekjes denk ik @Springboon gefeliciteerd! Zo de eerste mooie echo van de club is binnen!
@Springboon Haha moet wel lachen omdat ha zo nuchter en droog was over je zwangerschap en bij ziekenhuis dramatisch verhaal uit komt. Wel fijn om te horen dat bloed verlies oorzaak heeft wat niks te maken heeft met beginnende miskraam en zo te zien maar 1tje!
Hey meiden, vrijwel niets is blijven hangen, hele dag op werk vandaag. Heel erg misselijk geweest vandaag Ik hoop niet dat dit zo doorgaat!
@SaartjeHussein He wat vervelend en als je lichaam geen voedingsstoffen heeft wordt je nog minder lekker van natuurlijk