Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Voor iedereen die vandaag een echo heeft, hoop ik op mooie beelden!

@Springboon Wat vervelend die onzekerheid, hopelijk kan je eerder terecht.

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    kun je niet daarom vragen of je 2 weken later nog een echo mag? mede ivm je geschiedenis en eigen geruststelling?

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Heel begrijpelijk saartje. Misschien kan je idd wat springboon schrijft vragen om extra echo's. Spannende weken dit. Pfff.

4. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Oh springboon, wat een schrik! :(Ik hoop dat t niks is, laat je het even weten als je gebeld heb?

@chicca wat fijn om te lezen dat ml bijgedraaid is, nu hopen op een goede echo!

Dames succes vandaag, ik hou de pagina in de gaten voor de eerste echo’s. :)

5. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Echt vervelend Springboon :(

Ik vraag me sowieso af, ik had in mijn hoofd dat de termijnecho altijd rond de 12 weken is, maar nu lees ik online eerder rond de 10 weken. Op zich zou ik dat wel fijn vinden! Ik ga het in ieder geval aangeven..

Springboon vindt dit leuk.
  6. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Aaah shit @Springboon ! Laat straks even weten wat de vk zei.

Ik ben ook heel onzeker nu. Had al geen symptomen op af en toe een steekje of zeurderig gevoel in mijn baarmoeder na (afgelopen dagen ook niet en heb je dat niet ook als je niet zwanger bent?). Vanochtend een clearblue digital test gedaan en die gaf 2-3 weken aan (duurde ook heeeeel lang voor de uitslag kwam). Een week geleden precies heb ik ook zo’n test gedaan en die gaf ook 2-3 weken aan. Dus verwachtte 3+ te zien.

Daarna met dezelfde urine ook nog een Kruidvat test gedaan en die was wel veel meer knal dan vorige week zondag gelukkig. Maar toch, zit me niet lekker ook in combinatie met geen symptomen. Ben 5,3 vandaag. De conceptie is al 5,4 geleden maar vermoed dat de eisprong een dag later is geweest. Maar goed een week verder ten opzichte van de eerste 2-3 test hoopte ik op 3+.

Iemand er ervaringen mee of iets zinnigs over te zeggen?

7. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    He wat naar om te horen van dat bloed! Laat maar weten als je gebeld hebt!

@echo's heeeeeel veel succes en plezier!

Hier vannacht een ziek kindje, uiteindelijk viel hij rond vier uur in slaap. Ik heb zo'n fitbit en dat is dan wel confronterend. 2u34m slaap gehad. Dat gaat een lange dag worden vandaag...... zzzzz

8. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Die testen van clear blue geven pas 3+ aan bij minimaal 2000 aan hcg maar er zijn dames die pas 3+ testen na zes weken. Ik zou die digitale testen echt wegmikken, in amerika mogen ze niet eens meer met indicatie van zwangerschapsduur omdat het echt niets zegt.

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb gebeld...
    moet om 13.30 bij de vk zijn..

xDoo, yakuzi, YellowEyes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Goedemorgen allemaal!

@Springboon Gatsie wat spannend! Ik hoop dat je snel terecht kunt en gerustgesteld wordt.

@degenen die vandaag een echo hebben: heel veel succes!!

Bij mij komt vandaag MvM langs.. dus vind het toch wel weer even spannend of die test dan ‘knal’ gaat zijn of niet. Ik heb in het begin 3 testjes gedaan en daarna eigenlijk niet meer.. dus dit is dan de eerste in ruim twee weken tijd.. Toch weer spannend. En ik heb sinds gisteren een heel klein beetje rozeverlies.. en ondanks dat dat normaal schijnt te zijn maakt het me toch een klein beetje zenuwachtig merk ik. Hopelijk is het niets. Heb er verder geen heftige buikpijn bij ofzo en vanmorgen ook voor het eerst misselijk wakker geworden.. dus de symptomen nemen nog niet af haha.

xDoo vindt dit leuk.
  11. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh echt? Wist niet dat ze zo onbetrouwbaar waren. Maar dan nog verdubbelt je hcg toch iedere paar dagen? Het feit dat de test vorige week ook al 2-3 aan gaf zegt dan toch dat het niet zo erg gestegen is toch? Pfff

Izzie7676 vindt dit leuk.
  12. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh fijn! En spannend...

13. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

Nee het zegt niets want er zijn zelfs dames die via hun bloed op 3000 hcg zaten en toch .2-3 testen op de clear blue. Zelfs als hij nu 1-2 zou aangeven kan het zijn dat je zoveel hcg hebt dat de test doorslaat ( hook effect)

Die testen met weken mogen ze van mij afschaffen

14. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Succes springboon, hopelijk heb je straks weer zekerheid.

Cb testen ik zou me niet teveel vastpinnen op die weken. Positief is positief.

Echos: succes meiden die vandaag mogen! Ik moet nog een wel wachten.

15. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    goeiemorgen lieve dames!
    ondanks de grote groep, hoop ik dat ik er nog bij pas en dat ik jullie kan volgen!
    even in t kort: ik ben zwanger van ons eerste kindje! heeft 3 jaar geduurd. onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. na 5x iui, 1x ivf, zwanger geraakt van de eerste terugplaatsing.
    dus super blij, maar ook met vlagen erg bang. 20 febr heb ik de eerste echo bij de verloskundige, 28ste in het ziekenhuis, 7 maart weer bij de verloskundige. kijk er zoo naar uit!

springboon, heel veel succes vanmiddag

Veran, chicca, Littlegirl1989 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Thanks! Denk alleen niet dat mijn waarde te hoog is aangezien ik wel een knaller van een Kruidvat test had vanochtend. Wat weet jij dit trouwens goed! Fijn

17. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Welkom!
    Wat fijn dat het bij jullie gelukt is! Hier ook overklaarbare secundaire onvurchtbaarheid, maar gelukkig gelukt na 1 iui. Spannende tijd!

18. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
  19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja.. dat zeker.. ze wil toch een extra echo maken, want ze wil weten waarom ik bloed ben verloren, en mijn onzekerheid wegnemen.. maar ws vrijdag dan ook nig kijke qua groei (i hope)..

zal wel weinig te zien zijn.. vermoed nog geen hartje vandaag..

Oh pls.. laat het er goed uit zien.. voor ALLEMAAL!

YellowEyes en xDoo vinden dit leuk.
  20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @oj89 welkom :)
    wanneer ben je uitgerekend?
    Wat een spannende periode hebben jullie achter de rug.. wat fijn dat het nu zo goed uitpakt!

Deel Deze Pagina