maandag of dinsdag een CB gaan we doen samen.. en dan stop ik met testen.. heb nog 1 predictor liggen.. maar eerder dan maandag zal geen echte oploop te zien zijn denk ik
@Saaaraaa ik voel me er dit keer heel goed over en de vorige ronde was ik heel onrustig, intuïtie denk ik!! Ga maandag de vk bellen, wil mn eerste echo graag wel n beetje vroeg, ergens tussen 7 en 8 weken. Vmk is inderdaad vroege miskraam, weet even niet meer of jij dat nou vroeg of iemand anders. Bij 5 weken had ik ineens bloed en t was me meteen duidelijk. @Springboon dat menstruatie-achtige gevoel herken ik ja, en ik heb het ook koud @Annabella86!!
ZWANGERSCHAPSLIJSTJE ZWANGER 1 oktober: Saartje - 34 jaar - 3e kindje 2 oktober: 3 oktober: Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje 4 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje 5 oktober: Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje 6 oktober: Sophiex - 23 jaar - 2e kindje 7 oktober: 8 oktober: 9 oktober: 10 oktober: Springboon - 33 jaar - 4e kindje 11 oktober: 12 oktober: 13 oktober: 14 oktober: 15 oktober: aantal: 7 AFSPRAKEN Annabella86 - 19 februari eerste echo zkh, 22 februari intake verloskundige
Rleven de laatste lijst gepakt.. en even iets overzichtelijker gemaakt.. hopelijk vinden jullie dat niet erg..
Geen probleem hoor, hihi! Oh ineens bekruipt me weer dat onzekere gevoel! Echt erg! Vind het toch wel echt heel spannend weer hoor!! Vanochtend een mooie test, dus ga maar van het beste uit, maar toch, hihi! Ik heb ook besloten niet meer teveel te lezen de komende tijd, alleen in dit groepje, want google maakt mij ook onzeker haha
Gefeliciteerd Springboon en officieel welkom hier! Ik ga toch als je het niet erg vindt het andere lijstje weer posten.. Ik heb echt een hekel aan van die lange lijstjes waar je eeuwen moet scrollen om erlangs te komen en heb dat bewust vermeden toen ik het eerste lijstje aanmaakte Lelietje, dat was ik die dat vroeg van vmk.. Alle mks zijn moeilijk! Hopelijk blijft ons dit allemaal bespaard! Hier een leuke dag gehad met de kids en in de avond ook met familie. Ik ga proberen om morgen niet te testen, maar pas overmorgen - weet alleen niet of ik het volhoud hihi!
ZWANGERSCHAPSLIJSTJE ZWANGER Saartje - 34 jaar - 3e kindje - uitgerekend 1 oktober Roosa89 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 oktober Saaaraaa - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 5 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje - uitgerekend 6 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje - uitgerekend 10 oktober AFSPRAKEN Annabella86 - 19 februari eerste echo zkh, 22 februari intake verloskundige
Kon me natuurlijk niet inhouden en heb getest Het is nog steeds niet zo knal als ik zou willen (alhoewel, nu een beetje buiten afleestijd wel) maar ik zie duidelijk oploop, jullie? Bovenste van nu net en onderste van vrijdagochtend...
En als jullie je afvragen, wat doet die nou hier zo vroeg op de zondagochtend, ik slaap echt ZO slecht! Ben altijd moe, maar als het dan op lekker een nachtje doorslapen aankomt lukt het me gewoon echt niet. Sowieso zie ik elk uur minstens de klok, maar moet ook minstens 1 x per nacht rechtop zitten om het brandend maagzuur weg te krijgen (dat herken ik helaas van vorige zwsppen, al vanaf het begin, niet zoals de meeste vrouwen pas in het derde trimester) en heb ik continue opvliegers. Maar ja, gooi ik de deken van me af dan heb ik het weer koud Ben ik de enige met dit probleem?
Annabella gefeliciteerd met je verjaardag!! Saartje mooie oploop hoor! Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent en kan gaan genieten! Wel vervelend die nachten, ik ben ook vaak wakker en vroeg weer op! Springboon gefeliciteerd! Officieel welkom! Ik heb vammorgen ook getest. Volgens de berekeningen nu 4+4
@Annabella86 Gefeliciteerd met je verjaardag! @SaartjeHussein Mooie testen hoor, inderdaad niet meer twijfelen maar lekker gaan genieten! @Roosa89 Wauw, jouw test knalt er van af - mooi! Hier ook weer getest, wel wat onzeker over de oploop. Testen even uit elkaar gehaald. Bovenste Is van vrijdag, 15 dpo, onderste van vanmorgen, 17 dpo. Vind hem niet duidelijker. Had meer knal verwacht. Het rijtje met alle testen is van 13,14,15&17 dpo. Dinsdag nog maar eens..
Oh ja, Annabella, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vergeet verjaardagen altijd Roosa, jij dus ook niet echt goede nachten. Hopelijk komt dat voor ons beiden snel weer terug. Met mijn andere zwangerschappen kon ik juist heel diep slapen! Wat een mooie test. Dat is het soort test waar ik op hoop binnenkort. Vraag me echt af of ik niet nog korter zwanger ben dan ik dacht!
Saaaraaa, ik zie toch wel oploop.. Hoe lang zou je zwanger zijn nu dan? Ik ben niet zo bekend met "dpo"... Vervelend he die onzekerheid! Ik denk alleen niet dat je je zorgen hoeft te maken...
Ah, oke! Ik vind dat er wel iets van oploop te zien is. Hij is in ieder geval even duidelijk als die van mij en ik zou al 5 weken zijn.. Maar ik snap je onzekerheid wel.. Geen bruinverlies meer toch?
goedemorgen meiden.. slecht slapen herken ik.. en het steeds koud hebben ook.. maar verder nog nergens last van (behalve ongi-krampjes die licht zijn en zeker als ik te lang wacht om te gaan plassen)
Hier ook een zeurend onderbuikje. Last van pijnlijke en opgezette boobs, huilbuien, kou en vermoeidheid. De nachten gaan hier ook niet zoals ik zou willen nee. Ik blijf vast nog wel even broekloeren haha Mooie testen dames!! En thanks voor de verjaardagswensen