hsb ik ook gekregen in December.. heb nog 4 doosjes in voorraad die ik mag gaan gebruiken als ik weer misselijk wordt.. maar lijkt alsof ik de dans ontspring.. was wel erg fijn om te gebruiken, hielp erg goed om de misselijkheid af te remmen en om toch te kunnen eten/drinken
@welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd!! @negenmaandenbeurs ja daar ga ik met ml heen. Hij zei spontaan ja toen ik het vroeg @Springboon gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd ‘knuffel’ @zwangerschapsboxen die ga ik allemaal aanvragen op mijn spam mail. @vraagje van @SaartjeHussein is een kleine of een grote Voedingskussens fijn? Zie namelijk verschillende maten voorbij komen!! @fb is leuk naar idd verder in de zwangerschap
Na een (of meerdere) goede echo('s) zie ik dat wel zitten Voorlopig nog even niet. Dat zou ik nooit durven.. Stel je voor dat het niet goed is, sta je daar op die beurs.. Jak.. Nee, mij niet gezien. Ik ga overigens wel, vrijdag. @Springboon wat is dat snel gegaan zeg... Gecondoleerd!
Sterkte @Springboon , ook voor je partner! Facebook hoeft van mij niet eigenlijk. Wil graag hier blijven kletsen en wellicht na de bevalling een app groepje. Dat hebben we na de bevallingen van de lijst van mijn zoon ook gedaan en daar hebben we nog steeds regelmatig iets aan. Maar pas na de bevalling als het aan mij ligt. Net bij de dokter geweest omdat de uitslag erger wordt (en jeukt!). Het lijkt haar het meest logische dat de uitslag het gevolg is van een virusinfectie waardoor ik nu ook griep heb. Maar omdat ze het niet direct herkende heeft ze foto’s gemaakt en gaat ze overleggen met de dermatoloog ivm mijn zwangerschap. Krijg morgen of uiterlijk vrijdag terugkoppeling hiervan. Bel morgen ook nog even de verloskundige om even te checken of zij het herkennen zo vroeg in de zwangerschap.
@Tessss ik ben toen ook doorgestuurd naar een dermatoloog mijn plekken zien er wel heel anders uit trouwens maar er zit zoveel verschil in soorten eczeem
Oh gecondoleerd @Springboon ik ben net terug van het ziekenhuis, was zoooo zenuwachtig. Maar hebben een heel mooi hartje zien kloppen. Ben zo onwijs blij en het was zo bijzonder. Mooiste Valentijnscadeau ever Dus toch inderdaad, weinig kwaaltjes hebben zegt niks. Nu heb ik 5 maart intake bij de verloskundige en 8 maart de laatste keer in het ziekenhuis. Nu helaas weer gewoon aan het werk, maar ik klaag nergens meer over
Jeetje Tess dat lijkt bijna wel gordelroos!! Wat akelig zeg , hoop dat ze er snel watvoor geven. Hier op vermoeidheid , raar dromen, wat gevoelige borsten af en toe nog geen echte hardcore symptomen. Wel boer ik idioot veel ineens! Dat valt me dan wel op maar verder niks
@Keet88 top! gefeliciteerd! Mijn huisarts heeft me voorlopig gemberpillen geadviseerd, als ik t echt niet trek dan kan ze me nog wat anders voorschrijven. Hopelijk helpt het een beetje...
Gefeliciteerd @Keet88 wat fijn! Hier vandaag (en gisteren) een onwijs lastige dochter. Mennnn. Blij als school weer begint.
@Keet88 wat Fijn! Goed nieuws. Kon je al wat zien op de echo? Of was het nog een wit vlekje met een knipperlichtje?