@Tinkerbell1987 waaaw wat een plaatje! Mooi hoor. Wat heeft het zich ook lekker verstopt Ohh man ik kan nu echt niet meer wachten zeg. Als die echo's van 6 weken al zo mooi zijn, hoe zal mijne volgende week dan niet zijn met 8+ Cadeau voor opa en oma is vandaag binnen gekomen, vind het helemaal geweldig! Maar ik ga het niet even niet aan jullie laten zien. Lekker puh
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ 12 oktober Kiimberleyy - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 13 oktober Izzy7676 - 41 jaar - 1e kindje samen ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(29) Afspraken 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh 19 februari: Lelietje85 - eerste echo 19 februari: Marianne21 - 1e echo & intake verloskundige 20 februari:oj89- 1ste echo verloskundige 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo 21 februari: NoelleJona - 19:45u eerste echo 21 februari: Fouziya - 15:15 eerste echo & intake 21 februari: Chicca - 8.45 eerste echo & gyn 22 februari: Kapedi - eerste echo 22 februari: Annabella86 - intake verloskundige 22 februari: Veran - intake 22 februari: Sohappy - eerste echo 22 februari: kiimberleyy 9:45u eerste echo 23 februari: Jolicoeur - 11.20 vroege echo 23 februari: Dream - eerste echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 26 februari: Sohappy - intake verloskundige 26 februari: Doobie - eerste echo 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 27 februari: Littlegirl89 - eerste echo in zkh 28 februari: Izzie7676 - intake en eerste echo verloskundige 28 februari: sophiex - eerste echo + intake 28 februari: oj89- 2e echo(ziekenhuis) 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige 1 maart: xDoo - eerste echo 1 maart: Springboon -2e echo 1 maart: essss - intake en echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart:oj89- termijn echo verloskundige 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Tinkerbell1987 gefeliciteerd met de goede en mooie echo! @Kiimberlyy , hoop dat het goed blijft gaan.. @Moe hier ook.. vanmiddag ineens 2uur geslapen op de bank (viel zowat om van de moeheid), en vanaf 19uur weer een aanval maar die verzet ivm bezoek aan de aula en schoonmoeder (en rest fam.) Maar bij thuiskomst wel erg moe weer.. lig er nu al een tijdje in.. kan pas slapen als vl mij bericht veilig op zijn werk te zijn aangekomen (gaat de nachtdienst in). @symptomen, jeuk.. erge jeuk op de rug en dan kan ik er net niet bij.. verder erg moe.. en af en toe iets misselijk (begint te komen). Vandaag een box gekregen .. haha, beetje vroeg maar wel erg lief.. vl vond het meteen weer 'echter' worden hierdoor.. Maar morgen maar even op de slaapkamer zetten en mag nog mooi (ruim 20 weken ) even uit elkaar blijven staan . Ik heb al wel een hele mooie babykamer gezien, die wou ik in Juli gaan bestellen.. Dan hebben we nog even maar wel een doel wanneer we zover klaar moeten zijn met een nieuwe vloertje in de babykamer en de wanden enz. Want er moet een slaapkamer nog bij gemaakt worden..
Moe.. Tja, daar zou ik ook een boek over kunnen schrijven, maar ben bang dat ik mijn ogen niet open kan houden dan Als ik thuis kom van het werk hoef ik de bank maar te zien en ik val in slaap. Maar zodra ik naar bed ga gaat het niet zo snel. Ik heb het idee dat ik 's avonds misselijker ben dan overdag, al valt het echt te verwaarlozen. Geen echo's tot maandag, da's jammer zeg! Slaap lekker dames!
Mooie echo @Tinkerbell1987 ! Meiden die vandaag en morgen mogen succes. Hier gaat t goed. Af en toe wat bruine afscheiding. Maar nog steeds misselijk. Gisteren vroeg mn collega of ik nog in mijn werk broek pas. Gezegd dat dit nog prima ging en dat ik anders pech heb omdat ik geen andere kleding ga kopen voordat ik een goede echo in mijn handen heb. Anders doe ik nog wel een elastiekje om mijn knoop heen. Vermoeidheid is ook erg aanwezig meestal slaap ik al voor 20.00 uur. Maar ik word nog steeds vroeg wakker. Over kosten van de nipt zag ik iemand. Door sommige verzekeringen wordt hij vergoed. Fijne dag meiden.
Nipt wordt door mijn verzekering vergoed maar wel eerst t eigen risico. Pas als je daar doorheen bent zijn de kosten voor de verzekering .
Wil iemand voor mij op 7 maart een controle/echo op de lijst zetten? Het lukt mij niet om het er goed op te krijgen.
@Tinkerbell1987 dikke gefeliciteerd!!! Het zit goed, yay! @Kiimberlyy hopelijk houd je het nog een beetje vol! @NIPT gaan we niet doen. Kindje is sowieso welkom. ML wilde het eigenlijk wel (maar dan alleen zodat we onszelf kunnen "voorbereiden" als het niet goed is) maar daar was ik het echt totaal niet mee eens. Straks maak je je de helft of meer van je zwangerschap hartstikke druk en blijkt er niets aan de hand te zijn! Of er is wel iets, maar ook dan denk ik, die klap komt toch sowieso.. Hoef daar niet nog een paar maanden meer zorgen over te maken! Toen we ook nog hoorden dat het uit onze eigen zak gaat komen was de beslissing makkelijk genomen. Vind wel echt spannend hoor. Zoals ik al zei, ik zou een kindje nooit weg laten halen maar stel nou dat je na 2 gezonde kinderen een gehandicapt kindje krijgt... Rillingen van angst krijg ik ervan! Dat was het weer voor vandaag. Moet me alweer klaarmaken voor werk. Blah! Volgende week kunnen regelen dat ik iets minder werk. Maandag, woensdag en vrijdag. Dus elke keer een dag tussendoor. Ben ik wel blij mee!
Aah dat zou kunnen idd. Ik hou daar zelf nooit rekeni g mee omdat ik een chronische ziekte heb dus altijd door mijn eigen risico heen ben maar als je dat niet bent is het idd een hele hoop geld. Daar heb ik niet naar gekeken.