@Kiimberlyy wat naar ik heb het in december meegemaakt. Ik moet zeggen dat ik me er persoonlijk vrij goed overheen kon zetten door het niet zozeer te zien als een verloren kind maar meer een mislukte poging tot zwanger worden. Het was nog zo pril. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Het mocht deze maand helaas niet zo zijn. Volgende maand weer een nieuwe kans. Heb je er lang over gedaan om zwanger te worden? Sterkte! Buikje...nog niks te zien hier. Trek expres nog even m'n strakke kleding aan Heb al even mijn startgewicht gemeten 3 weken geleden en vanmorgen was ik nog hetzelfde NIPT....ja gaan we wel doen. Heb zelf een zwaar gehandicapte broer. Ik weet niet zeker wat ik zou doen maar ik zou het wel willen weten. @Floor32 succes!!
Hee ! Nee dit was zelfs officieel de eerste poging. Als ik de ontrekkingsbloeding van mn spiraal niet meereken als menstruatie. Ik zie het ook zo, liever zo vroeg mis als al verder in je zwangerschap. Vind het nu even heel erg zwaar. Maar donderdag als alles echt schoon is kan ik ook gewoon weer verder. Het was nog niet eens een kindje, er was geen zwangerschapsring te zien op de echo, dus echt nog mega pril.. Nu even rustig aan en verwerken en dan door voor een 2e ronde❤
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ 12 oktober Kiimberleyy - 25 jaar - 1e kindje ♡ Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 13 oktober Izzy7676 - 41 jaar - 1e kindje samen ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(29) Afspraken 16 febrari: floor 32- eerste echo 12.00 17 februari: Fouziya-eerste echo 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh 19 februari: Lelietje85 - eerste echo 19 februari: Marianne21 - 1e echo & intake verloskundige 20 februari: oj89- 1ste echo verloskundige 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo 21 februari: NoelleJona - 19:45u eerste echo 21 februari: Fouziya - 15:15 eerste echo & intake 21 februari: Chicca - 8.45 eerste echo & gyn 22 februari: Kapedi - eerste echo 22 februari: Annabella86 - intake verloskundige 22 februari: Veran - intake 22 februari: Sohappy - eerste echo 22 februari: kiimberleyy 9:45u eerste echo 23 februari: Jolicoeur - 11.20 vroege echo 23 februari: Dream - eerste echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 26 februari: Sohappy - intake verloskundige 26 februari: Doobie - eerste echo 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 27 februari: Littlegirl89 - eerste echo in zkh 28 februari: Izzie7676 - intake en eerste echo verloskundige 28 februari: sophiex - eerste echo + intake 28 februari: oj89- 2e echo(ziekenhuis) 1 maart: floor32- intake gyn 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige 1 maart: xDoo - eerste echo 1 maart: Springboon -2e echo 1 maart: essss - intake en echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 5 maart: Keet88 - intake verloskundige 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Kiimberlyy goed dat je er een positieve draai aan weet te geven. Onze eerste poging eindigde ook in een vmk en ik ben veel steun gehad aan de gedachte dat we wel samen zwanger kunnen worden. Maar ook verdriet hoort erbij. Sterkte en liefs! @Nan87 hoe gaat het met jou nu?
@Kiimberlyy wat een ontzettend rot nieuws. Goed dat je er toch al zo instaat, zoals je hierboven beschrijft. Heel veel sterkte!
Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 oktober 2018 29 september roosa89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ 1 oktober Kapedi - 36 jaar - 3e kindje ♡ Saartje - 34 jaar - 3e kindje ♡ Catlady90 - 27 jaar - 1e kindje ♡ Keet88 - 29 jaar - 1e kindje ♡ 3 oktober Nan87 - 30 jaar - 2e kindje ♡ 4 oktober Annabella86 - 32 jaar - 2e kindje ♡ NoelleJona - 32 jaar - 3e kindje ♡ 5 oktober Lelietje85 - 32 jaar - 2e kindje ♡ ConflictDiamond - 35 jaar - 1e kindje ♡ Jongmama21 - ? jaar - 2de kindje ♡ 6 oktober Sophiex - 23 jaar - 2e kindje ♡ Jolicoeur - 35 jaar - 1ste kindje ♡ 7 oktober Tinkerbell1987 - 30 jaar - 3de kindje ♡ Mariposa1986 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Sohappy - 32 jaar - 2e kindje ♡ 8 oktober MWW - 32 jaar - 2e kindje ♡ Veran - 26 jaar - 3e kindje ♡ Dream - 30 jaar - 1e kindje ♡ Chicca - 33 jaar - 3e kindje ♡ 9 oktober YellowEyes - 21 jaar - 1e kindje ♡ Oj89 - - 1e kindje ♡ 10 oktober Springboon - 33 jaar - 4e kindje ♡ xDoo - 25 jaar - 2e kindje ♡ Floor32 - - 2de kindje ♡ Fouziya - 1e kindje ♡ 11 oktober Marianne21 - 26 jaar - 3e kindje ♡ Doobie - 33 jaar - 2e kindje ♡ 12 oktober Tessss - 37 jaar - 2e kindje ♡ 13 oktober Izzy7676 - 41 jaar - 1e kindje samen ♡ 14 oktober Littlegirl89 - 28 jaar - 1e kindje ♡ jongen(0) meisje(0) verrassing(2) onbekend(28) Afspraken 16 febrari: floor 32- eerste echo 12.00 17 februari: Fouziya-eerste echo 19 februari: Annabella86 - eerste echo zkh 19 februari: Lelietje85 - eerste echo 19 februari: Marianne21 - 1e echo & intake verloskundige 20 februari: oj89- 1ste echo verloskundige 21 februari: Catlady90 - 20.00u eerste echo 21 februari: NoelleJona - 19:45u eerste echo 21 februari: Fouziya - 15:15 eerste echo & intake 21 februari: Chicca - 8.45 eerste echo & gyn 22 februari: Kapedi - eerste echo 22 februari: Annabella86 - intake verloskundige 22 februari: Veran - intake 22 februari: Sohappy - eerste echo 23 februari: Jolicoeur - 11.20 vroege echo 23 februari: Dream - eerste echo 24 februari: ConflictDiamond - 12:20u vroege echo 26 februari: Veran - vroege echo 26 februari: Sohappy - intake verloskundige 26 februari: Doobie - eerste echo 27 februari: Tinkerbell1987- intake verloskundige 27 februari: Littlegirl89 - eerste echo in zkh 28 februari: Izzie7676 - intake en eerste echo verloskundige 28 februari: sophiex - eerste echo + intake 28 februari: oj89- 2e echo(ziekenhuis) 1 maart: floor32- intake gyn 1 maart: Lelietje85 - intake verloskundige 1 maart: xDoo - eerste echo 1 maart: Springboon -2e echo 1 maart: essss - intake en echo 2 maart: YellowEyes - eerste echo 5 maart: Keet88 - intake verloskundige 7 maart: Jolicoeur - intake verloskundige 7 maart: oj89- termijn echo verloskundige 7 maart: Veran - controle/echo 8 maart: Keet88 - tweede echo ziekenhuis 8 maart: Saartje - termijnecho 10:15 9 maart: ConflictDiamond - intake verloskundige 9 maart: xDoo - pop poli 12 maart: xDoo - intake verloskundige 13 maart: Springboon - intake vk + termijnecho 16 maart: Jolicoeur - termijn echo 16 maart: ConflictDiamond - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Kiimberlyy sterkte! Het klinkt misschien stom nu, maar beter nu dan later in de zwangerschap. Nu even alle aandacht voor jezelf!
@Springboon leuk! Ik durf nog geen foto te maken. Heb al een beetje een buikje van mezelf en wil niet denken dat het niet anders is dan anders.
@Kiimberlyy heel veel sterkte ik was er al een beetje bang voor... gelukkig ben je positief was ik ook altijd! En misschien is het volgende maand wel weer raak kijk maar naar mij ik had in december ook een mk en nu weer zwanger. Hoop voor jou dat dit ook mag lukken! Ze zeggen dat je vruchtbaarder bent als je net een mk heb gehad, weet niet of dat klopt maar proberen kan altijd
Oh @Kiimberlyy , wat rot! Sterkte de komende tijd. Ik zou vanavond een wijntje nemen . Geen oplossing maar wel lekker. Ik ben ruim een kilo afgevallen maar dat komt omdat ik dus al 2 weken ziek ben en niet bijzonder veel eet. Platte buik dus. Ben ook van plan om zo lang mogelijk mijn high jeans enzo aan te trekken nu het nog kan. Nog niets gehoord van de dermatoloog/huisarts. Ga zo maar even zelf bellen. Vlekken zijn alleen nog maar erger geworden. En als ik Google kom ik niet verder dan dat het of een allergische reactie ergens op is (maar waar dan op?, heb niets nieuws gebruikt) of exceem is (wat bijna hetzelfde is). Maar het is zo heftig. En omdat ik ook nog griep heb. Net de vk gebeld en die zei dat je door de hormonen op zich wel jeuk kam krijgen maar niet zo’n extreme huidreactie in het eerste trimester. Pfff
Dit was gisteren. Is nu nog erger. Of nou ja, een grote rode vlek is het geworden eerder. En dit dan op mijn hele lichaam op mijn buik, hals, gezicht en voeten na.
Ja inderdaad ik wil even wachten tot ik stop met bloeden en dan ga ik weer lekker klussen. Nu heel even rust en denken aan mezelf. Vk is net even hier geweest. Mag als ik stop met bloeden de echo skippen. Maar voor geruststelling mag ik ook gewoon komen. Als ik dan nog bloed moet ik wel gewoon komen. En als ik nog heftiger ga bloeden als nu dan moet ik zeker bellen. Dus even afwachten hoe het loopt komende dagen. Hoe hebben jullie dat gedaan dan na je miskraam? Bloeden afwachten en weer ovulatie testen doen? Of gewoon op de gok klussen ? haha. Ja moet nogsteeds huilen en het blijft nog wel even heftig/verdrietig maar ik kan er zeker wel het positieve van inzien. ❤❤
Jemig dat ziet er heel heftig uit @Tessss Mijn buik is nog hartstikke plat.. echt nog helemaal niets te zien, al merk ik wel dat ik wat spanning voel en dat bepaalde broeken een beetje strak voelen op mijn buik. Was vanmorgen ook twee kilo afgevallen trouwens, op zich heel prettig maar niet iets waar ik bewust mee bezig was op dit moment.
Woow @Tessss heftig!! bizar joh! @Kiimberlyy ik heb ovulatietesten gedaan in de maand erna. Mijn cyclus had dezelfde lengte als anders, uitgaande van de eerste bloedingsdag als 1e menstruatiedag.