@Floor32 ach nog geen geruststelling dus. Maar het vruchtje is er wel alleen ben je misschien wat minder ver? Miss een late innesteling? Pff twee weken wachten nog! Wat lang
het kan net 1-2 dagen verschillren qua hartje.. maar de inwendige echo ziet er wel goed uit.. snap je herinneringen en gevoels erbij.. hopelijk snel de 2wrken voorbij
Wat wel vreemd is dat ik weet dat we op 10januari gemeenschap hebben gehad en daarna pas februari.... en de bevruchting is als ik nu 5+ ben geweest op de 24ste. Dat is praktisch onmogelijk toch..... Twijfels twijfels we wachten maar af. Meer kun je niet doen
Dat is inderdaad wel heel apart erg sterk zaad!!! denk als alles goed blijft gaan dat je weer naar voren wordt gezet.
@Floor32 wat een onzeker nieuws dat worden 2 lange weken hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje.
@Kiimberlyy Heel heel strekte! En neem je tijd en hopelijk volgende keer een goede zwangerschap. @Tessss Wat vervelend ik hoop dat je snel achter komt wat @Floor32 Mooie echo wel jammer dat je nog niet de bevastinging hebt gekregen waar je op gehoopt hebt. Hopelijk over 2 weken mooi ontwikkeld kindje met kloppend hartje Volgens mijn temp zou dat ik 6 dagen na seks pas eiersprong gehad hebben. En heb ergens gelezen dan zaad extreme gevallen wel 8 tot 9 dagen kan blijven leven. Dus wie weet hoe het kan lopen. Als wel zo is was echt de bedoeling dat je zwang er bent geworden
Wat spannend zeg. Zaad leeft normaal gesproken max een week. Dan zou je op conceptie datum 17 Jan zitten. Dat is twee dagen na mij. En zou je nu 6+1 zijn. Ik had met 6+1 echo, .inwendig met zkhs apparatuur en een zeer ervaren echoscopist. Ze heeft echt een paar min moeten zoeken om een vruchtje te spotten (met vuisten onder m'n billen en heeeeel veeeeel gepor) en t was 2-3 mm. Ik zou dit ook geen gek verhaal vinden voor jou. Bij uitwendig stuk slechter zicht natuurlijk
@Floor32 hopen dat de komende weken heel snel gaan en je over 2 weken een mooi hartje ziet. 5 weken is ook nog vroeg. Net glashard tegen mijn moeder gelogen. . Ik voel me daar niet zo goed bij maar het is voor een goed doel. Ik ben dan ook erg bang voor hun reactie als ze het horen met 12/13 weken.
Ja echt hoor! Verschrikkelijk. Probeer t bij te houdeb maar lukt gewoon niet helemaal. Vergeet de namen ook. Vanaf mobiel ook niet handig met reageren haha Vandaag in krijsaleis ook wist niet eens meer wat voor broodje ik besteld had haha
@Kiimberlyy ah arme meid... Dikke knuffel! Ik moet je zeggen, het klonk al heel snel als mijn eigen verhaal en had ook eigenlijk niet meer verwacht dat het nog goed zou zitten. Inderdaad neem je tijd, ga lekker uithuilen en uitrusten en het komt hopelijk snel weer goed! Je moet het inderdaad maar zo zien: vroeger deed je niet eens zo vroeg een test en werd dit gewoon gezien als menstruatie... Nogmaals dikke knuf! Op de rest reageer ik later of morgen. Bijna klaar op werk, eindelijk weekend EN ik realiseerde me dat ik de krokusvakantie gewoon zelf ook vrij ben! Kijk er nu al naar uit
@MWW zou idd goed kunnen. Blijft afwachten. Iemand moest Liegen, hihi ik ben daar heel slecht in haah hoop dat ik het kan. Belangrijke mensen om me heen weten het wel. Heb gemerkt dat ik ze ook als het vroeg misgaat nodig heb om te ventileren. Maar ga het verder niet op mijn werk of aan andere buitenstaanders vertellen.
Ik vroeg of ze volgende week vrijdag op de jongens wil passen omdat ik naar het ziekenhuis moet. Vroeg ze of ik controle hij de internist voor jaarlijkse check. Ik heb maar ja gezegd. Eigenlijk stond die voor juni gepland maar weet zij veel. Ik moet ook wel echt naar de internist maar vanwege iets anders, dus eigenlijk maar een halve leugen. Maar vond t toch niet leuk om te doen. Wij vertellen het bewust nog niet tegen mijn familie en daardoor dus ook niet tegen schoonfamilie omdat ze zich dan alleen maar zorgen gaan maken. En dat wil ik ze zolang mogelijk besparen. Ze hebben al genoeg meegemaakt. Ze zullen ook in eerste instantie niet blij zijn denk ik maar zich vooral zorgen maken.
Ik heb het best lastig met dat ‘liegen’ merk ik.. daarom weet 1 collega het dus ook al. Als iemand mij op de man af een vraag stelt kan ik gewoon niet ‘nee’ zeggen als het antwoord ‘ja’ is. Gelukkig is het een collega die ik helemaal vertrouw (anders had ze ook niet geweten dat ik er uberhaupt mee bezig was) en vertelt ze het echt niet door. En ik heb echt al wel 5 keer op het punt gestaan om het mijn beste vriend te vertellen. Die woont een paar huizen verderop en we zien elkaar bijna dagelijks, drinken vaak ff koffie (maar dat lust ik dus niet meer op dit moment) en eten vaak samen als mijn vriend er niet is.. En tja ik heb op dit moment zo weinig energie om samen dingen te doen, ben eigenlijk bang dat ie zich straks afgewezen gaat voelen ofzo. Maar goed, omdat hij zo goed als familie is hebben we wel besloten het hem te vertellen als straks de echo goed is, op hetzelfde moment als de ‘echte’ familie dus. Ik tel de dagen af haha! Kan me ergens niet voorstellen dat ie het niet stiekem al lang geraden heeft trouwens Gisteren zei ook al iemand op werk dat ik er zo beroerd uit zag.. worden denk ik een hoop ‘aha’-momentjes straks!
Ooooh en zo lullig. Vriendje kwam met boodschapjes om te koken.. dus ik hem een handje helpen.. stond echt kokhalzend naast hem in de keuken. Oeps. En hij doet zo zijn best..
Haha dat is wel het rare van zwanger zijn. Het kokhalzen....heel frustrerend al die luchten.... mensen die hebben gerookt vind ik ook echt zo goed..
Ik werd al misselijk bij idee dat ik rode kool ging eten dus heb maar niet gemaakt. Een kennis had ook door dat ik zwanger was maar ik kan dan niet liegen als gevraagd wordt. Liegen is niet mijn sterkste kant.
hier nog steeds de schijn ophouden.. ow heb vast de griep onder de leden , en kan nu aanslag vwb schoonmoeder erbij benoemen (slecht slapen enz.). pff.. beetje emotioneel hier.. vl is bezig met een afscheidsfilm voor de uitvaartdienst.. nou beide tranen continu.. maar ben trots dat vl dit doet, kan en ook graag wil doen voor zijn moeder