Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaSaartje, Jan 24, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Hier ook veel afscheiding hoort erbij idd. Al zou het vast niet in alle gevallen zijn zoals alles met zwanger worden en zijn...

Ik ga zaterdag naar de beurs met mijn moeder en zus, heb er al veel zin in!
    Blijf wel twijfelen of ik van tevoren nog een echo maak om te kijken of het al gegroeid is... kosten zijn 40,-
    Of net doen of mijn neus bloed, volop zwanger zijn en gaan naar de beurs en toch wachten tot volgende week donderdag.... Keuzes lastig. Zal eens het verschil in echo's bekijken op youtube.

Annabella86 likes this.
  2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Hallo dames,
    wachten duurt zoooo lang! 2 maart, volgende week vrijdag, heb ik m'n eerste echo en als het goed is ben ik dan 8 weken en 3 dagen. Heb gelukkig helemaal geen bloedverlies gehad, maar heb ook niet gek veel symptomen. Dat maakt me nog wel eens onzeker, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat natuurlijk ook mogelijk is. Mijn moeder had bij al haar zwangerschappen ook nergens last van, dus dat zal ik wel van haar hebben denk ik?

Enige waar ik zo nu en dan last van heb zijn pijnlijke borsten, soms ben ik wat sneller moe, wat meer afscheiding en af en toe last van m'n stuitje. Zijn er vrouwen die ook zo weinig symptomen hebben of minder?

Nog even aftellen tot de echo, hopelijk gaat de tijd snel!

Annabella86, Jolicoeur and xDoo like this.
  3. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

Aug 23, 2012
    1,109
    844
    113
    Aah wat rot! Ik weet hoe je je voelt ik had tijdens mijn eerste zwangerschap een fikse ontsteking... bel de tandarts lekker op daar zijn ze voor ook in het weekend!

4. Caro86

Caro86 Lid

Feb 16, 2018
    72
    115
    33
    Female
    @Marianne21
    Jaaa ik heb dat ook... zou dan alleen gaan voor inspiratie en ideetjes en een stukje “bewustwording”. :)
    Misschien dat ik wel 1 klein dingetje koop. Gewoon om te vieren dat we al zo ver zijn gekomen want het is een blijft een wondertje zo’n zwangerschap :thumup: en daar mogen we misschien langzaaaaam maar zeker best even bij stil staan.

xDoo and Annabella86 like this.
  5. Catlady90

Catlady90 Actief lid

Nov 26, 2017
    425
    621
    93
    Female
    Ik heb ook wel wat meer afscheiding, maar niet meer zoveel als in de 6e week. Daar liep ik naar het toilet omdat ik dacht dat ik vloeide..
    @YellowEyes Ik denk dat ik ook nog weinig kwaaltjes heb. Heb totaal geen gevoelige borsten. Wel misselijker in de avond. Last van mijn stuitje heb ik ook af en toe. Extreme vermoeidheid begint minder te worden.
    Ik heb woensdag echo, ben dan ook 8+3 :)

xDoo and YellowEyes like this.
  6. Roosa89

Roosa89 Actief lid

Sep 22, 2017
    255
    336
    63
    Female
    Heb net gebeld wordt zo terug gebeld, kan het niet meer maken en al die paracetamol is voor de kleine ook niet goed, althans niet langdurig gebruik. Dan maar liever even verdoven en kies laten maken, vermoed een gaatje heb verder niet meer pijn met warm/koud drinken dan dat ik al heb

Annabella86 and yakuzi like this.
  7. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

Nov 5, 2017
    2,844
    2,524
    113
    Female
    Ik denk dat ik gelijkwaardig ben met mijn klachten. Ben wel wat vaker moe, maar geen last van stuitje.

YellowEyes likes this.
  8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    @Catlady90 als ik jou banner zie krijg ik de kriebels hahah een echt baby'tje al hihi

Hier ook de gangbare klachtjes... allemaal maar minimaal. gevoelige borsten, misselijkheid, steekjes in de buik, plopjes in mijn buik, afscheiding. Soms ook een halve dag niets.
    Ik zou willen dat ik de 12 weken echo heb gehad.... Denk dat ik dan pas "rust" krijg een beetje.

Wij zijn aan het kijken wat we dit jaar gaan doen met vakantie. We wilde heeeeel graag naar spanje (lees ik wil haha al zo'n tijd niet geweest) Maar in september gaat het natuurlijk niet meer en zomer is ook zo warm. Misschien begin juni een weekje.

xDoo, Annabella86 and YellowEyes like this.
  9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

Jul 9, 2015
    1,240
    445
    83
    Ik heb ook geen symptomen op wat meer afscheiding na, maar ik ben dan ook al 3 weken ziek. Wordt er gewoon moedeloos van, wanneer houdt het op? Ben echt nog nooit van mijn hele leven zo lang ziek geweest. En ik hou echt rust. Slaap 15 uur per dag en eet en drink gezond. Ik weet het even niet meer. Nu sinds vanochtend weer een bijhoort ontsteking te pakken.

Annabella86 likes this.
  10. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

Aug 31, 2016
    516
    671
    93
    Net hadden vriendlief en ik het idee om maar even te gaan shoppen.. ik moet echt een andere BH want ik knap hier uit. Mijn borsten zijn echt mega, elke keer als ik ze zie denk ik ‘huh?’ Echt maf. Dus even naar het winkelcentrum gereden en het leek ons ook leuk om even de prenatal in te gaan.. gewoon even kijken. Nou daar ben ik heel snel weer weggerend haha. Was een beetje overweldigend allemaal. En ze hadden dus niet eens zwangerschapsbeha’s, volgens die mevrouw moest ik maar gewoon een maatje groter nemen. Ja.. dan blijf ik dus bezig, straks ga ik nog drie cupmaten groter, dan blijf ik dus bh’s kopen. Ik ga van de week wel even naar de Hunkemoller ofzo..
    En dat broekenchecken herken ik ook heel erg. Af en toe voel ik wat en denk ik ‘oh zie je, nu zal ik wel bloeden’ maar dus toch niet.. Blijft spannend. Zaterdag de echo en ik hoop dat ik me dan wat geruster voel na een mooie echo. Ik zou dan 8+1 zijn dus volgens mij moet dat wel een mooi plaatje opleveren :)

Caro86, Annabella86 and Catlady90 like this.
  11. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    @cola hier ook! Spa rood kan ook helpen, het boeren van de koolzuur lucht lekker op :roflmao:

@vakantie hier ook eind mei, begin juni naar zuid-Spanje, kan niet wachten!

@bh’s in het laatste trimester is het überhaupt niet fijn meer om beugelbh’s te dragen want je ribbenkast gaat dan uitzetten. Ik had heerlijke voedingsbh’s zonder beugels van de prenatal. Niet zo sexy maar ja...

Morgen om 8.10 heb ik echo! In overzicht staat later maar heb t verzet. Hoef ik geen excuus te bedenken op mn werk.

Veran, Caro86, xDoo and 2 others like this.
  12. Catlady90

Catlady90 Actief lid

Nov 26, 2017
    425
    621
    93
    Female
    Ohh ik zit ook echt te twijfelen of ik zal bellen of het eerder kan woensdag :p Wij willen na een goede echo meteen door naar ouders + schoonouders en ben bang dat het allemaal zo laat gaat worden. Maar eigenlijk moet ik me daar nog niet zo druk om maken

xDoo and Annabella86 like this.
  13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Dames.. Hier lichtroze bloedverlies net op de wc.... Schrok me rot. Hoop zo dat het niet doorzet, maar dit is natuurlijk wel een grote kans gezien de echo...

14. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Ow bah Floor niet leuk!

15. Catlady90

Catlady90 Actief lid

Nov 26, 2017
    425
    621
    93
    Female
    Jeetje wat schrikken! Ik hoop met je mee...

16. Jolicoeur

Jolicoeur Fanatiek lid

Nov 5, 2017
    2,844
    2,524
    113
    Female
    Oh nee dat is schrikken!!! Ik hoop dat het niet doorzet

17. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

Feb 9, 2016
    1,106
    961
    113
    Female
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Ohjee @floor32.ben het even kwijt, was jouw echo niet goed? Sorry

Hier ook mega afscheiding. En boobs pijnlijk. Moet ook op uur en tijd eten anders ben ik echt misselijk. En zoo moe nog.

Succes morgen voor de andere meiden ook. Wij mogen half 12. As die goed is dan donderdag nog echo bij de vk. Als die echo ook goed is gaan we het bekend maken. (Ben dan net zo ber als onze dochter toen we het bekend maakten)

Heb besloten onze dochter op de foto te zetten met se tekst: oh baby. (Stopwoordje van iedereen in de buurt hier ook haha) en dan een echo in de handen.

18. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hier ook een beetje afstand. Ik verloor afgelopen woensdagavond ineens wat bloed. Die avond ook flink kramp gehad, en sindsdien constant lichte krampjes afgewissend met een drukkend gevoel maar geen bloed meer.
    Heb tot nu toe nauwelijks kwaaltjes gehad, soms wat hongerig of wat misselijk maar echt minimaal dus zou op dit moment een moord doen om de hele dag te spugen maar helaas.
    Vanwege de korte termijn adviseerde de gyn om nog even niks te doen en toch af te wachten tot de echo van de 27ste dus dat gaan we doen. Advies was wel om as maandag nog een testje te halen. Heb er 4gehaald dus denk dat ik er nog wel een paar doe tot de 27ste. Dus het wordt even een lange week. Misschien dat ik daarna wel weer terug kom :)

19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Hè bah Meis ook al zo’n vervelende ervaring . Wat word je daar toch onwijs nerveus en onzeker van hè :(

20. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Ja, ik vond het echt heel heftig. Heb woensdagnacht eigenlijk niet geslapen.
    Probeer er nu iets rustiger in te staan, we zijn iig gezegend na 2,5jaar met een postieve zwangerschapstest dus dat geeft iig hoop voor de toekomst. Zelfs als het nu misloopt ben ik dankbaar dat we iig weer een stapje verder zijn gekomen na zoveel tijd. Maar hoop natuurlijk vooral dat er niks is.

Share This Page