Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaSaartje, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Voordeel van het wachten is dat je wel een veel duidelijkere echo hebt straks!

@Springboon sterkte vandaag, in alle opwinding vergeten op jou te reageren, sorry

@Roosa89 ik hoop dat je inmiddels wat minder pijn hebt, kiespijn is zon btje de ergste pijn die je kunt hebben:confused:

Hier een wat mindere dag vandaag ondanks het goede nieuws.. Mn baarmoeder deed echt pijn na de echo en nu voelt het nog een btje zeurderig. Flink duizelig vandaag en hondsmoe en geen tijd om te slapen... ondertussen ook misselijk vandaag maar niet zo erg dat je niks meer kan. En natuurlijk moet ik vanavond werken, 3e avonddienst achter elkaar en morgen avond moet ik ook weer en ik ben zo moe:cry: nadeel is dat als je pas twaalf uur thuis bent dat je niet direct kan slapen en je smorgens wel weer op tijd de kinderen naar school moet brengen. Pff klaagmodus weer uit hier we gaan er voor:roflmao:

2. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik ben ook inmiddels zo blij dat ik woensdag mag, ondanks dat het vroeg is maar na het bloedverlies en bruine afscheiding ben ik toch wat onzekerder geworden. Nog 2 nachtjes.

Annabella86 vindt dit leuk.
  3. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad haha! Gelukkig heb ik hem om 09:15 en jij?

xDoo vindt dit leuk.
  4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik zag mooie en goede echo's voorbij komen

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ik mag volgende week donderdag ook rond 9 uur dus dat is wel fijn!

YellowEyes vindt dit leuk.
  6. Roosa89

Roosa89 Actief lid

22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Nou ik ben terug van de tandarts. Wortelkanaalbehandeling, nu nog verdoofd. Hoop zo op een avond/nacht helemaal doorslapen!

Springboon hoe was het vandaag?

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ahh wat rot dat t zo moest maar hopelijk n van de pijn af

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    het was een hele mooie en emotionele dienst.. Vl heeft zelf zijn woorden gesproken, echt zo trots op hem dat hij dat heeft gedaan, en gelukkig was alles goed qua foto's/dia's en muziek eronder die ik en vl hebben gemaakt..
    Kregen er, net als schoonvader en zijn broer, er mooie complimenten over.
    Wel heel definitief, haar niet meer in ons midden, en zeker het besef dat ze nooit haar kleinkind vast zou kunnen houden en op de foto mee kan..

Verder de draad weer oppakken en vanmiddag nog even geslapen (waar kameraad van vl bij was, oeps).
    Ben nu dag 3 echt vanaf middag/avond misselijk en de borsten lijken weer gegroeid (doen ook zeer)..

hoop dat je snel pijn vrij bent trouwens.

Annabella86 en xDoo vinden dit leuk.
  9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Fijn dat het een mooie dienst was Springboon.

Heeft een van jullie hier trouwens ervaring met bekkeninstabiliteit? Ik heb daar een milde vorm van gehad bij mijn vorige zwangerschappen en gelukkig ging het vlot weer beter na de bevalling maar het is altijd een zwakke plek gebleven, zwemmen is bijvoorbeeld altijd pijnlijk gebleven.

Sinds vanmiddag voel ik mijn schaambeen weer af en toe steken, precies in het midden, dus ik denk dat ik ook dit keer weer aan de beurt kom

Springboon en Annabella86 vinden dit leuk.
  10. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    K heb er ook last van gehad! Hoop dat t nu langer wegblijft as toen!

"Fijn" @spillebeen dat de dienst mooi geweest is!

En voor de andere die wachten o de echo, nog eventjes geduld! Ben wel benieuwd naar jullie fotos ook!

Ik mag donderdag om 17:30uur meden bij de verloskundige. Heb er eigenlijk weer helemaal zin in. Zulke lieve meiden. Bij de eerste echt heel.positief ervaren.

xDoo en scary8 vinden dit leuk.
  11. scary8

scary8 Bekend lid

18 okt 2017
    507
    404
    63
    Vrouw
    Rot voor je @Springboon ! Maar gelukkig nog een "mooie" afscheidsdienst... en je hebt het ze nog kunnen zeggen, nu kon ze ook "vredig gaan".

12. Roosa89

Roosa89 Actief lid

22 sep 2017
    255
    336
    63
    Vrouw
    Fijn dat het een mooie dienst was Springboon.
    Lekker uitrusten nu! :)

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    @Springboon gecondoleerd, fijn dat het een waardige dienst was. Rust lekker uit nu beide.

Bekkeninstabiliteit heb ik gehad bij de zwangerschap van mijn dochter. Gelukkig werd het snel minder. Deed ook veel oefeningen ervoor. Nu eigenlijk geen last meer van. Wel na de zw snel lage rugpijn overgehouden.

14. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Fijn om te hoen dat de echo’s van vandaag goed waren! Toch fijn na al de wat mindere geluiden de afgelopen dagen.

Ik heb ook de eerste echo staan op 1maart dus duurt nog even. Ben dan volgens eigen berekening 7,6 dus zou een duidelijke echo moeten zijn.
    Heb de echo om 10.20 uur.

Merk dat ik wel nerveus ben omdat ik echt 0,0 symptomen heb. Vreemd toch? Misschien wat minder eetlust maar denk eerder dat dat door de griep komt. Of herkent iemand weinig zin in eten als symptoom?

15. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja hier ook weinig tot geen eetlust. Soms wel het idee dat ik trek heb maar als ik dan nadenk wat ik moet gaan eten dan vins ik eigenlijk niks erg aantrekkelijk om te eten. Niet vies ofzo maar het staat me tegen. Sowieso geen zoetigheid

16. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Ik heb t gekregen bij de eerste en ben de nooit weer vanaf gekomen. Is ook een van mijn eerste zwangerschapssymptomen. Ik ga van het ergste weer uit dan kan het alleen maar mee vallen. Binnenkort ga ik weer beginnen met therapie hoewel dat helemaal niks uitmaakt. Ik moest nu ook twee tot vier jaar wachten voordat ik weer zwanger werd om mijn bekken rust te geven. Heb niet echt het idee dat het wat geholpen heeft:roflmao: we gaan t zien en ondanks de pijn heb ik het er nog steeds voor over. De pijn zit bij mij trouwens vooral in mijn bekkenbodem spieren onderrug en been/bil. Maar t valt nu nog mee hoor!

17. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    Ik ben weer bij gelezen!

Mooie echo's dames! Hou dat vooral vast.

@Springboon fijn dat jullie een waardig afscheid hadden.

@Floor32 goed dat je eerder terecht kunt, ik zou ook dood gaan van de onzekerheid.

Seks en eten heb ik maar weinig trek in. Laten we dat dan maar op t stapeltje kwaaltjes gooien..

Springboon vindt dit leuk.
  18. Catlady90

Catlady90 Actief lid

26 nov 2017
    425
    621
    93
    Vrouw
    Hier is het slapen alweer afgelopen.. En dat terwijl ik lekker uit kon slapen vandaag. Voor een slaapkop zoals ik is dit dus echt niks typisch.

19. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

20. ConflictDiamond

ConflictDiamond Bekend lid

31 aug 2016
    516
    671
    93
    Goedemorgen!!

Succes vandaag bij de echo @Floor32 en @oj89

Ik ga zo een paar uurtjes werken.. Hopelijk gaat dat een beetje met de misselijkheid. Ik ga trouwens de huisarts toch maar even vragen of ze er iets voor wil geven want dit is echt niet te doen.

Deel Deze Pagina