De 26e duurt gelukkig niet meer zo lang!! Fijn dat je sinds woensdag geen bloed meer hebt. Duim voor je voor een mooie echo komende week.
Ik ben de hele tijd wat misselijk wat ik gelukkig kan wegeten, maar ik merk de laatste dagen dat ik ook heel erg snel vol zit. Kwam gisteren niet verder dan halverwege mijn bord avondeten, hebben jullie daar ook last van?
Ik kan maar kleine porties tegelijk eten. 4 happen en dan wachten. Anders komt het keihard terug met maagzuur.
Ik heb dat ook met eten ja. Vooral het avondeten! Ik denk nog gewoon normale porties te kunnen eten, maar dat gaat eigenlijk echt niet meer. Ik zit sneller vol en krijg ook krampen als ik teveel eet. Dus nu maar kleinere porties. Wel kan ik echt de hele dag door eten. Sowieso tegen de misselijkheid, maar elke keer lust ik wel weer kleine beetjes. Ook echt wel typische dingen waar ik wel of niet zin in heb. Zo heb ik afgelopen dagen de waterijsjes uit de vriezer op gegeten, normaal ben ik daar niet zo van
Ah wel herkenbaar dus. Ik herken het niet van mijn andere zwangerschappen. Zelfs laat in de zwangerschap kon ik toen nog normale hoeveelheden op. Wij hebben het nieuws vrijdag aan onze kinderen verteld en zonet aan mijn ouders. Ze waren heel blij verrast! Broers en zussen vertellen we na de volgende echo en daarna aan vrienden en op werk. Hebben jullie het al aan mensen verteld?
Hier vandaag aan mijn schoonouders vertelt. Mijn man is 42 en we zijn al 2,5 jaar bezig. Dit wisten ze ook. Maar ze hadden het niet meer verwacht gezien zijn leeftijd denk ik. Maar mijn schoonmoeder had tranen in der ogen staan. Wij worden ouders maar zij worden opa en oma. Iets wat ze niet meer verwachtte te worden. Mijn ouders hebben al 2 kleinkinderen dus is toch anders voor hen. De eerste vraag die we kregen was of het nu toch nog spontaan was. En daarna moest ik mee naar boven wat ze had nog wel een mooie broek liggen waar ik nog even in kon groeien. Zodat ik niet gelijk positie kleding hoef te kopen. Was zo lief en nog een mooie broek ook.
Oh meiden, wat geweldig die goeie echos!! Gefeliciteerd!! Heel blij voor jullie!! En welkom @jk84, leuk! Ik was even afwezig van het forum, merkte dat ik er wat onrustig van werd. Zat de hele tijd ook kwalen op te zoeken want soms voelde ik het wat minder en dan las ik me helemaal suf en maak je jezelf zo gek... Overall gezien voel ik me echt wel hormonaal, goed weeeig de hele dag door, gevoeligere borsten en gewoon moe. Morgen mijn echo, en ik ben echt op van de zenuwen... mijn vorige twee miskramen begonnen met de echo dat het fout was, dus echo's zijn redelijk traumatisch hier.. Gelukkig gaat mn vriend mee, ik hoop dat ik wat kan slapen zo. Als ik morgen een goede echo heb zijn we iig al over alle miskraam grenzen heen. Hier weten alleen mijn ouders het en mijn beste vriendin. De rest krijgt het na een goede termijnecho te horen.
@Blomma: wat een spannende dag zal dit zijn voor jullie... hoe laat heb je je echo? Ik duim voor een mooi knipperlichtje! Wat mooi @Elletje , zo’n emotionele reactie. Voor hun ook zo bijzonder dus! Hier heb ik het al op het werk verteld en aan een deel van onze ouders. Allemaal leuke en blije reacties! Broers en zussen wachten we nog even mee tot we ze zien. Wonen allemaal op afstand en ik vind het wel het leukste om het persoonlijk te vertellen ditmaal. Bij onze dochter wisten ze van het traject, dus toen ging er veel oer telefoon. Wel benieuwd naar alle reacties nog! Ik vind het soms wel lastig, wil het ergens ook al van de daken schreeuwen, hihi. Vandaag intake bij de verloskundige.
@Elletje Aahh, geweldig zeg! Wat lief! @Blomma ik denk aan je vandaag. Ik duim voor een hele mooie echo! Hoe laat mag je? @Dreamer29 knap hoor dat je je mond nog houdt, maar die verassing is straks des te leuker Oh, fijne intake dan vandaag! Ik heb de echo morgen, heb het nu al niet meer van de zenuwen. We moeten gelukkig al om 10 uur in Duitsland zijn. Hoop zo dat er een hartslag te zien is. Ik ben hele dagen misselijk, dus je zou toch denken dat het goed zit.
JAAAAAAA!!!! Het klopte, het bewoog enorm, alles helemaal goed!! Ben morgen 9 weken, 1 dag vooruit gezet. Dus dan val ik net buiten de groep Maar ik wacht de termijnecho even af Oh jemig, wát een opluchting is dit, je kunt het je niet voorstellen..!!
Ahhhhh gefeliciteerd!! Wat fijn!! En ook al kom je in september uit met de uitgerekende datum dan mag je hier gewoon blijven hoor . Grote kans dat het toch op een andere datum komt dan de uitgerekende datum. Ik was bij mijn jongste volgens mijn cyclus uitgerekend op 6 mei. Met termijnecho 6 dagen vooruitgezet naar 30 april. En uiteindelijk kwam hij al met 37 weken. Begon dus in de begin mei groep, hoorde daarna in de eind april groep en beviel in de begin april groep
@Blomma : super, wat fijn! Gefeliciteerd! Lekker genieten van je mooie echo @butterfly84 : hopelijk volg jij morgen met een mooie echo. Spannend hoor, maar wel fijn dat jullie gelijk in de ochtend al mogen. Hier intake bij de verloskundige gehad. Alle gegevens door genomen. Veel was er al van onze dochter, dus dat scheelde. Bloeddruk was netjes en ik mag bloed gaan prikken. Termijnecho is een week verplaatst, omdat ze die op een verkeerd moment hadden gepland. Dus iets langer geduld voor we weer mogen gluren. Voor die tijd nog 1 afspraak bij de gynaecoloog, dus wie weet mogen we daar nog even spieken.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 - 34 jaar - 2e kindje 8 oktober Iseeca - ? - 2e kindje 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Groen - 30 jaar - 3e kindje Butterfly84 - 35 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (1) onbekend (8) ♡♡♡ Afspraken: 21-02: 1e echo gyn - JK84 22-02: 1e echo - Wasabi 25-02: 1e echo en intake vk - Blomma 25-02: intake vd - Dreamer29 26-02: intake verloskundige - Elletje 26-02: 1e echo - Butterfly84 06-03: intake en 1e echo - Groen 10-03: 1e echo - Iseeca 16-03: termijn echo - Dreamer29 17-03: termijn echo - Elletje 18-03: controle vk - Elletje 20-03: termijnecho - Yesera
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 - 34 jaar - 2e kindje 8 oktober Iseeca - ? - 2e kindje 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Groen - 30 jaar - 3e kindje Butterfly84 - 35 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (1) onbekend (8) ♡♡♡ Afspraken: 21-02: 1e echo gyn - JK84 22-02: 1e echo - Wasabi 25-02: 1e echo en intake vk - Blomma 25-02: intake vd - Dreamer29 26-02: intake verloskundige - Elletje 26-02: 1e echo - Butterfly84 06-03: intake en 1e echo - Groen 10-03: 1e echo - Iseeca 10-03: afspraak gyn- dreamer29 17-03: termijn echo - Elletje 18-03: controle vk - Elletje 20-03: termijnecho - yesera 23-03: termijnecho - dreamer29 07-04: controle vk - dreamer29