Lieve allemaal, het hartje klopt!! Dooierzak was ook te zien. Het loopt alleen iets achter qua grootte en was moeilijk te meten omdat het aan de wand zat. Maar er zit progressie in. We mogen dinsdag weer voor een echo komen. Bedankt voor het mee leven
Wat fijn dat het hartje klopte! Op naar mooie groei dinsdag. Maken ze zich zorgen omdat het achter loopt qua groei? Met deze termijn gaat het om millimeters, dus in hoeverre kunnen ze daar wat van zeggen vraag ik me af
Wat fijn @Butterfly! Hopelijk volgende week weer mooie groei. Bij mij was de dooierzak ook heel duidelijk zichtbaar.
Geweldig @butterfly84 gefeliciteerd!! Hoe is het verder met iedereen? Jammer dat er hier zo weinig gekletst wordt..
@Blomma: het is idd rustig hier!! Met mij gaat het goed. Kwaaltjes zijn hetzelfde. Moe en de hele dag wat misselijkheid die ik wel weg kan eten en drinken. Duurt lang tot de volgende echo . Ookal hebben we het hartje zien kloppen, blijf het deze keer om een of andere reden heel onwerkelijk vinden. Kan niet wachten tot we het hartje kunnen horen en vooral niet tot ik de kleine kan voelen. Wil echt gaan bonden met het wondertje in mijn buik. Hoe gaat het met jou?
Ja, het is rustig hier! Hoe kunnen we het wat actiever maar met z’n allen? Zou ik wrl leuk vinden! Hier lijkt de misselijkheid wat op z’n retour. Ik moet wel de hele dag blijven eten, maar dan gaat het wel ok. Vrees wel voor de kilo’s daardoor. Maar goed, die krijg ik sowieso wel door de zwangerschap. Met mijn dochter was ik ook iets van 20 kilo aangekomen. Ik ga me daar maar niet drukken maken, want ze gaan er ook weer af. Met deze zwangerschap namelijk zelfde startgewicht als bij mijn dochter. Wel moe! S avonds vaak op tijd naar bed, maar lig s nachts ook regelmatig wakker. Dat is behoorlijk irritant. Verder al een beginnend buikje, het viel mijn man ook al op. Benieuwd wanneer ik de zwangerschapsbroeken uit de kast mag halen, tot nu toe gaat het met mijn eigen broeken nog prima. Hoe gaat het met jullie?
Ja, ik zou het ook wel leuk vinden als er meer leven in het groepje komt, we zijn al met zo weinig Wat jullie @Lune89 @Elletje @Iseeca @jk84 @Groen @Wasabi Hier heb ik best wel een pittige week achter de rug eigenlijk, zo ontzettend moe en die misselijkheid soms. Na het avondeten moet ik gewoon gelijk liggen. Sowieso avondeten is best een opgave, snel zuur en in etappes eten daarom. En overall weinig zin om dingen te doen, ben echt aan het cocoonen en nu zonder werk even is dat best fijn om te doen en ben ik blij dat het kan. Maar ik had gisteren bijvoorbeeld niet eens puf om met mijn zoontje te spelen en dan voel ik me zo rot, ik kan het hem ook nog niet uitleggen 11 maart heb ik de termijnecho en dan ben ik precies 11 weken
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 - 34 jaar - 2e kindje 8 oktober Iseeca - 29 jaar - 2e kindje 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje JK84 - 35 jaar - 2e kindje 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Groen - 30 jaar - 3e kindje Butterfly84 - 35 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (1) onbekend (8) ♡♡♡ Afspraken: 06-03: intake en 1e echo - Groen 10-03: 1e echo - Iseeca 10-03: afspraak gyn- dreamer29 11-03: termijnecho - Blomma 17-03: termijn echo - Elletje 18-03: controle vk - Elletje 20-03: controle vk - Blomma 20-03: termijnecho - yesera 23-03: termijnecho - dreamer29 07-04: controle vk - dreamer29
@Blomma: 11 maart schiet alweer op! Ik moet nog wachten tot 20 maart. Ik ben ook zo ontzettend moe. Kon er gisteren wel van huilen. Was de hele dag niet vooruit te branden en had het ook zo koud. En dan de hele dag door misselijkheid die maar even zakt als ik wat eet. Vandaag qua energie een iets betere dag, qua misselijkheid niet. Moeten maar onthouden dat het voor een goed doel is en over een paar weken vast beter wordt! Hebben jullie al iets gekocht voor de kleine?
Hier afgelopen zaterdag naar de negenmaandenbeurs geweest. Wat viel die tegen zeg. Heb zelfs niks gekocht mijn man was teleurgesteld in me . Verder ga ik over mijn nek van vlees. En avondeten is een ramp. Deze week alleen thuis dus kan lekker mijn eigen plan trekken. Ben s avonds altijd kapot moe dus nu kan ik schaamteloos bankhangen.
Oh vreeeselijk ja die beurs, 1 keer geweest voor mn 1e zws, nooit meer. Al die hormoonbommen, brrr Afschuwelijk idd die etensluchten, hier ook veel last van. Blij dat mn vriend kookt Gaat idd snel hè @Yesera wel fijn hoor! Ik heb nog niets gekocht, na 2 ma's ben je toch wel een stuk voorzichtiger.. Jammer hoor, echt onbezorgd ben je niet meer nu
@Blomma : wat rot dat je zo’n heftige week hebt gehad en geen puf hebt om met je zoontje te spelen. Hopelijk ga je je gauw wat beter voelen. @negen maanden beurs: nog niet geweest, maar naar wat ik er altijd over lees, mis ik er ook niks aan. Dus ben ook niet van plan te gaan. @iets kopen voor de baby: we hebben na de goede eerste echo een setje kleertjes met een knuffel gekocht, om even stil te staan bij dat mooie moment. Verder nog niks, maar we hebben veel natuurlijk van onze dochter, dus we hoeven lang zoveel niet meer aan te schafffen dit keer. @eten: herkenbaar dat niet tegen geurtjes kunnen. Ik was laatst met mijn man uit eten en wilde vrij snel weer naar huis Ik moet de hele dag door steeds wat eten, maar vooral s avonds is een dingetje... ik heb altijd wel trek in avondeten, maar zit snel vol en krijg er snel last van. Dus ik moet mezelf echt bewust zeggen kleine porties op te scheppen en te eten. En ik word tegen de ochtend altijd vroeg wakker en dan moet ik een bakje vanille yoghurt eten, dat eet ik normaal nooit
Jaloers trouwens op jullie termijn echo’s... ik moet nog wachten tot 23 maart, dan ben ik al bijna 12 weken
Wij hebben vanmorgen te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt, ik voel me heel erg gebroken. Wens jullie het allerbeste❤️
Ach nee, wat ongelooflijk bagger is dat zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. Geef je verdriet de ruimte.
Nee toch Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Verschrikkelijk om mee te moeten maken Ik wil je veel sterkte wensen ❤️
Oh lieve @butterfly84 wat ontzettend erg Ik weet zo goed hoe je je voelt.. Geef niet op, hoe dan ook. Ik denk aan je X