Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb gisteren het hartje gehoord ♥!
    We hebben een angelsound en bij de jongste ook met 9 weken voor het eerst gehoord. Dus dacht probeer het en vond het prachtig kloppende hartje links onderin mijn buik ♥. Grappige is dat het precies dezelfde plek is als het hartje van ons jongste zoontje destijds altijd te vinden was. Blijkbaar is dat een lekker plekje in mijn buik :D

Dreamer29 en Blomma vinden dit leuk.
  2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

En we doen hier even een 10 weken dansje.

Dreamer29, Blomma, Yesera en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat leuk @Yesera !! Zo fijn die bevestiging!

Hoera @Elletje lekker hè, die dubbele cijfers :D

Hier goed nieuws, ik heb een baaaaan, jiehaaa!!! Als copywriter! Had afgelopen woensdag een 1e gesprek en ga as donderdag tekenen. Zo snel kan het dus gaan, ik hou er van ;)

Woensdag dus de termijnecho, hoop zo dat ze goed reageren bij mn nieuwe werkgever. Jullie toevallig een soortgelijke situatie meegemaakt?

Yesera vindt dit leuk.
  4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Zit er nu midden in. Ik ben nu per 16 maart toegelaten bij een opleider in de IT. die ook hun studenten aanbieden aan verschillende bedrijven. Heb ze ook nog niet vertelt dat ik zwanger ben.

Kreeg kort nadat ik ontdekte dat ik zwanger ben te horen dat mijn contract niet verlengd wordt. Dus heb woensdag laatste werkdag.

5. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh joh! Dat is ook toevallig :) Gefeliciteerd met je nieuwe job, spannend allemaal. Hoe verwacht je dat ze gaan reageren? Ga je het ook na de termijnecho zeggen?

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ja jij ook.

Weet nog niet. Moet maandag (16-3)naar locatie. En dan 3 weken vanuit huis opleiding volgen. Daarna weer een dagje op locatie en dan de volgende 3 weken opleiding. Dus heb nog een paar weken om er over na te denken.

Heb 17-3 pas termijnecho.

7. Iseeca

Iseeca Lid

8 feb 2020
    8
    4
    3
    Vrouw
    Hé Ladies, ik heb me even poosje terug getrokken ik wacht nog steeds op de eerste echo, (werd beetje jaloers) morgen is het eindelijk zover! 10 weken is zo killing al die spanning, maar morgen om half 9 jullie tijd mag ik ook eindelijk kijken of alles oké is Thumbs up!

8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Eindelijk! Succes straks! Hopelijk een mooi kloppend hartje en bewegelijk kindje.
    Woon je in een ander land?

9. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Niet vandaag toch, morgen pas :)

10. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend @Iseeca !! Gaan we bijna tegelijk, ik mag 09.15. ZO spannend...

Vannacht helemaal slecht er van geslapen, alle flashbacks van de missed abortions kwamen terug, zag mezelf weer huilend op de stoelen... pfff.. Please laat morgen alles goed zijn..!

11. Iseeca

Iseeca Lid

8 feb 2020
    8
    4
    3
    Vrouw
    Jaaa een kloppend hartje we hebben hem nog niet gehoord wel gezien, ik ben uitgerekend op 11-10-2020 dus iets later als voorspeld, voor nu zag alles er goed uit en we mogen over 3 weken weer terug voor termijn echo, joepie! Ga me nu eindelijk een beetje meer zwanger voelen

Yesera en Blomma vinden dit leuk.
  12. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh, het was wel vandaag!! :'D Nou wat fijn zeg, gefeliciteerd!! Top nieuws!

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ha dames,
    Ik was even een paar dagen afwezig, maar blijf mee schrijven hoor!

@Blomma : gefeliciteerd met je nieuwe baan! En heel veel succes met je echo zo meteen!

@Iseeca : ah, gefeliciteerd! Een kloppend hartje gezien, wat fijn!

hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Hier gisteren ook weer een echo gehad, en het zag er allemaal goed uit. Wel jammer dat de kleine in een hoekje van de baarmoeder verstopt lag, daardoor hebben we niet echt een mooie foto mee gekregen. Ik kan me van mijn dochter herinneren dat we met deze termijn al armpjes en beentjes zagen namelijk. Verder wil de gynaecoloog dat ik onder controle blijf in het ziekenhuis, maar zelf heb ik hele sterke voorkeur voor een gewone verloskundige. Dit gaat ze nog even verder bespreken en overleggen en dat hoor ik dan nog. Ik zou dat echt een enorme domper vinden!
    afgelopen weekend onze families verteld dat we zwanger zijn en allemaal hele leuke reacties gehad, dus
    Helemaal blij het nu gewoon lekker te kunnen delen.

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Oh, en het ziekenhuis heeft blijkbaar een andere formule toegepast dank ik om de uitgerekende datum te berekenen, en ik ben een dagje naar achteren gezet. Dus niet vandaag, maar morgen mijn 10 wekendans! Ik zal de lijst even zoeken en aanpassen.

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    ♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡

1 oktober
    Blomma - 35 jaar - 2e kindje

2 oktober

3 oktober

4 oktober

5 oktober

6 oktober
    Elletje - 29 jaar - 1e kindje

7 oktober

8 oktober
    Iseeca - 29 jaar - 2e kindje
    Dreamer29 - 34 jaar - 2e kindje

9 oktober

10 oktober
    Lune89 - 30 jaar - 2e kindje
    Yesera - 37 jaar - 3e kindje
    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje
    JK84 - 35 jaar - 2e kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

14 oktober

15 oktober

jongen (0) meisje (1) verrassing (2) onbekend (6)

Afspraken:
    10-03: 1e echo - Iseeca
    11-03: termijnecho - Blomma
    12-03: belafspraak gyn- dreamer29
    17-03: termijn echo - Elletje
    18-03: controle vk - Elletje
    20-03: controle vk - Blomma
    20-03: termijnecho - yesera
    23-03: termijnecho - dreamer29
    07-04: controle vk - dreamer29

☆ Butterfly84

16. Elletje

Elletje Fanatiek lid

O dames, hier net de schrik van mijn leven. Had net enorm veel rood bloedverlies met stolsel. De verloskundige praktijk is nu in de omgeving rond aan het bellen waar ik zo snel mogelijk terecht kan voor een echo om de zwangerschap te controleren.

17. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    O jee, wat schrikken @Elletje ! Hopelijk kan je snel ergens terecht voor een echo, ik duim voor een goede afloop.

18. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Heb om 15:15 een afspraak voor een echo.

19. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Fijn, wel nog flink geduld dus! Succes met de komende uren door komen. Heb je nog steeds bloedverlies, of is het minder geworden of weg?

20. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jup. Is inderdaad nog wel even wachten. Bloedverlies is inmiddels wel flink afgenomen.

iedereen is aan het werk. Ben maar met een dekentje op de bank gekropen en heb Netflix aangezet.

Deel Deze Pagina