Ja dat verwachtte ik al. Ze vertelde mij al aan de telefoon dat het een afspraak tussen ziekenhuizen onderling was dat vanaf 15 mei partner weer mee mag. Ik duim voor je dat dochter snel opknapt!
Succes bij de echo vandaag @Dreamer29! Geniet ervan om samen naar de kleine te kijken! @Elletje: moesten jullie nou gisteren voor de herhaalde echo of volgende week maandag?
Gisteren, maar het was niet goed. Moet morgen naar radboud voor nog een echo en diagnose van wat er aan de hand is.
Ze tasten in het duister omdat ze het verder eigenlijk prima doet. Het kan niks zijn en daybreaks gewoon klein is. Kan dr placenta zijn, kan zijn dat ik een virus heb gehad waar ik geen last van heb gehad maar wat wel effect op haar heeft gehad. Of een chromosoom afwijking al was de nipt goed.
Ja en nee. Net wel met uwv gesproken en ga voorlopig de ziektewet in. Dat is wel al een last van mijn schouders. Geen sollicitatieverplichting. Alleen even aan mezelf en de kleine meid denken.
Tjonge, wat een onzekerheid @Elletje ! Niet voor te stellen wat er door je heen moet gaan bij de gedachte wat er aan de hand is. Veel sterkte en hopelijk morgen meer duidelijkheid voor jullie! Een beetje dubbel dit nu te plaatsen, maar wij hebben vandaag een goede echo gehad. Dochter was weer fit, kon naar de opvang en mijn man dus mee. Alles zag er goed uit op de echo. Alleen het buikje was wat groot, wat zou kunnen duiden op zwangerschapsdiabetes. Dus daar moet ik nu op laten testen binnenkort. Wel gek tijdens de echo... omdat we het geslacht niet willen weten, moesten we heel vaak onze ogen dicht doen. Dat kan ik me vd vorige keer helemaal niet herinneren. Toen was dat volgens mij veel minder vaak.
Je moet je eigen geluk gewoon delen hoor. We weten zelf ook niet hoe we ons moeten voelen. We moeten op dit moment nog overal rekening mee houden(van zwangerschap afbreken tot er is niks aan de hand), maar hopen morgen wel oorzaken uit te kunnen gaan sluiten.
@Dreamer29: had nog niet op jou gereageerd maar wat fijn dat je echo goed was!! En grappig dat jullie zo vaak de ogen dicht moesten doen. Vermoed dat wij dat volgende week ook gaan hebben. Hopelijk ziet mijn man niet stiekem al wat het is. Bij de jongste hadden we een pretecho met 14w5d en bij een zijaanzicht zag mijn man zelfs al een piemeltje omhoog steken (nog voordat de echoscopiste het had gezien en nog voordat zij en onder tussen de beentjes had gekeken....). Dus als het toch weer jongetje is weet ik niet of dat piemeltje in alle richtingen verborgen blijft . Had je bij dochter ook zwangerschapsdiabetes? Weet je al wanneer je daarop getest gaat moeten worden?
Dames ik trek me terug. Ons meisje is niet levensvatbaar of zwaar gehandicapt. Heb vruchtwaterpunctie gehad en krijgen maandag de uitslag, maar we hebben besloten dat ze niet gehandicapt het leven door hoeft en gaan de zwangerschap afbreken. vermoeden is groot dat ze trisoplomi heeft.
Oh @Elletje.. :'( Ik las toevallig even hoe het is hier en nu lees ik jouw verhaal.. Wat een intens verdriet, ik kan me niet indenken hoe je je moet voelen nu Hele dikke knuffel en enorm veel sterkte en kracht..
Oh nee lieve @Elletje! Wat ontzettend naar en oneerlijk. Na jullie lange traject en dan dit. Ik had zo anders voor jullie gewenst. Wat zullen jullie nu intens verdrietig zijn. Ik snap jullie besluit en wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Wat een nachtmerrie. Knuffel voor jou.
Wat verschrikkelijk @Elletje ! Wat een nieuws, wat oneerlijk.... niet voor te stellen hoe jullie je nu moeten voelen Heel veel sterkte gewenst voor nu en de komende periode!
Ik moet regelmatig aan je denken de afgelopen dagen. Kan me voorstellen dat je hier niet meer leest, maar wilde het toch even laten weten. Hopelijk vinden jullie samen de kracht om deze dagen door te komen, wat onvoorstelbaar moeilijk moet dat zijn. Morgen de uitslag voor jullie lees ik, ik hoop dat jullie daarmee duidelijkheid krijgen over wat er met jullie meisje is.
Hier dacht ik ook al... zou het dan een jongetje zijn, omdat we zo vaak onze ogen dicht moesten doen? Ik merk dat ik deze zwangerschap stiekem toch wel veel nieuwsgieriger ben naar het geslacht, dus benieuwd of ik het niet toch alsnog wil weten. Ik heb bij mjjn dochter geen zwangerschapsdiabetes gehad en ditmaal gelukkig ook niet! Vrijdag de test gehad en s middags gelijk de uitslag en alle waardes waren goed. Dus dat is een zorg minder.