♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 -34jaar - 2e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje 11 oktober 12 oktober Tabbey - 36 jaar - 2e kindje 13 oktober 14 oktober 15 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (0) onbekend (0) ♡♡♡ Afspraken: 03-02: uitslag 2e bloedtest - Wasabi 18-02: 1e echo - Elletje 18-02: 1e echo - Tabbey 26-02 : intake verloskundige - Elletje 26-02: 1e echo ziekenhuis - Dreamer29
Hee, welkom Wasabi! Leuke naam, dol op sushi haha Wat gaaf dat jij het al weet, hoe kan dat?! Zag idd dat er in het Zwanger clubs forum nog een groep is voor de hele maand oktober, zat jij daar ook? Misschien leuk als we de dames die daar zitten vragen om naar hier te komen? Iedereen die rond dezelfde weken is uitgerekend praat hier doorgaans en het is misschien wel leuk als er hier nog een paar bij komen?
Welkom @Wasabi! Gefeliciteerd. 4e kindje, leuk! Oh ik wil ook een datum voor de eerste echo weten!! Zit alleen nog op de huisarts te wachten voor een verwijzing. Hopelijk regelen ze dat vandaag en kan ik morgen het ziekenhuis bellen.
Ik twijfel, maar neig naar stoppen. Reden daarvoor is dat ik een uitgebreid dieet volg voor de voedselallergieën die onze jongste heeft. Door dat dieet wordt de nieuwe baby automatisch ook niet blootgesteld aan deze allergenen. Kan zijn dat hij/zij ook allergisch is, maar zo niet dan kan het onnodig vermijden van allergenen juist ook allergieën in de hand werken. Lastig. Eind maart weer een afspraak bij de kinderarts van onze jongens, dus wil het dan eens gaan bespreken.
Ik heb een medische indicatie waardoor ik in het ziekenhuis moet bevallen. Maar voor het ziekenhuis heb je natuurlijk wel een verwijzing nodig.
Welkom @Wasabi ! En wat bijzonder dat je nu al weet dat het een meisje wordt. Hoe kan dat? Heb je een medisch traject gehad? Ah, dat is lastig ja. Goed idee om het met de kinderarts te gaan bespreken. Ik ben terug gebeld nav mijn mailtje en heb nu een eerste echo bij 7+1. Toch blij dat ik dat nog even gedaan had
Hahaha hier dus ook, dit is de 1e zwangerschap dat ik toch stop met sushi. Enige wat ik echt lastig vind om niet te eten daar ik het zeker 1x pw eet... at Wij hebben Pgd gedaan dus dan kijken ze naar chromosomen en geslacht Ja klopt, het voordeel van 1-15 oktober vind ik dat het waarschijnlijk een wat rustigere groep blijft. Nu is het daar ook nog rustig hoor, maar ik verwacht wel dat het wel heel druk wordt met een volledige maand
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 -34jaar - 2e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje 11 oktober 12 oktober Tabbey - 36 jaar - 2e kindje 13 oktober 14 oktober 15 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (0) onbekend (0) ♡♡♡ Afspraken: 03-02: uitslag 2e bloedtest - Wasabi 18-02: 1e echo - Elletje 18-02: 1e echo - Tabbey 20-02: 1echo zkh - Dreamer 29 26-02 : intake verloskundige - Elletje
Oh dat lijkt me ook heel lastig! Het is ook zo tegenstrijdig wat ze adviseren, althans dat vind ik. Bij mijn zoon die juist allergieën heeft was het advies om 6 mnd alleen BV te geven. Nou hij heeft behoorlijke allergieën. Nu met de jongste is het advies: geef zo jong mogelijk (met 4 mnd!) pindakaas etc.
Nou idd, maar ja nog even geduld! Aan de ene kant wil ik dat alles zo snel mogelijk gaat, maar aan de andere kant wil ik dat het allemaal rustig gaat. Dit wordt onze laatste zwangerschap dus wil er echt bewust van genieten. Dus wil niet dat het voorbij vliegt
Dat snap ik heel goed dat gevoel... dat ken ik van mijn 3e Nu heb ik het niet. Het mag van mij wel lekker snel gaan. Dit is dan ook 100% zeker de laatste voor ons
Kan ik ook wel weer inkomen. Bij ons de eerste en de laatste wij maken bewust de keuze voor maar 1 kindje (tenzij dit een tweeling is). We zijn nogal reislustig, beide niet super sociaal en ik zit zelf in het spectrum. Daarbij heb ik zelf een zus maar daar heb ik nooit wat aan gehad (altijd ruzie en vechten) en mijn man is zonder broers en zussen opgegroeid. En die vond het heerlijk.
Nou mijn jongste reageerde al via de borstvoeding op pinda en ei (en nog een boel meer), dus dat met 4 maanden beginnen hoefde hier echt niet. Maar geloof er wel in dat als ze via de borstvoeding al in aanraking komen met allergenen de kans kleiner is dat het lichaam vijandig gaat reageren. Als de nieuwe baby via borstvoeding niet reageert zal ik denk ik die allergenen ook vroeg introduceren. Al zijn de meningen over die 4 maanden verdeeld. Onze kinderarts zei over ei dat het belangrijk was om het voor de 8 maanden te doen.
8 jaar geleden stonden wij er ook zo in. Ik heb een chronische lichamelijke aandoening en mijn man een complexe posttraumatische stressstoornis. Dachten altijd dat het bij 1 kindje zou blijven. Voelde ook echt heel lang compleet met z'n 3en. Tot het 4,5 jaar later toch weer ging kriebelen . En gek genoeg de 2e zwangerschap ook niet beleefd als dit is de laatste. En na zijn geboorte hadden we opeens allebei het gevoel dat er nog een 3e bij ons gezin hoort. En zie hier . Maar dit wordt echt wel de laatste.
Ah vandaar!! Wel super bijzonder dat je dat al zo vroeg weet zeg En dat is waar, de mensen komen vanzelf wel. Zo'n mega groep is wel iets too much Wij zouden er ook graag 3 willen, maar eerst maar eens 2 Zijn we nu ook al ruim 2 jaar mee bezig, dus hoop dat het ons gegeven is.. Hier ook de vk gebeld, 25 februari echo! Poep nou al in mn broek Ik krijg rond dit tijdstip altijd zo'n wegtrekker, moe, duizelig... ook vlagerig misselijk... Weet dat ook nog wel van de vorige keren dat ik dat einde middag meer had.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡ 1 oktober Blomma - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober 3 oktober 4 oktober 5 oktober 6 oktober Elletje - 29 jaar - 1e kindje 7 oktober Dreamer29 -34jaar - 2e kindje 8 oktober 9 oktober 10 oktober Lune89 - 30 jaar - 2e kindje Yesera - 37 jaar - 3e kindje Wasabi - 34 jaar - 4e kindje 11 oktober 12 oktober Tabbey - 36 jaar - 2e kindje 13 oktober 14 oktober 15 oktober ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (0) onbekend (0) ♡♡♡ Afspraken: 03-02: uitslag 2e bloedtest - Wasabi 18-02: 1e echo - Elletje 18-02: 1e echo - Tabbey 20-02: 1e echo zkh - Dreamer 29 25-02: 1e echo en intake vk - Blomma 26-02 : intake verloskundige - Elletje
Nou dat zeg je heel mooi! Ik krijg altijd een beetje de kriebels van mensen die zeggen “ik neem 1,2,3,4,5 kinderen”. Je mag ze hopen te krijgen! Wat een rijkdom is het. Whahahaha niet leuk, maar wel grappig hoe je het zegt Superspannend! Hier is de planning om 14.2 mijn 1e echo te krijgen. Ik zou dan 6.6 wkn zijn.
Spannend al die afspraken! Ik heb bevestiging dat de huisarts de verwijzing gaat schrijven, dus kan morgen(middag) het ziekenhuis bellen of ze al wat kunnen plannen. Hoop zelf dat ze met 7 weken al willen, zodat het niet in de voorjaarsvakantie van de oudste valt Wij willen trouwens het geslacht deze keer waarschijnlijk een verrassing houden