Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Jouw baby blijft ook braaf zitten

2. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Nou ik vind dat niet zo braaf hoor :roflmao:. Mijn man heeft echt zoiets van die gaat niet spontaan komen. Ik heb nog hoop, maar hou ook sterk rekening met een inleiding. Het minste waarop ik in ieder geval hoop is dat hij/zij nu eens gaat indalen zodat inleiden zonder medicatie (dus door breken van vliezen en hopen op spontaan weeën daarna) nog een optie is.

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Hier ook geen baby hoor! Ze vinden die 10-10 maar niks blijkbaar :rolleyes:

Mila1988 vindt dit leuk.
  4. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Vervelend he, dat gevoel te hebben dat die kleine maar niet gaat komen uit zich zelf. :(

5. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Whahahaha @Dreamer29 ze dachten allemaal dikke doei met je (naar mijn opmerking) 10.10.2020 clubje:roflmao: @Yesera ja dat snap ik hoor dat indalen dan wel het minste is waar je op hoopt. Zo zie je maar weer hoe totaaaal anders de ene vs de andere zwangerschap/bevalling kan zijn hè. Hier zei ze, binnen een uur heb jij jouw baby op je borst... dacht echt “die is gek!” Nou binnen 3 kwartier was ze er zelfs. Nu kan ik ook eens zeggen “mijn bevalling was een eitje” i.p.v. nou ik dacht dat ik dood ging :oops:
    @Mila1988 wat rot dat je nu last van je buik begint te krijgen. Dan is het al helemaal mooi geweest.

Hoop dat jullie ook snel jullie baby mogen knuffelen, ik zit echt op een mega grote roze wolk. Wat is de baby die je gezin compleet maakt toch ook weer extra speciaal zeg. Ik zou er zo nog 10 willen :roflmao: maar dit gevoel is tegelijk echt zo bijzonder. Nog nooit eerder gehad, zo voldaan:)

Nou ik blijf jullie volgen hoor. Zet hem op als het zover is!!

Dreamer29 vindt dit leuk.
  6. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    @Wasabi
    Wat fijn dat je bevalling zo goed en vlot verlopen is.

Ja, geen baby gisteren bij iemand wel jammer

7. Mmv

Mmv Lid

25 mei 2020
    54
    5
    8
    Vrouw
    Hoi allen!

Ik heb alle berichtjes sinds mijn laatste bericht niet letter voor letter gelezen. Zal hier later op reageren indien nog nodig!

Allereerst gefeliciteerd @Wasabi ik zie in je ondertitel dat je bevallen bent! Hoe was de bevalling? Alles goed gegaan? (Als je het al ergens getypt hebt, sorry dan lees ik dat later wel terug :) )

ik ben woensdag bevallen! Het ging erg snel 2,5 uur en was best heftig! Het hoofdje was er al en toen kwam de verloskundige pas. Een mooi lief fijn jongetje! Twee jongens hier nu dus in huis. De rust is dan ook ver te zoeken ;).
    Als ik meer tijd/rust heb zal ik met alle aandacht jullie berichten lezen en beantwoorden. Maar ik dacht dan zijn jullie van mijn kant in ieder geval op de hoogte

Alvast succes aan de dames die nog moeten bevallen.

8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Gefeliciteerd @Mmv!! Fijn dat de kleine man er dus is, maar heftige entree zo te lezen. Hopelijk komt er snel wat rust geniet van elkaar!

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Gefeliciteerd met jullie zoon @Mmv ! Een snelle en heftige bevalling dus, maar fijn dat de kleine man er is. Hopelijk kunnen jullie lekker gaan genieten!

10. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Owww Mmv jij bent zelfs de 7e al bevallen :eek: gefeliciteerd meid!! Twee jongens, wat fantastisch! Ontzettend gefeliciteerd!
    Ha wat fijn dat ook jij een vlotte bevalling hebt gehad. Hoe doet hij het? Hoe heet hij (als je dat kwijt wil natuurlijk!)? Hoe zwaar was hij? En met jou ook alles goed? Had jij ook hechtingen? Ik had er maar 2 dit keer. Hoe zijn je nachten? Haha wat een vragen allemaal.

Mijn bevalling was super makkelijk ivm de andere kids. Ik had wel va 7 okt om 5.30 uur onregelmatig weeen maar die kwamen erg onregelmatig en waren goed op te vangen. Ik dacht dat het niet veel serieus was tot ik 8 okt maar wel naar het zkh ging, om 2.45 aangekomen, om 3.30 getoucheerd en had al 8.5 cm en om 4.02 10 cm. 7 min later om 4.09 uur was ze al geboren. We hadden dus niet later moeten gaan ook haha.

Nou ben heel benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat! Heerlijk genieten hè. Blijft toch het mooiste wat er is:D

11. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Yesera @Dreamer29 @Mila1988 hoe gaat het met jullie? Volgens mij lopen jullie nu nog steeds door:eek: Hoop dat alles goed met jullie gaat!

12. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Klopt! Straks weer controle en kijken of strippen een optie is... spannend vind ik t hoor!

13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Wasabi: ik ben gisterochtend bevallen van onze 3e zoon! Het begon als een voorspoedige, spontane bevalling, maar is geëindigd in een hele heftige, gecompliceerde spoedkeizersnee. Maar gelukkig is hij er en hij doet het super goed! Voor mij gaat het een lang herstel worden, maar ook dat gaat goedkomen!

14. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Voor de dames die inmiddels bevallen zijn, nogmaals gefeliciteerd allemaal! Kan het soms even niet meer bijhouden, sorry. Hihi

@Dreamer29
    En.. hoe was je controle ?
    Alles goed en hebben ze je kunnen strippen?

@Wasabi
    Ja hoor, hij zit gewoon nog braaf in mn buik te wachten. Ik vraag me af of hij er überhaupt wel vanzelf uit gaat komen.... hopelijk eind deze week wel strippen!

15. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Mijn controle was goed, maar helaas was strippen nog niet mogelijk. Donderdag weer kijken of er dan wat mogelijk is. Baarmoedermond was wel deels al verweekt, maar nog niet volledig.
    Vrijdag ook naar het ziekenhuis voor uitgebreide controle ook.

Mila1988 vindt dit leuk.
  16. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is!
    Zo te horen gaan we een beetje gelijk op. :)

17. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Die baby’s van ons hebben het nog veel en veel te fijn bij ons blijkbaar!

18. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zoon, wat leuk 3 musketiers!

Jemig meid, het zou je een keer mee mogen zitten :cry: wat ontzettend naar dat het zo is geëindigd. Hoe is je kraamtijd tot nu toe?

19. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou jullie kleintje neemt het er samen met het kleintje van @Mila1988 ook van zeg hihi. Is ook wel weer een supergroot compliment toch! Ze zitten gewoon heerlijk bij mama.

Ben benieuwd hoe je controle vandaag is gegaan!

20. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier is ons meisje alweer 1 week oud en de kraamhulp is net vertrokken. Heerlijk dat dat voorbij is :roflmao: Ook is ze sinds vandaag boven haar geboortegewicht... alleen wrs was dit gisteren al maar die weegschaal die deed erg raar en daar kwamen we vandaag pas achter :rolleyes: De borstvoeding gaat iig supergoed:D en ze is tot nu toe echt een heel makkelijk zoet lief klein meisje... ben heus niet smoorverliefd hoor:p

Deel Deze Pagina