Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben nu net pas ongesteld geworden. Heeft aanzienlijk langer geduurd dan ik had verwacht. Sinds zaterdag ontzettend verkouden en gisteren flinke koorts gehad dus voor de zekerheid nog maar even naar de HAP geweest. Maar het was toch echt van de griep (kon dr ook nog wel bij)
    Ergens beetje opgelucht dat we nu weer verder kunnen, hoop alleen dat m’n cyclus niet te veel van slag is en het niet weer een jaar duurt.
    Jullie allemaal een hele goede zwangerschap toegewenst, met allemaal gezonde baby’s!

Kan iemand mij van de lijst afhalen? Dankje!

2. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Tabbey wat ontzettend naar! Fijn dat jullie weer door kunnen gaan nu, je hoort best vaak dat je extra vruchtbaar bent na een (v)mk. Hopelijk voor jullie ook een gezonde zwangerschap en baby. Beterschap met je griep ook! Liefs!

Tabbey vindt dit leuk.
  3. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡

1 oktober
    Blomma - 35 jaar - 2e kindje

2 oktober

3 oktober

4 oktober

5 oktober

6 oktober
    Elletje - 29 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Dreamer29 -34jaar - 2e kindje

8 oktober

9 oktober

10 oktober
    Lune89 - 30 jaar - 2e kindje
    Yesera - 37 jaar - 3e kindje
    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

14 oktober

15 oktober
    Groen - 30 jaar - 3e kindje

jongen (0) meisje (1) verrassing (0) onbekend (0)

Afspraken:
    14-02: 1e echo - Wasabi
    18-02: 1e echo - Elletje
    20-02: 1e echo zkh - Dreamer 29
    21-02: intake zkh + echo - Yesera
    22-02: 1e echo - Wasabi
    25-02: 1e echo en intake vk - Blomma
    26-02 : intake verloskundige - Elletje
    25-02: intake vd - Dreamer29
    06-03: Intake en 1e echo - Groen
    16-03: termijn echo - Dreamer29

Gedaan @Tabbey :(

4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Heel verdrietig, maar wel fijn idd dat je weer door kunt. Hoop dat een kleine plakbaby jullie heel snel gegund is! Sterkte, knuffel.

Tabbey vindt dit leuk.
  5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Blomma: dat gaat snel met je broeken! Ik pas ze allemaal nog wel, maar in de loop van de dag gaan ze wel steeds minder lekker zitten. Thuis loop ik lekker in een joggingbroek. Wanneer hoor je iets terug van je sollicitaties?

@Wasabi: vervelend dat je je zo moe voelt zit niks anders op dan er af en toe aan toegeven op momenten dat het kan. 'S avonds vroeg op bed en samen met de kleine een middagdutje doen? Ik ga eind van de middag nu ook wel weer even 20 minuten op de bank liggen. Even bijkomen. Verder niet extreem moe. Voel me goed. Gisteren wel veel last van mijn schaambotten nadat ik boodschappen had gedaan. Oeps...

@Dreamer29: ik eet alles wat los en vast zit als ik dat weeige gevoel heb :roflmao:. Beetje in de gaten houden dat ik niet te veel ga aankomen :rolleyes:

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Wow, wat gaat dat al snel! Hier gaat dat voorlopig nog goed. Ik ben wel benieuwd wanneer ik mijn zwangerschapsbroeken tevoorschijn kan halen, want ik kan me herinneren dat dit de vorige keer al ergens in het eerste trimester was. Min eigen broeken zaten toen gewoon niet fijn meer.

@Wasabi : hier ook regelmatige moeie momenten al. Afgelopen weekend al een middagslaapje mee gedaan met mijn dochter. En gisteravond kon ik ook al om 8 uur naar bed, maar wilde ik nog per se de finale van heel holland bakt zien.

@butterfly84 : spannend de verloskundige bellen, dan heb je straks een datum om naar toe te leven! Ik vond dat toch even een officiële stap ofzo. Ik mag 21 februari voor het eerst spieken!

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Tabbey : sterkte! Hopelijk is je cyclus niet te veel van slag en mag je gauw opnieuw zwanger worden!

Tabbey vindt dit leuk.
  8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hier heeft de vermoeidheid toegeslagen denk ik. Vandaag niet vooruit te branden! Ook veel duizelig geweest waardoor ik hoofdpijn kreeg. Vannacht had ik het ook weer vreselijk koud. Herkennen jullie dat? Ik heb het al sinds eisprong/bevruchting zo vreselijk koud, maar kan daarentegen ook niet goed tegen warmte. Als mijn man de verwarming hoger dan 19/20 zet dan wordt ik direct beroerd. Dit ken ik niet van mijn andere zwangerschappen.

9. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    In mijn vorige zwangerschap had ik het juist altijd heel warm, terwijl ik normaal wel een beetje een koukleum ben. Dit keer merk ik het nog niet, maar dat kan komen.
    Hier vooral moe en dat weeïge gevoel op mijn maag. Ik kan echt de hele dag wel eten, maar het helpt steeds maar kort.

Vandaag heeft moeders voor moeders gebeld en ze komen woensdag langs. Voor het eerst dan nog een testje sinds mijn positieve test. Misschien dat ik dan van te voren zelf nog even test, om het alvast even weer te zien. Maar gezien de kwaaltjes verwacht ik dat die gewoon nog lekker positief zal zijn.

Yesera vindt dit leuk.
  10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik ben normaal ook een koukleum maar wordt dan wel warm van een deken of lekker de verwarming aan. Nu blijf ik door en door koud en van de verwarming wordt ik benauwd, draaierig en misselijk :rolleyes:.
    Ik heb donderdag moeders voor moeders. Wordt ook de eerste test sinds mijn enige test ruim een week geleden.

11. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah lieve @Tabbey wat ontzettend klote... :( Ik hoop zo dat je cyclus snel op orde is en gun je echt snel een nieuwe zws. Knuffel!

Tabbey vindt dit leuk.
  12. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    @butterfly84 en @Iseeca willen jullie ook op de lijst? :) Hoe is je gesprek trouwens gegaan Iseeca?

Voor een baan waar ik op gesprek was donderdag ben ik afgewezen, maar ze wilden me wel graag "helpen" door me een soort stage/traineeship aan te bieden voor een aantal dagen in de week en zonder uitzicht op een baan daar met groeipotentie. Ja daaaag. Voelt een beetje als de poedelprijs krijgen en voelde me ook echt een beetje beledigd. Dus dat ga ik ze morgen vertellen, dat ik het niet ga doen. Voor de andere mag ik een case uitschrijven maar die zouden ze mailen en heb nog niets gezien :rolleyes:

Pff die misselijkheid wordt met de dag erger joh, moet na het avondeten ook echt ff liggen steeds, zit zoooo vol... :|

13. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Blomma : tjonge, daar zou ik ook nee tegen zeggen! Kom hier maar lekker werk doen, maar we bieden je lekker niks o_O
    Wel jammer dat je van die ander ook nog niks gekregen hebt. Misschien even achteraan bellen?

De misselijkheid wordt hier ook steeds erger, vanochtend voor het eerst gespuugd. Ik zie nu wel op tegen de komende weken! Vorige zwangerschap er ook best wat last van gehad in het eerste trimester. Toevallig vanavond een etentje, maar twijfel of ik zal gaan. Maar even kijken hoe ik me voel vandaag.

14. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zoooo herkenbaar, wat een kouuuu! Dat was een van mijn eerste symptomen en ik heb het bij mijn 2e en 3e ook gehad.

15. Wasabi

Wasabi Fanatiek lid

28 jan 2017
    1.274
    687
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg! Ik zou dat ook niet kunnen waarderen, wat raar en onprofessioneel. Hopelijk komt de mail snel binnen om je case te kunnen schrijven.

16. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Oh jeetje, wat een verhaal. Kan me goed voorstellen dat je dat niet doet en het voelt als een afdankertje.
    Naar hè die misselijkheid? Kan je een beetje rustig aan doen?

ik wil graag op de lijst. Ben voor nu op 15 oktober uitgerekend. Heb 26-2 de eerste echo bij Cuypers en Cuypers in Duitsland. Oef, klikt gek om dat te zeggen. Helemaal na deze dag. Gister avond lagen er twee bloed druppels in de wc. Schrok me dood, ook al was t roze. Sindsdien ook in m’n inlegkruisje iedere keer wat bruin bloed. Het zit me zo niet lekker na het verleden wat ik heb met miskramen. Pff

17. Iseeca

Iseeca Lid

8 feb 2020
    8
    4
    3
    Vrouw
    @Blomma ja ik wil ook wel op de lijst, ik ben uitgerekend volgens internet rond 8 oktober.
    Eindelijk is vandaag de knoop doorgehakt, vriendlief wil er ook voor gaan mag me dus eindelijk zwanger voelen! Durfde er nog niet teveel aan toe te geven maar nu wel

het is wel zo dat als de nipt niet goed uitpakt dat het dan alsnog niet doorgaat, dat was zijn wens! Daar kan ik me in vinden, ook omdat waar we wonen de zorg niet optimaal is. Wel is het dus extra spannend maar van de andere kant ik ben nog vrij jong en zie geen reden waarom er iets “fout” zou zitten. Ik moet het dus nog goed voor me houden tot 12-13 weken. Dat vind ik wel moeilijk omdat ik al een beetje een buikje heb omdat ik niet zo lang geleden nog zwanger was. Ik ben benieuwd of jullie een nipt test gaan doen? Wat zouden jullie doen als de uitslag iets aangeeft?
    @Blomma sowieso zou ik ze even vertellen dat je niet op zoek bent naar vrijwilligers werk, raar verhaal dit!
    @butterfly84 ik snap dat het schrikken is als je bloed ziet maar klinkt wel heel normaal, gelukkig mag je al snel een echo bekijken! Super fijn!

Ik heb mijn eerste echo pas 10-3 dat vind ik wel jammer, maar gelukkig kan ik dan ook al meteen de test doen dus ben zo benieuwd nog 4 weken! Ik vind het spannend om iedereen straks het nieuws te brengen vooral omdat het zo kort op mijn eerste dochtertje is benieuwd naar de reacties

butterfly84 vindt dit leuk.
  18. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Iseeca: wat fijn dat je vriend er voor wil gaan! Spannend nog even dan de nipt. Wij gaan hem ook doen. Mijn man was altijd heel stellig dat we bij afwijkingen de zwangerschap zouden afbreken. Van de week gaf hij aan dat dat toch niet zo zwart-wit is. Je voelt natuurlijk nu al zoveel liefde voor het kleintje, hoe klein hij/zij nu ook nog is. Ik hoop dat we nooit voor een beslissing hoeven te komen te staan. En zo wel, dan gaan we er pas op dat moment over nadenken en laten we onze beslissing ook afhangen van het soort afwijking wat gevonden wordt.

butterfly84 vindt dit leuk.
  19. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh fijn @Iseeca mooi bericht! Hoe oud ben je trouwens? Voor de lijst

@butterfly84 ik gok dat jij 35 bent gezien de '84? ;)

Hier ook de NIPT gezien mijn leeftijd. Ben benieuwd!

@Dreamer29 Oh getsie, wat rot! :( Hier ook met de dag beroerder, hopelijk een goed teken ;)

20. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @butterfly84 : oh, wat schrikken wat bloedverlies. Maar bruin of roze is in principe niet erg hè?! Pas bij helder rood en krampen is het niet een goed teken vaak. Heb je nog meer bloedverlies gehad sindsdien, of is het weer gestopt? Kan me wel voorstellen hoor dat het je heel onzeker maakt!

@Iseeca : wat fijn dat jullie samen een beslissing hebben kunnen maken over de zwangerschap! Hopelijk mag jij nu ook steeds meer ervan gaan genieten.

@Blomma : dat denk ik ook maar met betrekking tot mijn misselijkheid... in elk geval een goed teken:rolleyes: vanochtend nog spuugloos gelukkig. Wel moet ik echt rustig aan en steeds kleine beetjes eten. In de loop van de dag ging het gister wel beter, dus dat hoop ik voor vandaag ook weer.

Nipt: wij gaan het niet doen. Bij ons is zwanger worden niet vanzelfsprekend, en ik zou een zwangerschap dan ook niet kunnen afbreken. Met de uitslag zou ik dan ook niks doen, dus daarom ook geen test.

Vanochtend nog een test gedaan, omdat ik toch een plasje moest opvangen voor moeders voor moeders en een prachtige knaller! Toch fijn om nog even te zien :)

Vandaag een 6 weken dansje trouwens!

Deel Deze Pagina