Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lune89, 29 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oei @butterfly84 snap dat het dan even schrikken is. Hopelijk is het gewoon onschuldig! Hoe gaat het nu?

2. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Haha, heb je goed gezien!! 35 idd

3. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja, het is zo onrustig. We zitten ook middenin een verhuizing. Vandaag contact gehad met de huisarts om hcg te laten prikken. Verder is het gewoon afwachten( stom genoeg)...

4. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Zo sta ik er ook in met de Nipt test. Wat heerlijk dat je nu 6 weken bent! Duurt best lang hè dat begin?

ik heb een hee wisselend beeld qua bloed verlies. Soms uren wel wat bloed (Max een half inlegkruisje) bij afvegen wat meer. Meestal bruin/roze. Vandaag ook 1 keer wat helderrood. Heb ook krampen zo nu en dan. Maar het zegt allemaal zo weinig. Want doorzetten doet het niet en nu heb ik al vanaf vanmiddag 12 uur geen bloed gezien en ook geen pijn. Dus ik probeer rustig te blijven.

5. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    ♡ Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2020 ♡

1 oktober
    Blomma - 35 jaar - 2e kindje

2 oktober

3 oktober

4 oktober

5 oktober

6 oktober
    Elletje - 29 jaar - 1e kindje

7 oktober
    Dreamer29 - 34 jaar - 2e kindje

8 oktober
    Iseeca - ? - 2e kindje

9 oktober

10 oktober
    Lune89 - 30 jaar - 2e kindje
    Yesera - 37 jaar - 3e kindje
    Wasabi - 34 jaar - 4e kindje

11 oktober

12 oktober

13 oktober

14 oktober

15 oktober
    Groen - 30 jaar - 3e kindje
    Butterfly84 - 35 jaar - 1e kindje

jongen (0) meisje (1) verrassing (1) onbekend (7)

Afspraken:
    14-02: 1e echo - Wasabi
    18-02: 1e echo - Elletje
    20-02: 1e echo zkh - Dreamer 29
    21-02: intake zkh + echo - Yesera
    22-02: 1e echo - Wasabi
    25-02: 1e echo en intake vk - Blomma
    25-02: intake vd - Dreamer29
    26-02: intake verloskundige - Elletje
    26-02: 1e echo - Butterfly84
    06-03: intake en 1e echo - Groen
    10-03: 1e echo - Iseeca
    16-03: termijn echo - Dreamer29

6. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou ja zeg, ik vertelde toch over die sollicitatie waar ik een case voor mocht maken maar nog niets toegestuurd had gekregen?

Dus ik stuur ze een reminder, krijg ik terug: ja, we hebben ook nog andere gesprekken lopen en daarna gaan we bepalen wie een case mag maken?!! WAT?!! Dus ik stuur terug dat ik toch echt wat anders had begrepen in dat gesprek. Wat is dit met die bedrijven zeg, heb er geeneens zin meer in om daar iets voor te doen zeg. Bah.

Hoe is het met de rest van jullie dames? Al meer klachten en alles? Hier een iets betere dag en dan maak ik me gelijk druk he... hoop zo dat alles goed gaat daarbinnen :(

7. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Poeh, heel wisselend inderdaad. Ik blijf duimen dat het allemaal onschuldig is voor je en het binnenkort gewoon helemaal weg blijft! Lijkt me helemaal niet fijn en zo lastig om dan rustig te blijven.

8. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @Blomma : nou ja zeg, wat belachelijk van dat bedrijf! Heb je nog iets gehoord naar aanleiding van je reactie daarop? Echt niet netjes zeg. Als ze dat nu van te voren gelijk zeggen... we wachten even alle sollicitaties af en dan hoor je of je een case mag schrijven, dat zou netjes zijn. Maar niet iets beloven en vervolgens een ander verhaal houden!
    Hadden we trouwens maar een luikje hè? Dat we even binnen konden gluren hoe het ervoor staat!

Hier flink misselijk steeds, dus wat dat betreft vertrouw ik er maar op dat het allemaal goed zit. Nog een weekje tot de eerste echo!
    Gisteren moeders voor moeders op bezoek gehad. Ik kan in maart pas starten, maar dan toch nog bijna 2 maanden mee doen, dus ik vind het wel prima. Mooie omslagdoek weer kado gehad!

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @butterfly84: wat spannend, ik duim ook dat het gewoon onschuldig is!

Hier nog steeds dezelfde klachten. Vandaag wel af en toe steken in mijn onderbuik links en middenin. Alsof iemand daar knijpt. Zal wel het uitrekken van baarmoeder en banden zijn. Vandaag is moeders voor moeders geweest en toch weer spannend zo'n testje. Ze vertelden dat ze net bij een moeder vandaan kwamen waar de test wit bij bleef :(. Bij mij was gelukkig de teststreep al zichtbaar voordat hij helemaal doorgelopen was. En een mooi eindresultaat :D. Krijg 24 februari de eerste keer kratten geleverd.

Blomma en Dreamer29 vinden dit leuk.
  10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Blomma: nou ja zeg wat is dat nu weer! Ik denk dan altijd maar dat het dan niet meant to be is. Er komt vast wat mooiers op je pad!

Blomma vindt dit leuk.
  11. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Jeetje @Blomma , wat slecht dit! Die communicatie mogen ze nog even aan werken daar. Pff

ik had gisteren een slechte dag. Bloedverlies en buikpijn. Moest een echo laten maken om te checken of t wel op de goede plek zit. Hcg is geprikt (188). De echo gaf niet veel duidelijkheid. Er was een klein ringetje te zien in de baarmoeder. Maar hcg vonden ze laag, en t ringetje klein voor mijn termijn. Volgende week weer terug komen. Ik heb zo hard gehuild in die echo stoel. Niet weer, na al die jaren

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh nee toch! Snap dat je ontzettend verdrietig bent. Had je zelf nog getest om te kijken of die was opgelopen of niet? Ik ga toch heel hard duimen dat er na een langzame start toch een mooi kleintje gaat groeien. Sterkte met wachten :(

13. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Lief!!! Dankjewel. Ik had woensdag een HCG van 188, vandaag 385 dus is wel goed opgelopen. Ik heb weer hoop. Dinsdag weer een echo...

14. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    @butterfly84 : wat een onzekerheid zeg! Fijn dat je hcg in elk geval goed is opgelopen, dat is positief. Wat betreft een echo was je natuurlijk wel heel vroeg, dus vraag me af in hoeverre je daar iets over kan zeggen nu al. Aftellen naar dinsdag en dan hopelijk weer een positief bericht!

@Yesera : mooie test! :D

Hier blijft de misselijkheid, maar gelukkig bij 1 keer spugen begin van de week gebleven. Wel af en toe kokhalsen ervan. Zo naar! Ik zal blij zijn als dat eerste trimester voorbij is :$

Hebben jullie het al aan iemand verteld van de zwangerschap? Ik wild eigenlijk wachten, maar omdat ik me zo beroerd voel toch aan een aantal mensen die hier momenteel veel over de vloer komen verteld. Ook mijn werk binnenkort inlichten om dezelfde reden.

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat is al positief nieuws! Nu aftellen naar de echo van dinsdag en hopen op nogmaals positief nieuws! Wel zenuwslopend zo denk ik of niet?

butterfly84 vindt dit leuk.
  16. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Oh zo misselijk joh?! Wat naar en snel al. Daar kan je goed beroerd van zijn inderdaad. Wij hebben het al best veel mensen verteld, maar dat was meer omdat iedereen zo mee leefde met het traject. Kan me goed voorstellen dat het je rust geeft om het te delen!

17. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wow! Wat een mooie knaltest van Moeders voor Moeders. Mooi dat je daar aan mee doet.

ja, het is zenuwslopend inderdaad. Maar voel me door de verdubbeling van het HCG wel een stuk rustiger.

Yesera vindt dit leuk.
  18. Iseeca

Iseeca Lid

8 feb 2020
    8
    4
    3
    Vrouw
    Hé dames,

ik heb gelukkig niet heel veel klachten was vorige week erger met krampen, nu kleine misselijke vlagen maar daar blijft het gelukkig bij! Wel nog krampen in de buurt van de baarmoeder en heel vaak plassen, maar zie het positief! Ik hoopte op een eerdere echo maar moet echt wachten tot 10 weken dat is wel balen want het is nog zo ver weg

@Blomma ik ben trouwens 29

Ik had vandaag voor het eerst een emo momentje in de auto toen ik van de dokter afkwam. Begon ineens te huilen en er schoten allerlei gedachten door mijn hoofd, besefte me ineens een beetje meer dat we gewoon nog een kindje gaan krijgen, ik was al die tijd zo bezig om mijn vriend te overtuigen dat we dit kunnen en nu kwam het ineens even bij mezelf binnen! Heftig!

die onzekerheid en spanning is wel echt vervelend, ik hoop dat We snel allemaal door het eerste trimester heen vliegen en dat we dan allemaal van onze zwangerschap kunnen genieten met meer zekerheid!

groetjes en succes allemaal op naar de 7 weken

Yesera vindt dit leuk.
  19. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh @butterfly84 ik snap dat je geschrokken bent, wat spannend voor je... ik duim!

Snap dat heel goed @Iseeca, lekker laten lopen allemaal ;)

Super test @Yesera Mooi dat je mee doet!

Belachelijk hè van dat bedrijf..! Heb niets meer gehoord, zegt ook wel genoeg.. Sukkels.

Poeh de 7 weken alweer voorbij, ik vind het sneller gaan dan de vorige keren hier haha. Volgende week dinsdag echo, dan zou ik 8+5 ongeveer moeten zijn. En dan zijn we ook gelijk de grenzen over van beide miskramen, dus hoop zoooo dat alles goed is dan Dat zou me al erg veel rust geven. Maar denk dat het wel goed zit, aangezien deze week mn borsten voller aan het worden zijn en misselijk...!

Hoe is het met de rest @Elletje @Lune89 en @Groen ? :)

Yesera vindt dit leuk.
  20. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Iseeca: ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik blij ben dat we volgende week de echo hebben en niet nog een paar weken hoeven te wachten. Ik ben de hele dag met vlagen een beetje weeig/misselijk. Moet echt blijven eten. Ook veel duizelig, dus eet veel zoetige crackertjes.
    Kan me voorstellen dat je even emotioneel werd. Best een rollercoaster geweest de afgelopen week voor je. En dan doen die hormone het goed ;).
    Ik stond net bijna te huilen in de keuken. Onze jongste is deze week heel ziek geweest en mijn man heeft de nachten voornamelijk voor zijn rekening genomen zodat ik tenminste een beetje kon slapen. Voelde opeens zoveel waardering dat ie dat had gedaan dat ik er emotioneel van werd :). Hormonen :D:roflmao:

Deel Deze Pagina