Dankjewel!! ❤️ Goed dat je in je eigen bubbel bent gekropen! Vooral lekker mee door gaan en dan komt jou kleintje vast ook snel! Maar man, wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg! Je moet echt engelen geduld hebben. Al weken voortekenen, en nog geen kindje. Het kindje moet het wel heel erg naar haar zin hebben in jouw buik! ❤️ Vertrouw erop dat ze zelf het beste weet wat haar moment is om eruit te komen en dan gaat jouw lichaam perfect samenwerken met haar voor een fijne geboorte. Ben benieuwd of het strippen kan en iets gaat doen! Heel veel succes voor de komende tijd, jullie kunnen dit! Kruip maar goed in de bubbel en ontspan!
@Elmii vandaag jou uitgerekend datum!! @Marinda1988 voor jou ook al over twee daagjes! Ik ben benieuwd wanneer jullie kleintjes zich aandienen! Blijf maar zoveel mogelijk in jullie bubbel en ontspan, en voor je het weet is het dan zover ❤️ @capo Wat goed dat je je rol als lijst beheerder gewoon weer oppakt!
Ja klopt 40 weken alweer! Vandaag bij de verloskundige geweest, helaas was de baby nog helemaal niets ingedaald in had het een klein beetje gehoopt na alle steken onderin. Ze durfde hierdoor ook nog niet te strippen dus we hebben een inwendig onderzoek maar even gelaten. Ik zit er soms echt wel een beetje doorheen, de gedachte dat ik weer overtijd ga, weer over die 41 weken heen ga, lijkt nog zo ver weg… Het kan natuurlijk eerder komen maar ik durf er maar niet meer op te hopen… We merken het vanzelf
Kan mij goed voorstellen dat je er soms echt even doorheen zit! Dat wachten is echt vervelend en helemaal als er nog geen tekenen van een naderende bevalling zijn er ze eigenlijk ook nog niks kunnen doen. Maar vertrouw en maar op dat jouw kindje precies weet wanneer het het juiste moment is om op de wereld te komen! ❤️
Nou hier dus bij de vk geweest vandaag, andere dag vorige keer. Schrok van mijn ‘conditie’ ze vond het knap dat ik nog rondliep met al dat vocht en nu dus ook die enorme jeuk. Die jeuk en het vocht vond de verloskundige verontrustend dus die had met de dienstdoende gyn overlegd. Die wilde dat ik meteen maar even langs kwam. Dus bloedprikken, ctg gehad. Echo en de gyn had ook nog even de ligging gecheckt. Hij vond dat ze er wel beter voor ligt dan m’n verloskundige zei. Niet vast maar wel iets in het bekken ipv er boven. Hij schrok ook van het vocht en wilde mij overnemen van de verloskundige. M’n hartslag was continue boven de 100 wat ook laat zien dat m’n lichaam het zwaar heeft. Dus ik krijg zondag een ballon en dan hopen dat het alles in gang zet! Ik word dus wel medisch. Maar er is een plan
Jaaaaaa het komt zó dichtbij, maar ook zo spannend! Ik hoop stiekem dat hij/zij ook echt de aankomende dagen zal komen, ben zo nieuwsgierig! Maar goed we wachten rustig af. Nog 3 te gaan in de lijst, waarbij onze lieve @Nino12 haar geduld nu toch wel het langste op de proef wordt gesteld. Bij jou nog alles goed @Nandine ?
Ag meid, wat vervelend dat je lichaam het zo zwaar heeft. Respect voor jou! Fijn dat er nu een plan is ondanks dat je medisch wordt. Had je al in het ziekenhuis willen bevallen? Wie weet dat de ballon niet nodig is en het ineens toch nog uit zichzelf begint en anders werkt de ballon hopelijk goed! Zet hem op lieve meid! ❤️
Ik ga voor je duimen dat het de komende dagen mag gaan beginnen!! Snap dat je heel benieuwd bent naar het kindje! Met mijn gaat alles goed, elke dag wordt het beter en geniet ik meer. Heb net een paar uur heerlijk geslapen en zo weer proberen met Feline naast me in het nestje! Gisteren ook het huis versierd en een sticker op het raam geplakt! Iedereen mag het nu weten mijn 2 zusjes zijn gisteren geweest dus dat was ook ontzettend leuk!
ja ben heel blij dat er nu een plan is! Ik wilde sowieso al in het ziekenhuis bevallen maar natuurlijk had ik wel gehoopt dat het zelf op gang was gekomen. Maar m’n lichaam geeft nu aan dat het goed is dus daar moet je ook naar luisteren vind ik! Dank je wel lieve meid ❤️
Daar moet je inderdaad zeker naar luisteren! Dan is het heel fijn dat we in Nederland wonen en ze medisch zoveel kunnen doen. Op een gegeven moment is het gewoon genoeg voor jouw lichaam, ondanks dat het kindje zelf nog niet komt. Hoe fitter je de bevalling in gaat, hoe fitter je er ook weer uit komt denk ik. Spannend hoor! Ergens begin van volgende week dus babynieuws bij jou! ❤️
Mennn, @Nino12, wat een gedoe zo op het eind van je zwangerschap. Juist nu wil je rust en geen heisa. Maar wel heel erg fijn dat je nu ergens naar uit kunt kijken. Lijkt ook uit je verhaal alsof je je meer serieus genomen voelt, klopt dat? Ik hoop voor je dat je lichaam het voor die tijd zelf op weet te pakken, maar anders is een beetje hulp ook echt niet verkeerd! Goed naar je lichaam luisteren en bewust voor hulp kiezen als dat nodig is! Het is normaal al zwaar en met jouw klachten al helemaal dus gun je lichaam ook die rust, meid! @Elmii, kan me voorstellen dat je herinnerd wordt aan de vorige keer dat je over tijd ging. Dat het niet ingedaald is, wil niet iets zeggen over wanneer je bevalt hè, probeer dat ook te bedenken. Misschien valt het allemaal mee! Ik zal er in ieder geval voor duimen, want het lijkt me inderdaad echt niet fijn om zo lang te moeten wachten. En lichamelijk is het ook geen pretje meer nu natuurlijk. Dat geldt natuurlijk ook voor jou, @Marinda1988! Jullie willen nu natuurlijk net als wij gewoon kunnen starten met gaan genieten van de hummeltjes in onze armen. Hopelijk hoeven jullie allemaal niet zo lang meer te wachten! Ahhh, heerlijk als je echt even goed kunt slapen hè, @Nandine! Maakt echt een wereld van verschil als je wat meer uitgerust bent en er rust in huis is! Fijn om te horen dat het zo goed gaat bij jullie! En, @capo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Helaas geen datumgenootjes geworden uiteindelijk, maar ze blijven toch onze eigenwijze 7 oktoberkindjes in ons achterhoofd natuurlijk, haha! Geniet maar ontzettend goed van de kraamtijd, laat je goed verzorgen en neem echt goed de rust voor jezelf!
Hoe gaat het met jou? En met Feline? Hier helaas geen babynieuws, vandaag 40 + 5, de tijd tikt weer lekker door. Gisterenavond nog even extra naar de verloskunde geweest om bloeddruk en urine te checken omdat ik al een paar dagen echt hoofdpijn heb. Urine was goed, bloeddruk was ook goed al heb ik die nooit zo hoog als gisteren (maar binnen de marges). Het was 128/84 en normaal zit ik rond de 100-110/73 Nu moest ik weer plassen en kon ik niet meer in slaap komen, mooie tijd om even te reageren Ik ben het wachten/hopen op dat ze komt echt meer dan beu helaas… Niets aan te doen en als ze er straks is dan ben ik het allemaal weer vergeten.
Met mij en feline gaat het heel goed. Ze heeft net van half 12 tot 5 geslapen! Hopelijk slaapt ze nu nog weer tot de ochtend! We zijn gisteren voor het eerst met de auto naar een natuurgebied en koffietentje geweest en ze sliep de hele tijd haha! Was heel fijn! Super vervelend dat jullie kindje zich nog niet aandient, maar inderdaad wat je zegt dat ben je straks weer helemaal vergeten! Hoe voel je je verder lichamelijk los van de hoofdpijn? Je bloeddruk is echt super netjes voor je termijn lijkt mij! Overweeg je ook interventies zoals strippen als het nog langer duurt? Waar zou je graag bevallen?
Hoe is met met de andere mama’s? Sommige kindjes zijn inmiddels alweer een paar weken oud! Wat vliegt de tijd!
Wat fijn dat ze het zo goed doet en heerlijk dat jullie erop uit zijn geweest samen! Dat is wel een cadeautje als dat kan. Ik voel me lichamelijk wel oké, geen bekkenklachten ofzo alleen een zware buik die in de weg zit, rugpijn en soms last van m’n stuitje. De bloeddruk is idd goed als je kijkt naar de richtlijnen maar als je in 3 zwangerschappen nooit zo’n bloeddruk hebt gehad en altijd aan de lage kant zit ben je er toch niet helemaal gerust op.. Andere twee waren er met 41+4 maar m’n bloeddruk bleef aan de lage kant. Wat als hij wel omhoog aan het gaan is? Vandaag goed rusten want m’n hoofd doet nog zo’n pijn, als de paracetamol niet zou werken moest ik toch weer terugbellen dus even afwachten. De kinderen zijn naar school/opvang dus ik ga zo nog even slapen.
Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je er niet echt gerust op bent, helemaal met zo’n erge hoofdpijn! Gewoon bellen inderdaad, het kan beter een keer te vaak gecheckt worden dan te weinig. Ik duim voor je dat je niet weer tot 41+4 hoeft te wachten! Hopelijk kun je nog even lekker slapen nu!
Lieve meiden, sorry voor de radio stilte maar op maandagavond na een hele heftige bevalling is uiteindelijk via een keizersnede onze lieve dochter isa geboren. We genieten enorm van ons meisje, ze doet het super goed!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve dochter Isa! Hele mooie naam ❤️ Fijn dat ze het zo goed doet en jullie enorm van haar genieten! Maar wat naar dat het zo’n heftige bevalling is geweest met uiteindelijk een keizersnede. Dat had ik je heel anders gegund. Laat je goed verzorgen en verwennen en pak zoveel mogelijk rust en natuurlijk veel knuffelen met lieve Isa ❤️ Als je er straks meer over kwijt wilt mag je mij altijd een privé berichtje sturen
Hé lieve meiden! Ook hier even radio stilte, maar wel baby nieuws! Onze dochter Lizzy is afgelopen woensdag geboren ! We zijn enorm blij en gelukkig, maar het herstel is pittig. Ik stuur nog even een privé bericht Nandine , hoop ik morgen even te kunnen doen! Knuffel!