Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Holagente, 14 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Je kan vast @Nurse1989 een pb sturen met je nummer, zij is de beheerder van de groep.
     
    bloempje2606 vindt dit leuk.
  2. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Fijn dat alles goed gaat, @Nino12! Wel jammer dat het nog niet is ingedaald, maar daarin ben je lang niet de enige. Ik heb mkb gevraagd of je er iets aan kon doen om dat te bevorderen, maar helaas.. We moeten geduld blijven hebben ;)

    Aha, duidelijk van de app! Ik zit daar inderdaad niet in dus ik klets nog lekker hier, haha. Leuk als jullie hier ook nog mee blijven doen! :D
     
    Marinda1988, Nandine en Nino12 vinden dit leuk.
  3. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.805
    2.971
    113
    Vrouw
    hahaha ja ik dacht misschien bepaalde oefeningen ofzo maar nope geduldig afwachten haha :roflmao:
     
    Stoeptegel vindt dit leuk.
  4. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Hebben jullie ook pijn in je lies of liezen als je loopt? Ik weet niet zo goed of dat bandenpijn is wat ik heel laag voel of dat het iets met mijn bekken te maken heeft.
     
  5. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Ik zit trouwens ook niet in de app groep dus blijf ook sowieso hier mee kletsen. Leuk als de rest dat ook blijft doen! Of het in ieder geval laat weten als de baby er is! :)
     
    Stoeptegel en capo vinden dit leuk.
  6. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.805
    2.971
    113
    Vrouw
    denk dat het je banden zijn inderdaad! Ik heb meer een beurs gevoel ik m’n bekken als ik loop. Terwijl de baby er gewoon boven zweeft zeg maar :roflmao:
     
  7. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    @Marinda1988 Leuke uitjes allemaal! Hoe was de Efteling vandaag? Trouwens dikdikdik respect voor het feit dat je hoogzwanger nog gaat verhuizen!!! Heel goed vooruitzicht dat je straks echt kunt nestelen. Maar poooh ik zou het je niet nadoen met dit termijn!

    @Eliizzaa Voor jou komt het écht dichtbij!! Spannend. Ergens lijkt het me wel fijn dat je exact weet wanneer (als ze niet eerder komt). Ervaar jij dat ook?

    @Nino12 De beeb heeft het nog te lekker bovenin. Die pakt alle tijd voor het definitief vast zitten in het bekken ;)

    @Nandine Liespijn komt echt door banden/bekken inderdaad. Mijn fysio vertelde dat bekkenklachten zich op allerlei plekken kan manifesteren qua pijn. Wat rot. Kan wellicht ook door indalen komen?

    Ik zit ook niet in de app trouwens. Lekker hier! Alhoewel ik straks een uitgebreid bevalverslag wel wat te intiem vind openbaar. Even over nadenken!

    Ik had vannacht in eens vette pijn in mijn blaas doordat hij vol was. Na plassen was het weer goed (en vandaag ook geen last). Ik duim dat dit indalingssignalen zijn! Woensdag weer een liggingscheck…
     
    Stoeptegel en Nino12 vinden dit leuk.
  8. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Jep, hier ook erg veel pijn in o.a. de liezen tijdens het lopen, maar ook wanneer ik op mijn zij wil gaan liggen. Nu lijkt dat overigens wel ietsjes beter te gaan, maar eerst lukte het mij niet eens meer om op mijn zij te gaan liggen in bed (en om dan het ene been op de andere te plaatsen zeg maar). Mijn man moest mij dan echt omkeren in bed, omdat ik helemaal verkrampte van de pijn. :roflmao: Hier is dat ontstaan nadat hij is ingedaald…
     
  9. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Och zo naar. Maar ook een grappig beeld.
    Ik voel me soms zo’n walrus als ik hulp nodig heb bij omkeren of uit bed komen:roflmao:
     
    Holagente vindt dit leuk.
  10. Holagente

    Holagente Bekend lid

    1 jan 2022
    522
    502
    93
    Vrouw
    Echt hè! Ik snap je gevoel helemaal, haha! Ik doe niets anders dan hijgen, puffen, zuchten en kreunen als ik ‘s nachts voor de zoveelste keer mijn bed uitrol om naar het toilet te gaan. Mijn man hoor ik ook steeds vaker over gebroken nachten en ik snap wel waarom… :rolleyes:
     
    Stoeptegel en capo vinden dit leuk.
  11. Eliizzaa

    Eliizzaa Fanatiek lid

    9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

    Ik vind het vooral heel gek dat ik al een datum weet.. dat had ik natuurlijk bij de 1ste niet. Het is fijn om naar uit te kijken maar elk pijntje is wel spannend haha!
    En het voelt nu wel alsof ik gauw alles af moet hebben, er staat meer druk op zegmaar haha
     
    capo vindt dit leuk.
  12. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.805
    2.971
    113
    Vrouw
    spannend! Hopelijk ligt de beeb dan gewoon weer goed:D
     
    capo vindt dit leuk.
  13. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ik zit wel in de appgroep maar ben zeker ook benieuwd naar de dames die er niet in zitten! Zal dus wel meelezen en soms wat plaatsen maar ik vind het hier toch soms echt wel lastiger te volgen / teruglezen enz.

    Hier gaan de bewegingen en met name het omdraaien in bed of opstaan uit de bank ofzo gepaard met gesteun en gekreun haha, vreselijk :roflmao:
     
    Stoeptegel vindt dit leuk.
  14. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Ik lijk echt met de dag meer pijn de hebben. Bij mij vooral op m'n schaambot en m'n heupen. Zelfs de kids al waggelend van school halen (school ligt hier 2 straten vandaan) is gewoon al pijnlijk.
     
  15. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Haha ooooh herkenbaar. Mijn vriend zegt ook vaak dat ik hijg of snuif. Heb ik niet eens door. Ook dat past bij de walrusmodus.

    @Peetje83 wat rot dat je zoveel pijn hebt. Echt even doorbijten nog tot het einde. Helaas wordt het inderdaad zo de laatste loodjes ook echt zwaarder hè
     
  16. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Heel herkenbaar helaas die lichamelijke klachten. Ik heb al een langere tijd last van mijn rug, heupen en bekken dus de fysio ook al bezocht. Heel vervelend, maar aan de andere kant had ik het al eerder in de zwangerschap verwacht. Ben behoorlijk hypermobiel dus dan zie je het ook wel aankomen. Alleen deze laatste weken doorkomen, is best pittig. Vooral bukken is ellende dus al dat kleine spul uit de wasmachine halen, is niet mijn hobby nu, haha.

    Maar het einde is in zicht hè! Houd daar aan vast, dan hebben we én de baby in onze armen en de klachten zijn een stuk minder! (Neeee, nu niet gaan zeggen dat er wel weer andere dingen komen, gewoon even optimistisch blijven :roflmao:).
     
    Nandine en capo vinden dit leuk.
  17. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Ik denk inderdaad dat het met indeling te maken heeft, gelukkig heb ik het ook nog niet zo heel lang! En ik mag niet klagen als ik het zo bij jullie lees! Al voel ik me soms ook wel een walrus bij draaien in bed en klaagt mijn vriend geregeld over snurken terwijl ik dan nog niet eens slaap haha.

    Die scherpe pijn in mijn blaas als ik ‘s nachts moet plassen heb ik ook meerdere nachten per week. Dan strompel ik wel echt half voorovergebogen tastend in het donker naar het toilet haha! Heb ik inderdaad ook sinds ze aan het indalen is dus dat kunnen heeeel goed indalingssignalen zijn! :thumup:;)
     
    Stoeptegel en capo vinden dit leuk.
  18. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Dankjewel @capo ! Ja ik zie er wel tegenop hoor zaterdag, maar gelukkig heb ik geluk lichamelijk dat alles nog zo goed gaat en dat ook een dagje Efteling nog prima lukt. Al moet ik wel zeggen dat ik af was hoor gister bij thuiskomst haha! En ik ga uiteraard niet tillen de verhuizing, vooral dozen in- en uitpakken en delegeren zijn mijn taken haha! Spannend voor jou weer morgen, we gaan weer duimen!

    @Eliizzaa ah vandaaaaar, ik vond het al zo gek dat je zo stil was, normaal ben je actiever, maar dat komt door de app begrijp ik :)! Wat spannend dat je een datum hebt, 29 september vind ik een hele mooie datum! Werd @Mila2017 dan ook niet ingeleid? Of ben ik in de war? Er was nog iemand uit onze club die ingeleid werd op een mooie datum iig! Maar jeetje 29e is gewoon over 9 dagen al, het gaat straks echt gebeuren dat de beval berichten binnen gaan komen :D!

    @Peetje83 wat rot voor je zoveel pijn iedere dag, hopelijk wordt het niet onhoudbaar straks en ga je nog een beetje oké de bevalling in.

    En fijn @Elmii dat je nog regelmatig ook hier kijkt, snap dat 2 dingen (zowel de app als het forum) wel wat lastiger wordt om beiden bij te houden en dan is een app groep soms toch wat makkelijker. Maar idd, ik ben mega nieuwsgierig naar iedereen haar verhalen straks en de geboortes en namen en gewoon alles ! Dus ik hoop heeeeeeel erg dat iedereen het ook hier wil delen :)! En anders moet ik er toch maar aan geloven met die app haha, maar ik vind het best spannend om uit de anonimiteit te gaan.

    @Stoeptegel haha that is the spirit! Het zijn letterlijk de laatste loodjes die vaak zwaar wegen, maar gelukkig zitten we inmiddels allemaal binnen een maand voor de uitgerekende datum. Uiteraard kan er nog overgelopen worden, maar daar denken we maar even niet aan haha!
     
    Nandine, Stoeptegel, capo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Hier weer wat positief nieuws. De controle vandaag was goed, de baby ligt gelukkig nog steeds in hoofdligging. En inmiddels zelfs vast genoeg in mijn bekken dat het advies om zo snel mogelijk te gaan liggen en direct te bellen als mijn vliezen breken is vervallen, yes! We komen er wel, haha.
    Nu natuurlijk weer druk met voorbereidingen, de wasmachine draait al de hele tijd overuren hier en het einde is nog niet in zich :roflmao:

    Groot gelijk trouwens, @Marinda1988, dat je het bij delegeren houdt! Zal vast al intensief genoeg zijn hoor, zo'n dag vraagt zonder sjouwen al veel van je. Maar vast ook echt heeeeerlijk als je dan gewoon lekker op je plekje zit in het nieuwe huis. Eindelijk rust om de baby te laten komen!
     
    Nino12, Marinda1988, Elmii en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Stoeptegel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina