Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Holagente, 14 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Wauwww dat is alweer een week geleden, gefeliciteerd!!!! Wat een onwijs fijn bericht en wat heerlijk om te horen dat je zo op een roze wolk zit :)! Snap helemaal dat je het forum even uit het oog verliest door het app clubje, maar ongelofelijk blij voor jou en @Laraxx dat alles goed is gegaan en jullie het nog met ons delen alsnog. Spoor vooral de andere meiden aan die hier niet meer zo actief zijn door de app groep om ons in te lichten als ze bevallen zijn :)! Geniet van deze mooie tijd!
     
    lille, bloempje2606, Mila2017 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ohhh jij ook al, @Mila2017! Ik vond het al zo opvallend dat er nog niemand was bevallen, haha.
    Wat een lieve naam zeg! Van harte gefeliciteerd! Wauw, jouw kraamweek is alweer bijna voorbij. Dat gaat hard zeg! Fijn te horen dat alles goed gaat en jullie genieten. Groot gelijk, ga er lekker mee door!
     
    lille, Nandine, Mila2017 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ohhh wat een lieve reacties meiden, dankjulliewel!!!
    Ik ben middels een geplande keizersnede bevallen!
    Ik zal gauw even wat meer vertellen, leg Abby nu eerst gauw terug in bedje en gaan weer even slapen ;)
    Liefs voor jullie!!!XXXX
     
    lille, Nandine, Marinda1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een heerlijk bericht ♥️ Ontzettend fijn dat jullie zo genieten samen. Blij voor je lieverd! Geniet samen!
     
    Mila2017 vindt dit leuk.
  5. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    #165 capo, 27 sep 2022
    Laatst bewerkt: 27 sep 2022
    Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022



    BEVALLEN!

    ♡ Mila2017 - 1e kindje - 28 jaar - 38+1 - Indy
    ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar - 39+0 - Abby


    5 oktober

    ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar

    6 oktober

    ♡ Nandine - 1e kindje - 29 jaar
    ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 39 jaar

    7 oktober
    ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar
    ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar

    8 oktober
    ♡ Nino12 - 1e kindje - 29 jaar

    9 oktober

    ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar

    10 oktober

    ♡ Mama20152018 - 3de kindje (2de kindje samen) - 38 jaar

    11 oktober
    ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar
    ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar

    14 oktober
    ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar

    15 oktober

    ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar

    16 oktober
    ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar

    ---------------------------------------------
    ♡ Jongen (7) ♡ Meisje (6) ♡ Verrassing (2)
    ---------------------------------------------

    Sterretjes:
    ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar
    ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    lille, Nandine en Marinda1988 vinden dit leuk.
  6. Mila2017

    Mila2017 Actief lid

    18 jan 2022
    285
    452
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor de lieve reacties dames!!

    Hier een fotootje van de kleine dame :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lille, Holagente, Nandine en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Aaaaah wat een beauty !!!
     
  8. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Oooh smelt ♥️
     
  9. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Wat een popje ❤️
     
  10. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ooh trouwens we hadden het er tijdje geleden over dat je plat moest gaan liggen als de baby niet ingedaald is. Dat heeft dus te maken met infectiegevaar maar ook met dat de navelstreng niet naar beneden kan zakken dan, die moet er natuurlijk niet eerst uit… Moesten er nu nog meer plat als het zou gebeuren of waren de baby’som ondertussen meer ingedaald? Ik weet het niet meer.
     
  11. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Ja ik, voor de zekerheid zei vk, want hij lag nog niet helemaal vast. Donderdag weer controle, hopelijk is dat veranderd. Lijkt me namelijk best vervelend, plat moeten en de vk afwachten tot ze komt checken of de baby na wat weeën wel is ingedaald.

    Jij moet dat dus ook? Heb je nog een controle staan?

    10% van de bevallingen begint trouwens maar met het breken van de vliezen. Grotere kans dat je weeën krijgt die de baby helpen indalen. Fingers crossed!
     
  12. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw

    Heb je zelf het idee dat de baby al wat gedaald is? Ik hoop het voor je!

    Ja gisteren op de controle was ze er heel stellig in dat ik echt moest gaan liggen mochten m’n vliezen breken. Volgende week maandag heb ik weer een controle en dan pas weer 14 oktober. Ik verwacht niet dat ze nog gaat indalen. Bij een 2, 3e kind is indalen er al niet altijd bij en aangezien ik dit advies bij m’n tweede ook had en zelf met 41+4 toen ik al weeën en 6cm ontsluiting had nog niet ingedaald lag verwacht ik er maar niet veel van.

    Duimen dat de vliezen niet breken, en mochten ze dat wel doen dan graag op een moment dat ik niet alleen met de kinderen thuis ben, dat lijkt me heel onhandig haha.
     
  13. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    Wat bijzonder dat ik dat nog nooit te horen heb gekregen bij de verloskundige. Ik had net weer controle. Ze ligt wel met het hoofdje in het bekken, maar nog niet vast. Dat krijg ik al een paar weken te horen, maar ze hebben nog nooit iets gezegd over platliggen.

    Inderdaad een goede aanvulling @Elmii over de navelstreng die dan naar buiten kan komen. Ik ken iemand die dat heeft gehad. Ze was al wel in het ziekenhuis voor de bevalling, maar dat was niet fijn volgens mij.
     
  14. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.805
    2.971
    113
    Vrouw
    yes ik mag ook plat als m’n vliezen breken! Ik heb morgen weer controle maar totaal niet het idee dat ze is ingedaald.
     
  15. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Misschien lig met ze bij jou wel ver genoeg in het bekken wanneer je vliezen breken het hoofdje toch als stop fungeert? Bij m’n eerste lag ze ook wel in het bekken maar niet vast hoefde toen ook niet plat.

    Nu ligt ze dus net boven het bekken zeg maar…

    Ik zou het zeker eens navragen als ik jou was!
     
  16. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Hihi wat een fijne baby’s hebben we allemaal, ze bedenken het wel!
     
    Nino12 vindt dit leuk.
  17. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    @Stoeptegel en ik kregen met dezelfde positie (baby niet helemaal ingedaald maar er niet meer “uit te wippen”) ook andere richtlijnen: zij hoefde niet plat; ik voor de zekerheid wel. Gek hoe ze daar anders naar kijken.

    Met ons stilgeboren zoontje heb ik het gehad: een uitgezakte navelstreng. Toen liep ik ook al een tijd met gebroken vliezen rond en op een ochtend voel ik iets geks tussen mijn benen. Is inderdaad geen pretje :( Maar goed toen stond de inleiding al gepland; wisten we al dat hij het niet zou overleven. Dat is met deze baby’s anders!!! Die gaan straks blakend gezond op onze borst gelegd worden ♥️

    Hoe vaak hebben jullie geplast vannacht? :roflmao: ik 5x hou op met me.
     
  18. Nandine

    Nandine Actief lid

    18 aug 2021
    439
    423
    63
    Vrouw
    J
    Ja dat zou heel goed kunnen! Ze zei ook dat ze voor de bevalling niet vast hoeft te liggen. Dus ik geloof het wel haha!
     
  19. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Owja dat herinner ik me nog inderdaad, bij mij dus eigenlijk ook want bij de laatste controle had ik een assistent - gynaecoloog en die zei er niets van en nu de verloskundige echt heel stellig! Ze heeft het wel 10x benadrukt.


    Jeetje wat een vreselijke ervaring. Wat je zegt je wist al dat het niet goed was maar als er dan ook nog dit soort dingen bij komen kijken dan is het wel dubbel stress boven op je verdriet.

    Inderdaad nu ga je zo’n mooi gezond kindje op de wereld zetten! Ik ben heel benieuwd ❤️
     
    Nandine en capo vinden dit leuk.
  20. Stoeptegel

    Stoeptegel Bekend lid

    2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Heel bijzonder dat we met z'n allen inderdaad allemaal wat andere adviezen krijgen. Ik ging er inderdaad ook vanuit dat het misschien toch te maken had met de mate waarin het hoofdje vast zou zitten in het bekken. Als het hoofdje vast zit, kan er in theorie toch ook geen navelstreng of handje langs om uit te zakken?
    En misschien dat de ene net iets meer een slag om de arm neemt dan de ander ofzo qua risico? Die wil de kans misschien op 0,0% hebben terwijl een ander een kans van 0,3% ook acceptabel vindt? Ik noem maar wat hoor, geen idee.

    Ik voel me er in ieder geval gewoon prima bij om niet instant te hoeven liggen en vertrouw gewoon op het oordeel van mijn verloskundige. Hopelijk hoor ik morgen dat het al flink is ingedaald, haha.
    Misschien dat ze bij jou, @capo, meer slag om de arm hebben vanwege je verleden?
     
    capo en lille vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina