Hier toch aan het twijfelen om de 13 weken ook wel te doen. Moeilijk allemaal. Gister hoorde ik iemand die zei dat ze sommige dingen die ze vinden eventueel al in de buik kunnen behandelen en dan zou het wel een voordeel kunnen zijn om het eerder te weten..
Prachtige echo’s, @Mila2017 en @Nandine! Bijzonder, het zijn al van die mooie mini-mensjes. ❤️ Lekker van genieten.
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober 2 oktober ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 oktober ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober 12 oktober ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 15 - Eliizzaa - termijnecho 16 - Laraxx - termijnecho 16 - Nino12 - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2) 24 - capo - termijnecho (11+3) 24 - Peetje83 - termijnecho (11+6) 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) April: 1- 23lena23 nip test echo 13w WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE][/QUOTE]
Even de lijst naar voren gehaald en alvast een paar dingen eruit gehaald. Passen jullie het verder aan indien nodig? Misschien dat er vandaag ook weer wat nieuwe data is bijgekomen.
Ik merk dat ik zoveel behoefte heb aan een extra echo, ook al is het maar een check van enkele minuten. Even checken of het hartje nog klopt… Nog 11 dagen wachten… Ik vind het maar lang duren. Mijn vriend heeft zoiets van, als je tegen betaling een pretecho kunt doen, waarom dan niet tegen betaling een extra ‘medische’ echo bij zo’n pretecho bureau? Maar dat lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.
Wat een mooie echo’s!! Super fijn dat alles er goed uit ziet. even een vraag, hebben jullie ook al best een buik??? Ik kan het namelijk niet meer echt verbergen maar is dat niet heel snel al??
Dat ligt eraan op welk moment van de dag je het vraagt 's Ochtends is er helemaal niets te zien en 's avonds wel. Maar ik ben bekend met een opgeblazen buik van mijn darmen en dan leek ik ook rustig 5 maanden zwanger. Het zijn dus wel echt mijn darmen, maar omdat er al wel een grotere baarmoeder achter zit, ziet het er wel iets anders uit en voelt het anders. Staat meer naar voren in plaats van standje zeekoe
Darmen? Vocht? Toch al een wat groeiende baarmoeder? Met ruim tien weken is dat volgens mij niet gek! Dat wordt oversized shirts o.i.d. dragen?
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober 2 oktober ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 oktober ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober 12 oktober ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 15 - Eliizzaa - termijnecho 16 - Laraxx - termijnecho 16 - Nino12 - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2) 24 - capo - termijnecho (11+3) 24 - Peetje83 - termijnecho (11+6) 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) April: 1 - 23lena23 nip test echo 13w 6 - Nandine 13 weken echo 7 - Nandine intake vk WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
hahahaha standje zee koe blijft dat zo met die darmen?? Bij mij staat het inderdaad ook meer naar voren
Ja vocht vasthouden deed ik ook altijd als ik m’n menstruatie had! Ja op m’n werk zeggen ze al dat ze een buikje niet van mij gewend zijn haha! (Daar weten ze het wel hoor) ja lekker ruime kleding dan maar aan hahaha
Er verschuift van alles in je buik nu en je spijsvertering werkt ook een beetje anders. Opgeblazen gevoel, darmen die wat omhoog gedrukt worden door de groeiende baarmoeder: allemaal heel normaal. Ik heb einde dag ook een behoorlijke buik. Draag altijd van die high rise broeken, dat gaat tot nu toe overdag prima, maar ‘s avonds knoopje open hoor
Wat een mooie echo's komen er weer voorbij! Ik moet nog een eeuwigheid wachten lijkt wel , nog 10 dagen haha. Gelukkig gaat de tijd redelijk snel. Hier ook al een flinke buik, mijn broeken zitten echt niet meer fijn. Ik heb soms al een zwangerschapsbroek aan Hoop dat ik het nog tot volgende week donderdag verborgen kan houden, heb helaas niet zo veel oversized truien, dus het wordt nog een uitdaging.
Nou, echt hoor. Lovehandles die dan ook ineens mega waren enzo. Dat is nu dus anders. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ik de hele tijd last blijf houden. Vooral omdat zoveel zwangere vrouwen dat ook hebben dus het zou raar zijn als ik (die er normaal al last van heeft) dat niet zou hebben. Achja, shit happens, right?
Jurkjes? Dat vind ik nu echt ideaal! Panty is ook zo lekker flexibel en geen buik te zien, zelfs 's avonds niet..
Hmmm misschien dat het daarmee wel moeilijk wordt om een buikje te verbergen Lekker struinen op Vinted?
Overigens lijkt mijn allergie door de zwangerschap ook van de wap te zijn. Ik ben allergisch voor katten. We hebben er 5 trouwens, de allergie kwam later dan de katten. Normaal uit zich dat in neusverkoudheid/verstopte neus waar ik neusspray voor krijg op doktersrecept. Nou gebruik ik de neusspray niet meer omdat het niet 100% zeker is of dit mag tijdens de zwangerschap. Gek genoeg is mijn neus nog steeds niet dicht geweest zonder deze spray, maar in plaats daarvan heb ik, voornamelijk op mijn benen, borst en rug, jeukende uitslag. Als dat nog even zo blijft moet ik de huisarts maar weer bellen