Uitgerekend 1 t/m 15 oktober 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliizzaa, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Wat een geruststelling zeg! Echt fijn dat het nu goed is!
    Heb je naast de foto's niet ook een filmpje dat je terug kunt kijken?

Eliizzaa vindt dit leuk.
  2. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Eliizzaa vindt dit leuk.
  3. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is @Eliizzaa !
    Jammer van de foto’s, gelukkig hebben jullie jullie kleintje wel zien dansen! Bijzonder hè :)

Eliizzaa vindt dit leuk.
  4. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Jaa gelukkig hebben we 2 filmpjes, 1 waarbij het hartje te horen is en de ander dat de kleine flink danst. Maar gebruik de foto's wel om het de rest van de familie te vertellen maar ach... het gaat om de boodschap die er achter zit haha. Miss mooiere foto's bij de 13 weken :)

5. Nandine

Nandine Actief lid

18 aug 2021
    461
    426
    63
    Vrouw
    I
    Ik heb een screenshot van een filmpje gemaakt en die met mensen gedeeld. Dan heb je ook een mooi plaatje! :)
    Maar inderdaad het gaat om het mooie nieuws en niet om de foto

Eliizzaa vindt dit leuk.
  6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.064
    2.557
    113
    Limburg
    Fijn dat alles goed was! Wel jammer van de foto's inderdaad, gelukkig hebben jullie ook nog een filmpje. Nu lekker genieten!

Eliizzaa vindt dit leuk.
  7. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Jaa zeker :) Ben super blij. Zie wel een nub op de foto... maar is nog te vroeg dus is dan altijd een meisje xd Bij de 13 weken echo de echte nub, ben zo benieuwd!

8. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Fijn dat je dat wel hebt! Wij hadden met 8 weken ongeveer de slechtste foto geprint meegekregen, echt alleen een blob te zien :roflmao:. En zelfs daarbij was iedereen enthousiast. Maar wij hadden ook nog wel betere digitaal meegekregen dus dat konden we later laten zien.
    Duimen inderdaad dat je dan een mooie te pakken krijgt!

Eliizzaa vindt dit leuk.
  9. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Haha maar heel eerlijk: als ik een echofoto onder mijn neus geduwd krijg van iemand, dan ben ik ook meer geïnteresseerd in hoe het met de aanstaande ouders is, hoe moeder zich voelt, etc, en ben ik vooral enthousiast over dát ze zwanger zijn (en niet zo zeer over die blob op de foto :D).

Stoeptegel vindt dit leuk.
  10. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    @Eliizzaa Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad en dat je het hartje ook hebt gehoord. En +2 dagen is altijd fijn haha.

@Laraxx Hoe is het gisteren gegaan op het hartjesspreekuur?

Eliizzaa vindt dit leuk.
  11. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ja klopt ook zeker! Als het je eigen kind niet is, is het toch wat anders hoe je gebiologeerd naar zo'n echo kan kijken. Dat die blob toch echt jouw kindje is (nja, wordt). Een echo van een ander is ook mooi en erg leuk om een kindje te zien, maar heel anders dan die van jezelf.

Met jou ging het nu wat beter dacht je toch? Dat hoop ik voor je, want genieten van de zwangerschap zou toch ook wel heel fijn zijn!

capo vindt dit leuk.
  12. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Zo lief!! Ja het gaat beetje-bij-beetje beter. Vrijdag voor het laatst overgegeven. Verder tweede helft van de dag wel regelmatig behoorlijk misselijk, maar er zitten goede perioden tussen! En vanochtend rook ik koffie en toen dacht ik voor het eerst “mmm” in plaats van “gadver haal die troep bij me weg” :roflmao:

13. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Wel een vreemd gevoel. heb net pas het 10 weken dansje gedaan en ineens ben ik morgen 11 weken ... Gaat erg snel allemaal

capo vindt dit leuk.
  14. Stoeptegel

Stoeptegel Bekend lid

2 feb 2022
    571
    669
    93
    Vrouw
    Ah dat klinkt een stuk beter zeg, wat fijn! Hopen dat de stijgende lijn zo door blijft gaan! En hopelijk heb je niet een nieuwe craving naar koffie ontwikkeld, want dan krijg je weer een ander probleem :roflmao:

Dat had ik na de 8 weken echo waarbij ik 5 dagen voorruit ging. Toen kwam een dag dat ik 'gister' 8 weken was en 'morgen' 9. Vond dat toen ook zo gek! En nog steeds vind ik dat ik bizar ver ben, dus ik ben er nog niet aan gewend, haha. Ben nog wel bang dat ik maandag weer teruggezet ga worden, maar dat zien we dan wel weer ;)

capo en Eliizzaa vinden dit leuk.
  15. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Dat moet wel een fijn gevoel zijn! Krijg je er nu ook steeds meer vertrouwen in?
    Ik zit nu op ruim 9 weken. Ga morgen misschien even bellen naar een pretecho praktijk, om te vragen of het deze week nog mogelijk is om langs te komen. Dan maar twee echo’s in twee weken tijd, maar de onzekerheid slaat vreselijk toe waardoor het wachten tot eind volgende week niet meer lukt haha. Voel mij soms zo stom met mijn onzekerheid. :roflmao::oops:

Eliizzaa vindt dit leuk.
  16. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    @Laraxx en @Nino12 Jullie zijn morgen aan de beurt zie ik! Spannend? Zin in? In ieder geval veel succes morgen, en hopelijk is het een goede echo en kunnen jullie lekker gaan genieten.

17. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Ja het vertrouwen is er wel. in ieder gevanl dat dit kindje leeft :) Of het gezond is, dat is even afwachten met de nipt en de 13 weken echo. maar ik denk dat alles goed is :) Een pret echo is ook niet zo heel duur dus ik zou het gewoon lekker doen! :) :p

Begin trouwens nu wel een gevoel te hebben dat het een kereltje is. Heb elke dag hoofdpijn!!!!!

Holagente vindt dit leuk.
  18. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Wat fijn @Eliizzaa een mooie echo! Gaat hard zo!

Waren er ook nog andere dames met een mooie echo? Wat stom ik weet dat ik iets voorbij heb zien komen maar ik weet niet of ik gereageerd heb. Teruglezen ga ik niet doen want ik voel me zo slecht…

Ik kijk minimaal op m’n telefoon, word er zo duizelig/misselijk/niet goed van, lezen is nu ook geen pretje. Heel de dag beroerd. Het valt me wel op dat er veel in deze groep heel de dag beroerd zijn, hopelijk zijn we er snel vanaf!

welke gember capsules zijn aan te raden?

Pff nou ik tel weer verder af naar 25 maart (m’n dochter is 24 maart jarig dus dat is ook heeel belangrijk Hihi dus dat komt eerst!)

Eliizzaa vindt dit leuk.
  19. Holagente

Holagente Bekend lid

1 jan 2022
    524
    502
    93
    Vrouw
    Bah, wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Lijkt nog niet echt verbetering in te komen of wel? Hopelijk mag je je binnenkort wat beter gaan voelen zodat je kan genieten van de zwangerschap zonder al die lichamelijke ongemakken.

20. Nino12

Nino12 Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.940
    3.086
    113
    Vrouw
    thanks meid! Heel veel zin alleen ben nu wel heel gespannen…. Wat als? Hopelijk morgen gewoon een hele mooie echo!

Deel Deze Pagina