Aaah meiden wat heerlijk allemaal weer die goede echo’s, wat zullen jullie lekker genieten vanavond van dit fantastische nieuws en de mooie beelden!
Super dat jullie beide van die mooie echo’s hebben gehad! Lekker van genieten! Ik heb zojuist ook nog een echo gehad. Het hartje klopte met 180 slagen per minuut, de groei kwam overeen met 9w3d (loopt dus maar 1 dag achter op de schatting van mijn eigen vk twee weken geleden) en er was al het een en ander in aanbouw. Door mijn iets te lege blaas was het allemaal niet heel duidelijk te zien, maar des te meer kijk ik nu uit naar volgende week vrijdag. Drink ik dan nog wel een extra flesje water, of twee. Voor nu ben ik in ieder geval weer gerustgesteld. De echoscopist wist mij te vertellen dat de zwangerschap met zo’n mooie echo (groei op schema, goed kloppend hartje) 97% kans heeft om goed te verlopen. Garantie heb je nooit, maar daar probeer ik mij nu maar aan vast te houden!
Dames, super mooie echo gehad!!! Alles zag er goed uitkindjes was heel erg beweeglijk, sprong steeds rond
Super fijn dames al die mooie echo's! Gaan er dames pretecho's doen voor het geslacht? Of wacht iedereen geduldig tot de 20 weken of de geboorte? Wij gaan wel een echo doen met 16 weken en dan via een gender reveal met de familie hihi
Wij twijfelen nog, maar ik ben nu eigenlijk al zo nieuwsgierig, dat ik wellicht het geld er wel voor over heb om het 4 weken eerder te kunnen weten
Leuk zo’n gender reveal! Ik ben wel van plan om een geslachtsbepaling pretecho te gaan doen. Ik ben gewoon echt veel te nieuwsgierig, kan dan niet wachten tot de 20 weken.
Super fijn dat je zo’n mooie echo hebt gehad! Zo te zien heb je een mooi filmpje van het druktemakertje! Geniet ervan!
Ik wilde eerst tot de geboorte wachten met het geslacht, maar ben toch te nieuwsgierig (en het is toch ook wel praktisch). Denk wel dat we wachten tot de 20 weken echo.
Ik denk dat wij wachten tot de 20-wekenecho voor het geslacht. Oh dames.... Nog 1 week tot de termijnecho. De tijd gaat tergend langzaam en in eens toch ook weer sneller dan gedacht. Ben ruim 10 weken zwanger! Nog een kleine 3 weken tot het eerste trimester voorbij is! Al weer bijna 7 weken op weg na de positieve test. Worden 13-wekenecho's trouwens precies met 13 weken gepland? Of soms ook al eerder of later?
Hier ook al een afteller. Terwijl ik nog het minst lang hoef te wachten geloof ik, aangezien er tussen de vroege en termijnecho maar 2,5 week zit. We willen gewoon allemaal de meest onzekere periode achter ons hebben. Na de termijnecho is het (theoretisch dan natuurlijk) echt een hele grote kans dat het goed gaat. Dat laatste vroeg ik me inderdaad ook af. Hier de termijnecho met 11+2 en dan wil ik toch nog even een laatste checkvraag stellen over de 13 weken echo stellen om een definitieve keuze te maken, maar dan is 13 weken alweer mega snel..
Ja bizar hè?? Nou toevallig heb ik net m’n 13 weken echo gepland en het was nog best een ding omdat ik ook veel werk maar hier werd gezegd dat het niet te lang ervoor of erna mag zitten omdat het een medische echo is!
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober 2 oktober ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 oktober ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober 12 oktober ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 16 - Laraxx - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2) 24 - capo - termijnecho (11+3) 24 - Peetje83 - termijnecho (11+6) 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) 29- Eliizzaa - 13 weken echo +uitslag nipt April: 1 - 23lena23 nip test echo 13w 6 - Nandine 13 weken echo 7 - Nandine intake vk 7- Nino12 - 13 weken echo 14- Nino12 - standaard controle mei: 11- Eliizzaa - 20 weken echo 19 - Nino12 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
ik ben trouwens weer een dag naar voren gezet, inmiddels 29 sept uitgerekend, maar wil wel gezellig hier blijven kletsen hoor!!