Nou echt heeeerlijk gevoel! En gelukkig is dus alles goed gegaan @Laraxx met het hartje luisteren en waren de zorgen echt voor niets. Heel erg fijn! Ik vind het wel zorgelijk dat @BKD al 3 weken niet online is geweest, ze reageerde best veel altijd dagelijks, dus ik hoop maar dat alles goed met haar is
Inderdaad, dat is wel vreemd… Hopelijk is inderdaad alles gewoon goed met haar, en was ze gewoon even klaar met het online zijn op deze pagina. Ik heb trouwens ook al een tijdje niets meer gelezen van @Nurse1989 volgens mij… Hopelijk is alles ook goed met jou!
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober 2 oktober ♡ Laraxx - 3e kindje - 36 jaar ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar 7 oktober ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar ♡ Bloempje2602 - 2e kindje - 26 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 16 - Laraxx - termijnecho 18 - JNZ - termijnecho (10+4) 21 - Stoeptegel - termijnecho (11+2) 24 - capo - termijnecho (11+3) 24 - Peetje83 - termijnecho (11+6) 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) 29- Eliizzaa - 13 weken echo +uitslag nipt April: 1 - 23lena23 nip test echo 13w 6 - Nandine 13 weken echo 7 - Nandine intake vk 7- Nino12 - 13 weken echo 14- Nino12 - standaard controle mei: 11- Eliizzaa - 20 weken echo 19 - Nino12 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Je hebt gelijk hoor… Ik heb jouw lijst overgenomen, van één pagina terug. Zie dat ze daar ook al niet meer op staat. Even zoeken…
@Yasminnetje Klopt het dat jij je nooit onder een uitgerekende datum hebt gezet, maar dat je alleen je afspraken in de lijst hebt genoteerd?
10 weken dansje hier, en gelukkig zijn de meeste klachten van corona weg. Pff wat heb ik me beroerd gevoeld zeg. Wat fijn om alle leuke echo's te zien dames❤
Stil hier dames. Begint de sleur er al in te komen? Wij gaan komend weekend maar eens puinruimen hier in huis. Alles eens even goed ordenen en ruimte maken. Lichte voorbereiding voor het kamertje, maar iets dat sowieso al moest gebeuren dus win-win..
Ah heerlijk! Starten van het nestelen ♥️ Ik was vandaag voor het eerst sinds tijden weer op kantoor!!! (werk thuis verder) Vond dat spannend met de misselijkheid maar het ging verrassend goed. Voel me echt beter en energieker. Ben ook naar een halve pil Suprimal gegaan. Voel kriebels dat er dan nu toch echt betere tijden komen… (En een klein stemmetje dat zegt: zit de zwangerschap dan nog wel goed, met afwezige klachten? Maar dat stemmetje probeer ik te negeren.)
Hier is de misselijkheid terug na de griep. Ene moment ben je misselijk van het niet eten en dan opeens misselijk van het wel eten. ik wordt regelmatig snachts wakker en ben dan echt straal misselijk. daarnaast ben ik nog steeds moe. Of dat is nog een nasleep van de griep. Vanmiddag samen met mijn zoontje dik 2 uur geslapen.
Haha met de eerste zwangerschap was ik direct na de test al begonnen met wat dingen opruimen en actief plannen maken. Ben nu dus vrij 'laat' voor mijn doen, maar durfde het nu niet meer zo goed eerder Wat fijn dat je én op kantoor kon werken én dat het goed ging! Toch soms wel fijn om er even uit te zijn en onder collega's! Begrijpelijk dat je wisselende gevoelens hebt bij het verdwijnen van je misselijkheid! Hopelijk vind je er wel wat rust in na verloop van tijd! Ik denk dat ik vooral wat rust kan vinden in het verdwijnen van symptomen als de termijnecho is geweest.. tot die tijd ben ik nog wat angstig. Probeer zelf de hele tijd te bedenken dat het niets zegt wat je wel of niet voelt, het kan alle kanten op. Zolang je geen aanwijzingen hebt dat het mis gaat, is de kans groot dat het inderdaad niet mis gaat. Maar met je eigen ervaring houd je altijd rekening met juist die kleine kans dat het wel mis gaat. Ik probeer me echt op dat grote percentage van >95% te focussen om ook zoveel mogelijk te genieten. Zou het zonde vinden als ik met een gezond geboren kindje terugkijk op een zwangerschap zonder genieten.. maar makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent niet alleen meis, we snappen je helemaal! ❤️