@capo hoe doe jij dat met die ticker factory? Ik wil dat ook, had die app gedownload, alles ingevuld, maar hoe moet het dan verwekt worden in de zwangerschapspagina? Ik dacht ik moet het kopiëren en in mijn handtekening zetten, maar helaas was dat fout gedacht haha!
Dat is schrikken, @Happymom5. Succes vanmiddag! en jullie ook succes, @capo en @Peetje83! Hopelijk hebben jullie alle drie een mooie echo.
Bedankt allemaal! Wij moeten om 13:15 bij de vk zijn. Nog even werken tot 12:00 en dan duurt het niet meer zo lang. @capo en @Happymom5 jullie ook succes straks!
Alles was goed hier! Mooi kloppend hartje en bewoog alle kanten op Uitgerekende datum is naar 6 oktober gezet, dus ik mag het 12-wekendansje al vandaag doen Bekijk bijlage 719475
Ahhhh wat doe je nou dan? We stonden zo gezellig op dezelfde dag Nee zonder gekheid, super fijn dat het goed was zeg! Echt een hele geruststelling! En wat een super schattig neusje heeft je knappe kindje zeg, lief!
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 1 oktober 2 oktober ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar 12 oktober 13 oktober 14 oktober ♡ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar Afspraken: Maart: 25 - Holagente - termijnecho (10+6) 25 - Elmii - termijnecho (10+6) 28- Happymom5- termijnecho( 11+3) 28 - Marinda1988 - echo voor nipt 28 - Mila - 13 weken echo 29- Eliizzaa - 13 weken echo +uitslag nipt 30- Laraxx - 13 weken echo April: 1 - 23lena23 nip test echo 13 4 - Mila - echo geslachtsbepaling 5 - Bloempje2606 - 13 weken echo 6 - Nandine 13 weken echo 7 - Nandine intake vk 7- Nino12 - 13 weken echo 11 - Stoeptegel - 13 wekenecho 14- Nino12 - standaard controle 14 - Marinda1988 - 13 weken echo 18 - Peetje83 - geslachtsbepalingsecho 20 - Bloempje2606 - geslachtsbepaling 20 - Eliizzaa - echo geslachtsbepaling Mei: 9- Laraxx - 20 weken echo 11- Eliizzaa - 20 weken echo 12 - Mila - 20 weken echo 17 - Bloempje2606 - 20 weken echo 19 - Nino12 - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ohnee, wat erg zeg! Oh wat voel ik deze . Meis, wat super naar joh! Geen woorden voor! Heel veel sterkte ❤️
Wat moet dit vreselijk voor jullie zijn. Vind dit echt heel verdrietig voor je. Veel sterkte met dit verlies…
Neeeeeeee. Wauw die hakt er ff in bij me, laat staan bij jou! Heeeeel veel sterkte lieve vrouw <3 Ik denk aan je ❤❤❤❤
Ah nee wat een verschrikkelijk bericht, wat vind ik dit ontzettend verdrietig om te lezen. Geen woorden voor… konden ze nog zien wanneer het gestopt is? Niet dat het uitmaakt, het is een grote nachtmerrie waar je nu in zit. Sterkte voor jou en je gezin. Knuffel voor jou
Voelt een beetje cru na het laatste nieuws hier…… Maar wil even delen dat ik een goede echo gehad heb net! 3 daagjes vooruit gezet (klopt met wat ik zelf dacht). Vandaag dus 11+6 al! Baby’tje lag lekker rustig, bewoog af en toe, mooi kloppend hartje. Voel me opgelucht en het begint een beetje in te dalen allemaal @Stoeptegel nu je alleen bent op 7 oktober zal ik je vergezellen!!!
Gezellig zeg! Nu nog op dezelfde dag zien te bevallen, haha! Fijn dat alles goed gaat! Geniet van dit mooie nieuws en kijk vanavond nog lekker vaak de foto's en filmpjes!
Jeetje wat &€@“&€!?…. Echt mega mega verdrietig, weet niet wat ik moet zeggen heb de reactie al een paar keer herschreven. Ik voel het verdriet en ik leef ontzettend met je mee.