Ik zou graag in het ziekenhuis willen bevallen! Badbevalling spreekt mij heel erg aan en gelukkig bieden ze dat ook aan in het ziekenhuis waar ik wil bevallen. Liefst wil ik het proberen zonder ruggenprik. En jij?
Het liefst in het ziekenhuis, maar wel zonder ruggenprik, is me bij de jongste ook gelukt in elk geval (ik was al te ver toen ik een ruggenprik wilde)
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, en liefst ook zonder ruggenprik maar als het niet gaat dan neem ik hem wel. Heb ik bij mijn dochter ook gehad, alleen toen is die ruggenprik niet helemaal goed gegaan (hij sloeg naar “boven” ipv naar beneden naar mijn benen), dus ik vind dat nu wel heel eng. Mijn vriend wil graag dat ik in Frankrijk beval (hij is half Frans) dus dat is nu nog een punt van discussie
Ja ik zei ook al, moet ik met m’n kont over de grens gaan liggen first time dad.. Hij heeft geen idee wat ‘m te wachten staat
Helaas een aantal dagen nadat we een kloppend hartje hebben gezien is het gestopt...dus eigenlijk al een week of 4. Kapot van verdriet, weet ook niet hoe me te voelen doet gewoon pijn. Nu hopen dat alles uit zichzelf loskomt....maar maandag controle echo en dan weten we meer.
Moet verschrikkelijk zijn heb echt al veel aan je gedacht en leef met je mee . Weet niet of het voor jouw helpt om erover te praten m. Maar zeker doen
Ik wil graag in het kraamhotel bevallen (mocht dat gaan qua snelheid, laatste bevalling duurde 2,5u in totaal). Geen ruggenprik, en gewoon op bed dat vond ik 2x prima.
Uitgerekend: 1 t/m 15 oktober 2022 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 29 september ♡ Laraxx - 3e kindje - 37 jaar 1 oktober 2 oktober ♡ BKD - 2e kindje - 34 jaar 3 oktober 4 oktober 5 oktober ♡ Mila - 1e kindje - 28 jaar ♡ Eliizzaa - 2e kindje - 28 jaar 6 oktober ♡ Nandine - 1e kindje - 28 jaar ♡ Peetje83 - 3e kindje (1e samen) - 38 jaar 7 oktober ♡ Stoeptegel - 1e kindje - 32 jaar ♡ capo - 3e kindje - 36 jaar 8 oktober ♡ Nino12 - 1e kindje - 28 jaar ♡ Nurse1989 - 4e kindje (2e samen) - 32 jaar 9 oktober ♡ 23Lena23 - 2e kindje - 38 jaar 10 oktober ♡ JNZ - 3e kindje - 31 jaar 11 oktober ♡ Bloempje2606 - 2e kindje - 26 jaar ♡ Holagente - 1e kindje - 24 jaar 12 oktober 13 oktober 14 oktober ♡ Elmii - 3e kindje - 33 jaar 15 oktober ♡ Juffie123 - 2e kindje - 29 jaar ♡ Lille - 1e kindje - 29 jaar 16 oktober ♡ Marinda1988 - 2e kindje - 33 jaar --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (2) ♡ Onbekend --------------------------------------------- Sterretjes: ☆ MM34 - 2e kindje (1e samen) - 35 jaar ☆ Happymom5 - 6e kindje (1e samen) - 36 jaar Afspraken: Maart: 28 - Marinda1988 - echo voor nipt 28 - Lille - bloedprikken + nipt 28 - Mila - 13 weken echo 29- Eliizzaa - 13 weken echo +uitslag nipt 30- Laraxx - 13 weken echo April: 1 - 23lena23 nip test echo 13 4 - Mila - echo geslachtsbepaling 4 - capo - 13-wekenecho 5 - Bloempje2606 - 13 weken echo 6 - Nandine 13 weken echo 6 - Peetje83 - 13 weken echo 7 - Nandine intake vk 7- Nino12 - 13 weken echo 11 - Stoeptegel - 13 wekenecho 13 - capo - extra tussentijdse controle 13 - Lille - 13 weken echo 14- Nino12 - standaard controle 14 - Marinda1988 - 13 weken echo 16 - Elmii - 13 weken echo 18 - Peetje83 - geslachtsbepalingsecho 20 - Bloempje2606 - geslachtsbepaling 20 - Lille - controle echo 20 - Eliizzaa - echo geslachtsbepaling Mei: 9- Laraxx - 20 weken echo 11- Eliizzaa - 20 weken echo 11 - Peetje83 - 20 weken echo 12 - Mila - 20 weken echo 17 - Bloempje2606 - 20 weken echo 18 - capo - 20-wekenecho 19 - Nino12 - 20 weken echo 25 - Lille - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ach meis, wat vervelend! Natuurlijk doet het ontzettend pijn, je leeft er zo naar toe en maakt al toekomstplannen en ineens houdt dat op. Dat is heftig! Neem vrij van je werk, neem je tijd en doe rustig aan. Het is écht niet niks en je mag echt tijd nemen om dit te verwerken en een plekje te geven. Vind het zo vervelend voor je! Denk aan je!
Zo ontzettend verdrietig Ook zo onverwacht toch? Je was behoorlijk misselijk toch? Wees lief voor jezelf. Veel rusten & huilen. En knuffelen met je lief. Sterkte xx
Mijn dochter was een bevalling uit het boekje, heerlijk thuis. Bij mijn zoontje liep alles natuurlijk heel anders en dus ook ervaring gekregen met de lieve mensen in het ziekenhuis. Voor deze kleine? Geen idee nog. We hebben besloten in ieder geval tot en met de 20-wekenecho in het ziekenhuis te blijven. We hebben een medische indicatie en mogen dus volledig in ziekenhuis blijven. Maar misschien voelt het op een gegeven moment vertrouwd genoeg om terug naar de verloskundigepraktijk te gaan. En dan misschien wel weer thuis bevallen, wie weet! Dat gevoel hierover komt vanzelf is mijn ervaring! Pijnstilling zoals ruggenprik wil ik niet. Kan thuis natuurlijk ook niet. Ben ergens bang dat in het ziekenhuis dit sneller aangeboden (aangedrongen) wordt. Misschien hebben jullie daar ervaring mee?
Snap ik zo onwijs goed, dit worden hele heftige weken.. idd neem je tijd en praat erover als dat helpt. De pijn is verschrikkelijk en ineens is het toekomst beeld die je al 2 maanden voor ogen had volledig omgeslagen. Het is echt rouwen . Ik hoop ook voor jou dat het vanzelf komt en je niet te lang meer hoeft te wachten. Knuffel voor jou en nogmaals sterkte. Laat ons weten hoe maandag was, alleen als je dat uiteraard wilt. Wij denken aan je!
Nou in het ziekenhuis bij mij in de buurt gaven ze zelfs als je het hele ziekenhuis bij elkaar schreeuwde nog geen ruggenprik (van horen zeggen dan haha, it wasn’t me). Maar ik geloof dat wel, want ook ik had met mijn overleden zoontje veel moeite om een ruggenprik in het ziekenhuis te krijgen. Ik snapte er niks van.. bij mijn dochter wilde ik hem niet vanwege de gevaren, maar die gevaren zag ik bij mijn zoontje niet. Hij was immers al overleden.. ik vond het mensonterend om die pijn te moeten lijden terwijl ik er niks voor terug kreeg.. dus nee ik heb niet de ervaring dat ziekenhuizen je een ruggenprik aanbieden/aandringen. Maar goed, dat is 1 ziekenhuis natuurlijk. Wel lekker dat je bij je dochter zo een fijne ervaring had en thuis bent bevallen , ik snap dat als je dan wat meer vertrouwen straks hebt mogelijk toch voor die optie wilt kiezen. Maar is idd helemaal je eigen gevoel. Ik mag niet thuis bevallen dus dat is ook ergens lekker, gewoon geen keuze hoeven maken .
Ik denk dat ik wel in het ziekenhuis moet bevallen (wil ik ook liever). Ik had bij mijn dochter een totaal ruptuur, en de kans dat t weer gebeurd is aanwezig dus wil ik liever niet thuis zijn. Wel wil ik graag in bad, maar ik kreeg ook rug weeën bij mijn dochter dus kon het echt niet meer aan zonder ruggenprik. Ik verwacht nu ook weer rugweeën dus denk dat ik vast zit aan een ziekenhuisbed met ruggenprik haha
Dat je bij je dochter rugweeen had wil niet zeggen dat je ze weer krijgt. Ik had ze namelijk bij de eerste niet en bij de tweede wel. Dat was voor mij ook een heel duidelijk verschil in de pijn, met de rugweeën was het echt veel erger en ik dacht toen nog dat ik dat inderdaad niet uren vol ging houden. Gelukkig mocht ik na 45min persen, (uiteindelijk dus maar 2,5u geduurd). Hopelijk voor jou geen rugweeën deze keer! Nou jeetje wat je zegt, het is toch zeker jouw keuze dat je een ruggenprik wil of niet. Echt slecht dat ze jouw vreselijke en nare ervaring nog slechter maken door jou toen geen ruggenprik te geven
Echt vreselijk, doet zoveel pijn. Ik duim dat alles vanzelf loskomt dat scheelt wel weer een nasleep. Sterkte!!