Whoeee echo gehad!! Zó mooi!!! Alles zag er goed uit!!!! Ze wilde geen uitspraak doen over geslacht, ik vertelde dat we 3 jongens hebben.. toen ik de nub zag vertelde ik m'n vermoedens over dat ik dacht een meisje. Ze moest helemaal lachen en zei ik mag echt niets zeggen!! "Moet je maar even op internet plaatsen" zei ze.... hier experts?
Gefeliciteerd met je mooie echo! Ik ben zeker geen expert, maar ik denk een meisje! Er is op deze pagina wel een topic met veel experts in de nub theorie, zou de foto daar ook eens plaatsen als je er benieuwd naar bent!
Nipt is ook binnen! Ook goed! Hehe! Dan nu eindelijk echt genieten sinds vrijdag avond neem ik halve emesafene ipv hele en tot nu toe gaat t goed!
@Laraxx wat een goed nieuws! En mooie echo foto's. Nub heb ik echt geen verstand van haha. @Eliizzaa heerlijk genieten nu! Wat fijn dat je de medicatie al wat kan minderen. Nog en weekje wachten en dan hebben wij de 13-wekenecho.
Klopt op basis van de foto denk ik het zelf ook!! Maar het is zo lastig. Baby’tje was ontzettend beweeglijk en wilde maar niet de goede richting in liggen om gemeten te worden. Het is denk ik maar net of het precies goed ligt en er niks wordt afgeschermd door beentjes of navelstreng. Ik heb in elk geval as maandag geslachtsbepalingsecho dus dan weten we het wat zekerder ik ben mega benieuwd naar jouw baby’tje aangezien je drie jongetjes hebt! Niet dat t uitmaakt natuurlijk maar gewoon heel nieuwsgierig haha
Wat een prachtige echo @Laraxx lekker van genieten❤️ Ik heb helaas niet veel verstand van het aflezen van een Nub hahaha
Ohhh spannend Mila!!!! Ik twijfel om geslachtsbepaling te gaan doen hihi!! Jaaa ben heel benieuwd!! Jochie voelt vertrouwd, meisje weer heel anders maar super leuk natuurlijk!!!
Pff meiden ik heb de griep…. Geen Corona maar ouderwetse griep. Ik moet ook zo veel niezen, dan maak je je meteen zorgen maar had begrepen dat het niet schadelijk is. Gisteravond wel wat verhoging en toch maar een paracetamol genomen. Hopelijk is het snel weer over!
Hier in huis heeft er ook eentje de griep ja. Ik hoop van harte dat ik niet aangestoken word. Niezen doe ik al langer, maar dat is gewoon hooikoorts bij mij. Ik hoop dat je klachten niks blijven en het snel weer over is, want hier zit je nu helemaal niet op te wachten. Beterschap en doe rustig aan!
@Nino12 veel beterschap! Hopelijk valt de verhoging mee en voel je je snel beter. @Laraxx wat een mooie echo! Super fijn weer die geruststelling. Geen verstand van de nub helaas. Ben heel benieuwd of het nu een meisje wordt na al 3 jochies. Ik vind de volgende echo echt lang duren! Wil zo graag weer even zien wat er daarbinnen gebeurt en of alles goed is.